Pomoc Selesto - integracja z Domodi

Zwiększ liczbę swoich klientów. Pokaż się na dodatkowym kanale sprzedaży Domodi. Z tej instrukcji dowiesz się jak krok po kroku zintegrować swój sklep.


Integracja z Domodi znajduje się w zakładce "marketing > multichannel > domodi". W pierwszym kroku włącz integrację.

W zakładce "przypisanie atrybutów głównych" wprowadzasz kod oraz deklarujesz atrybuty z listy atrybutów, które masz już utworzone na sklepie. Nic tutaj nie narzucamy. Wprowadź dane wg. przyjętego przez siebie modelu biznesowego.

W następnym kroku "wystawiane produkty" wybierz produkty, które chcesz, żeby były widoczne na Domodi. W tym celu kliknij na przycisk "dodaj produkty".

Z listy dostępnych produktów wybierz te, które Cię interesują. Zaznacz je checkboxem. Następnie klikając na trzy kropki wybierz "dodaj". Gdy już dodasz wszystkie produkty zamknij okno.

Po dodaniu produktów zobaczysz je w formie listy. Jeśli chcesz usunąć jakiś produkt wystarczy, że go zaznaczysz i klikając na trzy kropki wybierzesz opcję "usuń".

Gdy lista produktów będzie kompletna zapisz integrację. Teraz otrzymany link do pliku xml zawiera dane. Wprowadź go po stronie panelu Domodi i tam dokończ integrację. Jeśli nie wiesz jak to zrobić skontaktuj się z działem pomocy Domodi. Po stronie sklepu nic więcej nie musisz robić.


Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.