Zaloguj się

Nie masz jeszcze konta?

Odwiedź nas

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, który generuje wysoki ruch.

Jeżeli Twój sklep wymaga dedykowanej infrastruktury technicznej oraz indywidualnych rozwiązań.

To ta opcja jest zdecydowanie dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami

PRO

Płacisz tylko za obrót w danym miesiacu.

Pierwsze 14 dni za darmo, potem pierwszy miesiąc zawsze 99 zł netto

Miesięczna sprzedaż:

Brutto

Na podstawie obrotu w bieżącym miesiącu obliczymy cenę abonamentu na kolejny miesiąc.

99 złnetto
miesięcznie
SPRZEDAŻ DO 5 TYS zł
169 złnetto
miesięcznie
SPRZEDAŻ od 5 tys zł DO 25 TYS zł
289 złnetto
miesięcznie
SPRZEDAŻ powyżej 25 TYS zł

Ceny netto / miesiąc. Należy doliczyć VAT w wysokości 23%.

Wypróbuj za darmo przez 14 dni

Wszystkie pakiety zawierają

Każdy pakiet zawiera wszystkie funkcje

Funkcje podstawowe
Certyfikat SSL

Prowadząc sklep internetowy musisz mieć na uwadzę ochronę danych, które zostawiają u Ciebie klienci. Czytaj Więcej

Hosting

Twój sklep postawiony jest na naszych stabilnych serwerach, co oznacza, że nie musisz kupować hostingu oddzielnie, masz go w naszym pakiecie.

Podłączenie własnej domeny

Po aktywacji swojego konta możesz wprowadzić zakupioną wcześniej domenę. Od tego czasu Twój sklep będzie się wyświetlał z wybranym przez Ciebie adresem www. Nie ma ograniczeń co do dostawcy domeny. To Ty decydujesz gdzie ją zakupisz. My natomiast możemy pomóc Ci z wprowadzeniem adresu w systemie sklepu.

Brak prowizji od sprzedaży

Selesto nie nalicza prowizji od sprzedaży wygenerowanej przez Sklep. Abonament posiada 3 stałe poziomy kwotowe oraz skaluje się w górę lub w dół, w zależności od osiągniętego przez sklep internetowy obrotu w ramach miesiąca.

Monitoring stabilności sklepu 24h

Każdy sklep jest monitorowany przez całą dobę. Jeżeli system wykryje jakiekolwiek odstępstwo od normy nasz dział wsparcia zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu działania naprawcze zostaną podjęte w bardzo szybkim tempie, a problem rozwiązany błyskawicznie, zanim ktokolwiek zdąży zauważyć. Sklepy Selesto są jednymi z najbardziej stabilnych na rynku e-commerce.

Sprzedaż hurtowa

W swoim sklepie masz do dyspozycji wszelkie ustawienia potrzebne do prowadzenia sprzedaży hurtowej.

Sprzedaż detaliczna

W swoim sklepie masz możliwość skonfigurowania ustawień pod sprzedaż detaliczną.

Roczny transfer

Sklepy Selesto jako jedne z niewielu na rynku nie posiadają limitowanego transferu danych, dzięki czemu możesz przesłać ich dowolną ilość.

Raporty sprzedaży

Aby ułatwić Ci zarządzanie sklepem wprowadziliśmy do panelu administracyjnego własną analitykę. Czytaj Więcej

Zgodność z RODO

W swoim sklepie masz możliwość wprowadzenia wszelkich niezbędnych zgód i powiadomień wymaganych przez przepisy prawne.

Możliwość rejestracji konta w sklepie

Twoi klienci mają możliwość zarejestrowania się do sklepu. Dzięki temu mogą zachować swoje dane do wysyłki do kolejnych zakupów.

Zakup bez rejestracji

Twoi klienci mają możliwość dokonania zakupu bez konieczności rejestrowania konta w sklepie.

Lista zdarzeń na sklepie

Dla Twojej wygody wszystkie najważniejsze powiadomienia dotyczące Twojego sklepu umieściliśmy w jednym miejscu. Czytaj Więcej

Bieżąca aktualizacja sklepu

Twój sklep jest ciągle uzupełniany o nowe możliwości, co oznacza wprowadzanie przez nas nowych funkcji i rozwój Twojego biznesu. Informację o wypuszczonych zmianach znajdziesz w dzienniku zdarzeń w swoim panelu administracyjnym.

