Masz pytanie? Nie możesz znaleźć odpowiedzi w naszym Centrum Pomocy? Skorzystaj ze wsparcia dostępnego na czacie!


Każdy sklep, nawet na okresie próbnym, ma możliwość skontaktować się z działem wsparcia. Wewnętrzny czat znajduje się na górnej belce pod napisem POMOC. Wystarczy kliknąć na przycisk, aby przejść do zgłoszeń.

Teraz zapoznasz się ze sposobem kontaktu z działem wsparcia. Przestrzegaj tych kilku prostych zasad, aby przyspieszyć obsługę zgłoszenia.

1. Wprowadź tytuł zgłoszenia - napisz w 2-3 słowach czego będzie dotyczyło Twoje zgłoszenie. Pomoże to nam w skierowaniu go do odpowiedniego działu.

2. Opisz swój problem lub zadaj pytanie. Zrób to w taki sposób, aby osoba po drugiej stronie mogła zrozumieć o co Ci chodzi i/lub w jakim miejscu sklepu masz trudność.

3. Dodaj jak najwięcej informacji - często dopytujemy o dodatkowe informacje, co wydłuża obsługę zgłoszenia. Wyjdź temu na przeciw i zamieść screeny obszarów z problemem (pełne, a nie tylko komunikat), podeślij link do zamówienia, albo projekt (nawet stworzony samodzielnie w paint) funkcji, którą chcesz na swoim sklepie. Im więcej informacji tym sprawniejsza będzie obsługa Twojego zgłoszenia!

4. Pamiętaj, że pod drugiej stronie jest człowiek, który chce Ci pomóc. Więc prosimy o zachowanie podstaw netykiety. Oczywiście każdemu mogą się zdarzyć błędy interpunkcyjne i na to nie zwracamy uwagi. Ale prosimy o wzajemny szacunek.

5. Masz kolejne pytanie, albo inny problem? Załóż nowe zgłoszenie. Dzięki temu żaden wątek nam nie ucieknie.

6. Po wysłaniu zgłoszenia spokojnie oczekuj na odpowiedź. Nieodczytane zgłoszenia mają kolor pomarańczowy, a przy napisie POMOC pojawia się wykrzyknik. W tygodniu odpowiadamy znacznie szybciej. Czasami możecie z nami porozmawiać jak na zwykłym czacie w czasie rzeczywistym. A czasami zgłoszenia czekają do poranka (szczególnie te wysłane w środku nocy). W weekendy i święta są obsługiwane tylko zgłoszenia krytyczne, a reszta jest zakolejkowana do dnia powszedniego.

Zgłoszenia krytyczne to błędy systemowe, które wpływają na niepoprawne funkcjonowanie sklepu (brak możliwości sprzedaży, czy obsługi zamówień). Do zgłoszeń krytycznych nie zaliczają się błędy wynikające z niepoprawnie przeprowadzonej integracji (np. zapisane niepoprawne dane API w Przelewy24). Dlatego zawsze zachęcamy do zajrzenie do naszego Centrum Pomocy zamiast od razu panikować, że coś nie działa :) 99% zgłaszanych błędów wynika z nieprzeczytania wskazówek, które zawsze widnieją w panelu administracyjnym.

Widok wskazówek w zakładce ustawienia > integracje > Przelewy24

7. Rozwiązane zgłoszenia  są zamykane przez support na bieżąco. Przez maksymalnie 2-3 miesiące jest jeszcze do nich wgląd. Później są usuwane z listy.


Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.