Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?

FAQ: Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega okres testowy i czy muszę za niego płacić?

Okres testowy jest bezpłatny i wynosi 14 dni. W trakcie tych dwóch tygodni masz dostęp do wszystkich funkcji w sklepie. Dzięki temu możesz poznać pełnię możliwości naszego rozwiązania i zdecydować, czy jest ono dla Ciebie odpowiednie. Wersję testową aktywujesz tutaj: Wypróbuj

Czy muszę podpiąć kartę na okres próbny i co jeśli nie chcę kontynuować współpracy?

Aby założyć konto testowe musisz podać tylko swój e-mail i numer telefonu. Nic więcej. Jeśli po 14 dniach nie zdecydujesz się aktywować sklepu, konto zostaje automatycznie usunięte razem z Twoimi danymi.

Jaki pakiet wybrać dla swojego sklepu?

W Selesto nie musisz martwić się wyborem pakietu. Każdy sklep posiada dostęp do wszystkich funkcji, a wysokość abonamentu uzależniona jest od wielkości sprzedaży, jaką w danym miesiącu wygeneruje Twój sklep. Oznacza to, że otrzymujesz pełnię możliwości platformy, a płacisz zgodnie ze swoimi zarobkami. Istnieją trzy progi cenowe: 99 zł przy sprzedaży do 5 tys. zł, 169 zł przy sprzedaży do 25 tys. zł i 289 zł przy sprzedaży powyżej 25 tys. zł.

Jakie są formalności związane ze współpracą? Czy zobowiązuje się umową?

Aby korzystać z naszej platformy należy tylko zaakceptować jej regulamin. Według niego każdy klient może zrezygnować ze współpracy w wybranym momencie. Nic więc nie wiąże Cię z nami długoterminowo.

Co zrobić, jeśli chcę zrezygnować?

Zrezygnować z prowadzenia u nas sklepu możesz w każdej chwili. Wystarczy wysłać nam wiadomość z treścią jasno wskazującą na koniec współpracy. Zgodnie z polityką, płatność za kolejny miesiąc nie zostanie naliczona.

Czy platforma pobiera prowizję od sprzedaży?

Nie pobieramy prowizji od sprzedaży w sklepach naszych klientów.

Jakie benefity wiążą się z wyborem Selesto?

Wybierając Selesto każdy sklep otrzymuje hosting i certyfikat SSL w pakiecie, a także wsparcie przez telefon, e-mail, skype, messenger i chat. Klient ma możliwość zintegrowania się z wieloma rozwiązaniami i narzędziami zewnętrznymi. Plusem naszego rozwiązania jest też nieograniczony dostęp do funkcji w sklepie bez względu na abonament. Ten natomiast uzależniony jest od wielkości sprzedaży w danym miesiącu. Więcej informacji znajdziesz w naszym cenniku: Zobacz cennik

Co z domeną?

Domenę należy wykupić samodzielnie. Jeśli klient tego potrzebuje pomagamy w jej zakupie i podpięciu do sklepu.

Czy poradzę sobie z obsługą sklepu?

Obsługa naszego sklepu jest bardzo intuicyjna. Dodatkowo stworzyliśmy liczne materiały mające na celu nauczenie nowych użytkowników obsługi platformy. Również w razie pytań nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji pod telefonem, mailowo lub na chacie. Selesto jest jedną z najprostszych w obsłudze platform w modelu SaaS, a my cały czas pracujemy nad tym, aby ułatwić korzystanie z niej.

Kontakt

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami przez formularz.
Jesteśmy tu dla Ciebie

Zostawiam wiadomość
Zadzwoń do mnie
Zapisując się akceptujesz regulamin oraz jego warunki.
Administratorem Twoich danych jest Selesto sp z o.o. więcej ...
Administratorem Twoich danych osobowych jest Selesto sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Grzebieniowa 16C, 26-600 Radom, identyfikująca się numerem NIP: 9482612159. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do obsługi zgłoszeń (formularz kontaktowy, zakładanie sklepu testowego) a także w celu poprawy jakości obsługi (dane statystyczne). Dowiedz się więcej ...

Wyślij
Dziękujemy za kontakt. <br/> Odezwiemy się jak najszybciej

Dane kontaktowe:

Adres biura: Zebra Tower
Mokotowska 1, 8p.
00-640 Warszawa

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas