Pomoc Selesto - konfiguracja Notifero

Notifero pokazuje, ile osób jest aktualnie na stronie, przegląda dany produkt albo niedawno dokonało jego zakupu. Powiadomienia tego typu wpływają na zachowania Klientów – wzbudzają zaufanie, poprawiają wiarygodność strony oraz przyspieszają proces podjęcia decyzji zakupowej. Jak włączyć Notifero na swoim sklepie?


W zakładce „Marketing > Notifero” wystarczy kliknąć przycisk „Włącz dostęp”. Notifero jest narzędziem marketingowym, do którego dostęp jest płatny 59zł netto/miesięcznie. Kwota ta jest doliczana do abonamentu.

Tak wygląda komunikacja klient – Notifero na sklepie. W okienku powiadomienia ukazuje się favicon sklepu albo zdjęcie produktu.

W prosty sposób można również wyłączyć Notifero na swoim sklepie. Wystarczy ponownie wejść w zakładkę „Marketing > Notifero” i kliknąć „Wyłącz usługę”. Opłata za dostęp od tego momentu nie będzie już naliczana.

Notifero można włączać i wyłączać w dowolnym momencie.