Backup danych

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich danych systematycznie robiąc backupy swojego sklepu. Czytaj Więcej

Multisklep

Multisklep to funkcja, dzięki której połączysz kilka sklepów internetowych w jeden lub rozdzielisz różne obszary sklepu. Czytaj Więcej

Zarzadzanie asortymentem
Nieograniczona liczba produktów

W swoim sklepie internetowym możesz wprowadzić dowolną liczbę produktów. Nie ma żadnych limitów.

Atrybuty i warianty

Każdy z produktów może mieć swoje atrybuty i warianty. Jak je rozróżnić? Czytaj Więcej

Kategorie i podkategorie

Odpowiednie rozmieszczenie asortymentu w sklepie to połowa sukcesu. Czytaj Więcej

Grupy produktów

Grupa produktów to sekcja, którą możesz wprowadzić, aby strona główna Twojego sklepu była atrakcyjna i przejrzysta. Czytaj Więcej

Zestawy produktów

Funkcja tworzenia zestawu produktów to idealny sposób na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Czytaj Więcej

Produkty elektroniczne

Sprzedajesz grafiki, utwory muzyczne, e-booki, czy inne niematerialne dobra? Czytaj Więcej

Produkty konfigurowalne

Tworząc czy też edytując produkt można go ustawić jako towar konfigurowany, co pozwala na określenie możliwych dodatkowych opcji, przy jego zamawianiu. Czytaj Więcej

Produkty parametryzowane

Tworząc czy też konfigurując produkt można dodać możliwość jego personalizacji - zdefiniować dodatkowe informacje oraz określić, które z nich będą wymagane. Czytaj Więcej

Produkty polecane

Zadbaj o cross selling w swoim sklepie internetowym i zwiększ sprzedaż. Czytaj Więcej

Produkty powiązane

Funkcja produktów powiązanych została przygotowana przede wszystkim w celu zaprezentowania innych wariantów danego modelu lub też wskazania produktów, które są ze sobą spokrewnione. Czytaj Więcej

Produkty w modelu “pre-order”

Jeżeli sprzedajesz produkty w tak zwanej przedsprzedaży możesz skorzystać z ustawienia pre-order (zezwól na sprzedaż przy braku na magazynie). Czytaj Więcej

Produkty konfugurowane per język

Po włączeniu sklepu wielojęzycznego możliwe jest przeprowadzenie dedykowanej konfiguracji produktu dla wskazanego języka. Czytaj Więcej

Dodawanie produktów do wielu kategorii

Jeden produkt w sklepie możesz dodać do różnych kategorii, bez ograniczeń.

Dodawanie produktów do wielu grup

Jeden produkt w sklepie możesz dodać do różnych grup produktów, bez ograniczeń

Wyszukiwanie i filtrowanie produktów

W panelu administracyjnym możesz wyszukiwać i filtrować produkty po różnych parametrach, np. nazwie, kategorii, statusie aktywności.

Szybki podgląd produktów aktywnych/nieaktywnych

W prosty sposób możesz przefiltrować produkty po statusie aktywności i sprawdzisz, które aktualnie są widoczne dla klientów, a które nie.

Sterowanie kolejnością wyświetlania produktów

Możesz zdecydować, które produkty mają wyświetlać się jako pierwsze, a które nie są tak istotne z punktu sprzedaży.

Cena produktu uzależniona od wariantu

Możesz wprowadzić inną cenę dla każdego wariantu danego produktu.

Zdjęcie produktu uzależnione od wariantu

Do każdego wariantu danego produktu możesz wprowadzić inne zdjęcie. Dzięki temu Twoi klienci zobaczą jak dokładnie wygląda dany towar w konkretnej odsłonie i łatwiej będzie im podjąć decyzję o zakupie.

Masowe przypisywanie polecanych produktów

Ta funkcja pozwoli Ci przypisać konfigurację polecanych produktów do wielu pozycji w zakładce Asortyment, gdzie zarządzasz wszystkimi towarami. Zaoszczędzisz cenny czas.

Masowe przypisywanie powiązanych produktów

Możesz przypisać odpowiednią konfigurację powiązanych produktów do wielu towarów jednocześnie. Oznacza to, że nie musisz tego robić dla wszystkich pozycji osobno.

Masowe zarządzanie przecenami

Możesz przypisać wybraną przez siebie opcje przecen do wielu produktów jednocześnie.

Masowe przypisywanie atrybutów

Funkcja umożliwia masowe wskazywanie i przypisywanie atrybutów do wielu produktów na raz. Mechanizm ten pozwala przede wszystkim na przyspieszenie procesu uzupełniania produktów w trakcie tworzenia listy produktów i na ich szybką aktualizację w przyszłości.

Masowa aktywacja/dezaktywacja produktów

Możesz aktywować lub dezaktywować wiele produktów jednocześnie, tak aby Twoi klienci widzieli na sklepie odpowiednie produkty.

Masowe przypisywanie kategorii

Jednocześnie możesz dodać wiele produktów do wybranej kategorii.

Masowe usuwanie produktów

Opcja pozwala Ci usunąć ze sklepu wybraną liczbę produktów za pomocą jednego kliknięcia.

Ustawienia wyglądu
Responsive Web Design (RWD)

Dzięki responsywnemu szablonowi strony Twój sklep będzie wyświetlał się odpowiednio na wszystkich urządzeniach. Czytaj Więcej

Darmowe szablony graficzne

W ramach pakietu otrzymujesz od nas różne gotowe szablony graficzne sklepu do wyboru. Czytaj Więcej

Zarządzanie wyglądem strony głównej sklepu

W Selesto dzięki wbudowanemu kreatorowi strony głównej możesz sam zaprojektować, jak będzie wyglądał Twój sklep w oparciu o dany szablon. Czytaj Więcej

Zarządzanie wyglądem menu

Opcja, która pozwala Ci wybrać jakie elementy powinny znaleźć się w menu na Twoim sklepie. Mogą to być wybrane kategorie, grupy produktów, lub strony dodatkowe. Możesz również zdecydować, czy menu powinno być “przyklejone” na górze strony, co oznacza, że będzie zawsze widoczne przy scrollowaniu. Twoje menu może mieć wiele poziomów zagnieżdżenia, może być więc dodatkowo rozsuwane, pokazując np. podkategorie danej kategorii.

Zarządzanie wyglądem stopki

Twoja stopka może wyglądać dokładnie tak jak sobie to rozplanujesz. Do jej utworzenia będziesz mógł wykorzystać kreator strony głównej, gdzie znajdziesz odpowiednią sekcję. Do swojej stopki możesz dodać portale społecznościowe, kontakt, dokumenty, czy inne podstrony w prosty i szybki sposób. Masz również możliwość konfiguracji jej przez kod HTML jeśli zależy Ci na bardzo indywidualnym wyglądzie.

Zarządzanie multimediami / galerią zdjęć

Funkcja pozwala na dodawanie, przeglądanie oraz bieżące korzystanie z zasobów multimedialnych sklepu m.in. zdjęć, gifów, filmów, dokumentów. Dzięki szybkiemu dostępowi możesz z łatwością dodawać nowe materiały albo korzystać z już istniejących poprzez ich wybór z listy lub też kopiowanie relatywnego linku. Dzięki temu przygotujesz swój sklep internetowy od strony wizualnej i kontentowej szybko i łatwo.

Zmieniające się zdjęcia po najechaniu na produkt na liście produktów

Twoi klienci przeglądając produkty będą mogli zobaczyć wybrany produkt w różnych ujęciach, bez konieczności wchodzenia na jego stronę. Funkcja, która przeniesie Twój sklep na wyższy poziom UX - przyjaznego użytkowania.

Podmiana zdjęć po wybraniu wariantu kolorystycznego na karcie produktu

Twoi klienci po zmianie wariantu danego produktu np. koloru zobaczą zdjęcia dokładnie oddające jego wygląd. Konfiguracji przypisania innych zdjęć do różnych wariantów dokonasz w edycji danego produktu.

* Opis tekstowy i HTML (możliwość wstawienia grafiki/filmu)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

* Opis kategorii tekstowy i HTML (możliwość wstawienia grafiki/filmu)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

* Opis grupy tekstowy i HTML (możliwość wstawie grafiki/filmu)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Sekcje prekonfigurowalne i HTML

W naszym sklepie masz możliwość wybrania gotowego szablonu, możesz go jednak edytować samodzielnie za pomocą kreatora strony głównej. Jeśli jednak te podstawowe funkcje nie są dla Ciebie satysfakcjonujące swoje pomysły możesz wcielić w życie za pomocą HTML. Czytaj Więcej

Strony tekstowe i HTML (również wideo)

W panelu administracyjnym znajdziesz gotowe, przygotowane przez nas szablony. Jeśli je uzupełnisz zostaną wprowadzone na stronę w standardowej wersji. Jeśli jednak chcesz te strony spersonalizować możesz użyć do tego edytora HTML. Czytaj Więcej

Formularz kontaktowy

Ułatw klientom nawiązanie konwersacji używając gotowego formularza kontaktowego. Czytaj Więcej

Globalne sterowanie stronicowaniem (paginacją)

Sam decyduj ile produktów chcesz wyświetlać na stronie kategorii lub grupy produktów. 12? 32? Więcej? Dzięki funkcji paginacji możesz indywidualnie określić ilość wyświetlanych produktów, w zależności od wielkości Twojego asortymentu, czy ustawień filtrowania.

Dopasowywanie zdjęć na liście produktów

W Selesto posiadamy wbudowany mechanizm do skalowania zdjęć. Oznacza to, że jeżeli wprowadzisz do swojego sklepu internetowego zdjęcia różnej wielkości system dokona ich automatycznej konwersji i skalowania, dopasowując wszystkie zdjęcia do najpopularniejszego rozmiaru, który udało się odnaleźć na liście produktów. Czytaj Więcej

Prezentacja wariantów na liście produktów

Warianty, czyli wartości wskazane w ramach atrybutów np. kolor, które zostały skonfigurowane w produktach mogą zostać wyświetlone na liście produktów w kategorii lub grupie. Czytaj Więcej

* Sterowanie miejscem wyświetlania opisu dla kategorii lub grupy

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Zarządzanie CSS

Moduł dedykowany zaawansowanym użytkownikom, którzy za jego pomocą mogą nadpisać istniejący, domyślny kod CSS sklepu internetowego swoim własnym kodem np. zmienić kolorystykę sklepu (Wymagana podstawowa znajomość CSS).

Zarządzanie JS

Moduł dedykowany zaawansowanym użytkownikom, którzy za jego pomocą mogą nadpisać istniejący, domyślny kod JavaScript (JS) sklepu internetowego swoim własnym kodem np. dodać jakąś nową funkcję (Wymagana średnia znajomość JS). Czytaj Więcej

Opcje dostawy
Dostawa uzależniona od kwoty zakupu

W ustawieniach dostawy swojego sklepu musisz ustalić regularny koszt dostawy. Dodatkowo jednak możesz również ustalić koszt dostawy uzależniony od przekroczenia wskazanego progu lub progów kwotowych zamówienia Czytaj Więcej

Dostawa uzależniona od liczby przedmiotów w koszyku

W ustawieniach dostawy musisz ustalić koszt dostawy regularny. Dodatkowo jednak możesz ustalić koszt dostawy uzależniony od przekroczenia wskazanego progu lub progów ilości przedmiotów znajdujących się w zamówieniu. Czytaj Więcej

* Dostawa uzależniona od atrybutu (np. waga)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

* Dostawa uzależniona od formuły (na zamówienie)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Możliwość definiowania dat i godzin dostawy

Wiemy, że przy sprzedaży niektórych produktów czas ich dostawy odgrywa kluczową rolę. W swoim sklepie internetowym postawionym na Selesto masz możliwość skonfigurowania dostawy, w taki sposób, aby zamawiający mógł wybrać dzień i godzinę dostarczenia zakupu. Czytaj Więcej

* Możliwość wykluczania dat i godzin dostawy (np. święta)

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Możliwość ukrycia wybranej formy dostawy

Funkcja pozwala Ci na wyłączenie wyświetlania się klientowi wybranej formy dostawy dla określonej wartości atrybutu, jeśli występuje on w zamawianym produkcie Czytaj Więcej

Możliwość definiowania nazwy i warunków dostawy

Dla każdej formy dostawy możesz wprowadzić własną nazwę oraz indywidualne warunki Czytaj Więcej

Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi Przewoźnikami

Możesz skonfigurować wybraną formę dostawy, tak aby była ona w pełni zintegrowana z wybranym przewoźnikiem np. firmą InPost, DPD Czytaj Więcej

Możliwość definiowania form dostawy bez integracji z Przewoźnikami

Możesz skonfigurować wybraną formę dostawy bez integracji z przewoźnikiem. Taka konfiguracja ma zastosowanie np. w przypadku odbioru osobistego.

Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi Brokerami Płatniczymi

Możesz skonfigurować wybraną formę dostawy, tak aby była ona w pełni zintegrowana z wybranym Brokerem Płatniczym np. Przelewy24, Braintree, PayPal Czytaj Więcej

Możliwość definiowania form dostawy bez integracji z Brokerami Płatniczymi

Możliwe jest skonfigurowanie wybranej formy dostawy bez integracji z Brokerem Płatniczym. Pozwala to Twoim klientom na wybranie formy płatności np. przy odbiorze.

Możliwość definiowania Krajów Dostawy

Konfigurując wybraną formę dostawy można zdecydować w jakich krajach będzie ona możliwa. Jeżeli jakiś kraj nie został wskazany na liście, w ustawieniach wybranej formy dostawy, to oznacza, że dostawa do tego kraju nie będzie możliwa.

Możliwość wykluczania Krajów Dostawy

Jeżeli prowadzisz sprzedaż międzynarodową to domyślnie system wymaga, aby zamawiający, podczas składania zamówienia, podał kraj zamówienia. Czytaj Więcej

Możliwość definiowania dostawy dla wybranego języka

Jeżeli Twój sklep został skonfigurowany jako wielojęzyczny możesz dla każdego języka zdefiniować dedykowaną formę dostawy. Czytaj Więcej

Integracje
BaseLinker

Sprawdź integracje sklepu internetowego Selesto z BaseLinker. Obsługuj sprzedaż z różnych kanałów w jednym miejscu. Czytaj więcej

* DOMODI

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

Allegro

Sprawdź integracje sklepu internetowego Selesto z Allegro. Zwiększ sprzedaż wystawiając swoje produkty w największej platformie aukcyjnej w Polsce. Czytaj więcej

Ceneo

Nie może Cię zabraknąć w najpopularniejszej porównywarce cenowej. Bądź tam gdzie jest Twoja konkurencja, wyróżnij się ofertą i zdobądź nowe zamówienia. Czytaj więcej

Ptak

Chcesz założyć lub już prowadzisz swój butik z ubraniami? Zintegruj się z największą i najbardziej znaną polską hurtownią odzieży. Czytaj więcej

Trustisto

Spróbuj integracji z Trustisto i zbuduj zaufanie wśród klientów, nie wydając ani złotówki na reklamę. Czytaj więcej

TrustedShops

Zagwarantuj klientom bezpieczne zakupy i ochronę kupującego. Czytaj więcej

* iFirma

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* Fakturownia

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* Furgonetka

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

InPost

Zapewnij klientom komfort szybkiej dostawy i wygodnego zwrotu, w paczkomacie lub u kuriera. Czytaj więcej

DPD

Zaoszczędź swój czas integracją, z jedną z najlepiej rozwiniętych, firm kurierskich. Czytaj więcej

Facebook Sklep

Sprzedawaj tam, gdzie Twoi klienci spędzają czas wolny. Przekształć swoich obserwujących w klientów. Docieraj ze swoim asortymentem do szerszego grona odbiorców. Czytaj więcej

IFacebook Katalog

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki reklamom opartym na katalogu produktów. Czytaj więcej

Facebook Pixel

Zbieraj dane o swoich klientach. Wykorzystaj siłę spersonalizowanych reklam i remarketingu. Czytaj więcej

Facebook Messenger

Podłącz Facebook Chat do swojego sklepu. Komunikuj się z klientami tak jak lubią najbardziej. Czytaj więcej

Facebook Logowanie

Ułatw klientom logowanie do swojego sklepu. Daj im możliwość złożenia zamówienia przy wykorzystaniu konta na Facebooku. Czytaj więcej

Instagram Sklep

Powiększ listę klientów sklepu o swoich obserwatorów. Teraz możesz sprzedawać publikując posty. Czytaj więcej

Instragram Widget

Osadź swój instagramowy profil w witrynie. Pokaż swój sklep z atrakcyjnej i przystępnej strony. Czytaj więcej

Google Analytics

Popraw swoje wyniki bazując na konkretnych danych. Czytaj więcej

Google Ads

Daj się znaleźć swoim Klientom, dzięki reklamom Google Ads Czytaj więcej

Google Tag Manager

Dodaj do strony potrzebne tagi i skrypty bez pomocy programisty. Śledź zachowania Klientów na sklepie, analizuj dane i podejmuj bardziej przemyślane decyzje. Czytaj więcej

Google Merchant Center

W szybki i prosty sposób ustawiaj oraz optymalizuj reklamy produktowe w kampaniach Google Shopping. Czytaj więcej

PayU

Korzystaj z szybkich i bezpiecznych płatności. Z nami otrzymasz preferencyjne warunki. Czytaj więcej

Przelewy24

Największy wybór płatności w zasięgu ręki. Postaw na sprawdzone rozwiązanie, któremu ufają Twoi klienci Czytaj więcej

eService

Największy wybór płatności w zasięgu ręki. Postaw na sprawdzone rozwiązanie, któremu ufają Twoi Klienci. Czytaj więcej

Twisto

Wprowadź do swojego sklepu płatności odroczone. Twoi Klienci będą mogli kupić teraz i zapłacić później, a Ty otrzymasz zapłatę od razu. Czytaj więcej

iMoje

imoje to pierwsza na polskim rynku internetowa bramka płatnicza stworzona przez bank ING. Tutaj

* BrainTree

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* BlueMedia (w trakcie)

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* Płatności Selesto (w trakcie)

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

PayPo

Wprowadź odroczone płatności do swojego sklepu, dając możliwość klientom zapłacić później. Czytaj więcej

* TPay (w trakcie)

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* NBP

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* Dotykacka

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

BSX Printer

Koniec z ręcznym wystawianiem potwierdzenia zakupu. Drukuj paragony i faktury dla swoich klientów prosto z panelu administracyjnego Twojego sklepu. Czytaj więcej

TIM

Zintegruj się z największym dystrybutorem materiałów elektronicznych w Polsce. Rozwiń swój biznes zaopatrując się u lidera branży z 30-letnim doświadczeniem. Czytaj więcej

* Alizoo

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

* WPH Pixel

Opis dostępny wkrótce Czytaj więcej

Ustawienia
Konfigurowalne szablony powiadomień mailowych

W sklepie internetowym ważne jest, aby klient na bieżąco był informowany co się dzieje z jego zamówieniem. W Selesto zadbaliśmy o to, aby stworzyć dla Ciebie strukturę takiego mailingu. Czytaj Więcej

Automatyczne powiadomienia mailowe

W systemie istnieją, z góry ustawione, automatyczne powiadomienia mailowe przekazywane do klientów Twojego sklepu internetowego, które możesz samodzielnie modyfikować. Czytaj Więcej

Wybór sposobu prezentacji cen

W konfiguracji sklepu internetowego możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz prezentować ceny produktów tzn. czy ceny mają być przedstawione w formie: wyłącznie Brutto, Brutto i Netto, wyłącznie Netto, czy może Netto i Brutto.

Możliwość dodawania produktów do koszyka bezpośrednio z listy

System umożliwia włączenie funkcji pozwalającej na dodanie produktu do koszyka bezpośrednio z listy produktów (bez wchodzenia w produkt), co znacznie przyspiesza proces zakupu. Jednak, aby funkcja ta była możliwa do włączenia, sprzedawane produkty nie mogą posiadać zdefiniowanych wariantów (wtedy każdy produkt posiada tzw. wariant domyślny).

Sterowanie procesem dodania produktu do koszyka

Doskonale wiesz jak ważne jest zwrócenie uwagi na proces zakupowy i jego ułatwienie dla Twojego klienta. Znając swoich odbiorców możesz dopasować akcje dziejące się na sklepie do ich preferencji. Czytaj Więcej

Sprzedaż tylko dla firm

Jeżeli prowadzisz sprzedaż wyłącznie dla firm ta funkcja jest dla Ciebie doskonałym udogodnieniem. Wprowadzając ją do swojej strony zablokujesz zakupy, oferowanych przez Ciebie produktów, przez osoby fizyczne. Czytaj Więcej

Definiowanie form płatności w integracji lub bez integracji

Udostępnij swoim klientom zakup definiując różne form płatności, możliwe do wybrania podczas składania zamówienia. Czytaj Więcej

* Wymaganie podania kraju podczas zamówienia

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Zarządzanie układem linków z poziomu produktów, kategorii, grup i stron

System automatycznie generuje pierwszy link dla produktu po wprowadzeniu jego nazwy. Jednakże po zmianie nazwy produktu link ten nie ulega aktualizacji, aby nie popsuć wypracowanego do tej pory pozycjonowania. Czytaj Więcej

Pokaż wyprzedane produkty

Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które zostały całkowicie wykupione, a co za tym idzie ich stan magazynowy osiągnął poziom 0, zostaną oznaczone flagą “wyprzedane”. Zamawiający przeglądając stronę sklepu internetowego zobaczy na liście produktów, towary które zostały właśnie tak oznaczone.

Geolokalizacja

Prowadzisz sprzedaż zarówno online, jak i lokalną? Z funkcją geolokalizacji możesz zaproponować swoim klientom odbiór osobisty i dowóz do miejsc w obrębie dokładnie określonej liczby kilometrów. Czytaj Więcej

Zarządzanie JavaScript globalnie (tylko dla zaawansowanych użytkowników)

Twój sklep posiada nieograniczony potencjał możliwości dzięki wykorzystaniu języka Javascript. Czytaj Więcej

Zarządzanie CSS globalnie (tylko dla zaawansowanych użytkowników)

Myślisz nieszablonowo i chciałabyś aby właśnie taki był też Twój sklep? Za pomocą języka CSS możesz wprowadzić na stronę różne style wizualne. Czytaj Więcej

Możliwość wyłączenia widoku sklepu dla Zamawiających

Masz możliwość wyłączenia wyglądu swojego sklepu dla klientów, bez usuwania go w swoim panelu administracyjnym. Możesz więc pracować nad stroną, kiedy inni jej nie widzą. Dodatkowo opcja ta przydaje się, kiedy chcesz na chwilę zawiesić swoją działalność. Czytaj Więcej

Wsparcie sprzedaży
Powiadomienie o dostępności produktu

Prowadząc sklep internetowy dobrze wiesz, że dostępność produktu to klucz do sprzedaży. Może jednak zdarzyć się tak, że oblegany towar szybko zniknie z Twoich półek. Co wtedy? Czytaj Więcej

Zapis do Newslettera

Zapis do newslettera możesz zaproponować kupującym na dwa sposoby. Pierwszy z nich to sekcja na stronie głównej, którą możesz dodać wielokrotnie do swojej strony. Drugi to pop-up, który pojawia się na dowolnej podstronie po ustalonym czasie np. po 60 sekundach.

Powiadomienie o zapisie do Newslettera

Twoi klienci po zapisaniu się do newslettera otrzymają dedykowane powiadomienie o powodzeniu tej akcji. Wiadomość potwierdzającą zapis możesz samodzielnie skonfigurować. Dodając do niej kod rabatowy lub mały bonus możesz zachęcić nie tylko do zapisu do bazy, ale także do samego zakupu.

Opinie Selesto

Jednym z najlepszych motywatorów do dokonania zakupu są opinie innych klientów. Chciałbyś je mieć w swoim sklepie? Nic prostszego! Czytaj Więcej

Komunikaty typu pop-up

Pop-up to dla wielu kontrowersyjna funkcja. Użyta w zbyt dużej ilości może odbiorcę zirytować i zniechęcić do danej witryny, jednak wprowadzona w odpowiednim czasie z atrakcyjnym komunikatem może zdziałać cuda w kontekście zwiększenia sprzedaży. Czytaj Więcej

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy pozwoli Ci zaktywizować docelowych i przede wszystkim istniejących klientów Twojego sklepu internetowego. Dzięki niemu będą oni mogli zbierać punkty za każdą wydaną przysłowiową złotówkę, które kolejno będą mogli wykorzystać zgodnie ze zdefiniowanym przez Ciebie kalkulatorem. Czytaj Więcej

Portale społecznościowe

Możesz wprowadzić do swojego sklepu linki do dowolnych portali społecznościowych np. Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Linkedin, Pinterest w formie ikonek.

Oznacz produkt jako nowość

Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “nowość”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.

Oznacz produkt jako bestseller

Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “bestseller”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.

Podgląd porzuconych koszyków

W panelu administracyjnym masz możliwość podejrzenia porzuconych koszyków - towarów, które zostały dodane do koszyka, ale które ostatecznie nie zostały zakupione, ponieważ użytkownik opuścił sklep, przed dokonaniem transakcji. Jeśli klient był zalogowany zobaczysz jego dane osobowe, jeśli nie widoczny będzie jedynie adres IP.

Oprogramowanie przyjazne Google

System posiada wbudowane mechanizmy wspierające pozycjonowanie w wyszukiwarce Google takie jak: meta_title, meta_description, alt, przyjazny adres url, możliwość tworzenia opisów HTML dla wielu obiektów takich jak: produkty, grupy, kategorie, strony czy sama strona główna. Również struktura kodu sklepu Selesto jest zgodna z wytycznymi Google.

SEO (Search Engine Optimization)

W system Twojego sklepu wbudowane są mechanizmy mające na celu pozycjonowanie Twojej strony. Aby ułatwić Ci pracę wprowadziliśmy automatyzację atrybutów alt i title, a także przyjazne linki. Czytaj Więcej

Progressive Web App (PWA)

Progresywna Aplikacja Internetowa wyglądem i funkcjonalnością przypomina zwykłą aplikację, natomiast działa jak standardowa strona. Czytaj Więcej

Blog Lite (HTML)

Posiadanie bloga na sklepie internetowym zdecydowanie pomoże Ci zwiększyć widoczność Twojego sklepu w zapytaniach organicznych w wyszukiwarce Google. Czytaj Więcej

Kody rabatowe

Klienci sklepów internetowych uwielbiają wszelkie promocje i kody rabatowe. Dlatego nie może ich zabraknąć również w Twoim sklepie. Czytaj więcej

Automatyczne kody rabatowe

Kody reużywalne (automatyczne) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych. Czytaj Więcej

Reużywalne kody rabatowe

Kody reużywalne (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych. Czytaj Więcej

Jednorazowe kody rabatowe (podstawowe)

Kody jednorazowe (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu. Czytaj Więcej

Jednorazowe kody rabatowe (generowane)

Kody jednorazowe (generowane) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu. Czytaj Więcej

Kody rabatowe wykluczające zdefiniowane promocje

Jeżeli funkcja jest włączona kody rabatowe nie działają dla produktów znajdujących się w koszyku, które posiadają już zdefiniowaną własną obniżkę. Jeżeli funkcja jest wyłączona kod rabatowy, nalicza się dla całego koszyka. Czytaj Więcej

Kody rabatowe na koszyk lub na kolejny produkt

Funkcja ta pozwala Ci zdecydować czy kod rabatowy ma obejmować cały koszyk, czyli wszystkie produkty, które się w nim znajdują, czy też tylko kolejny (najtańszy) produkt: Czytaj Więcej

Kody rabatowe procentowe lub kwotowe

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który obejmuje koszyk kwotowo np. rabat -50 zł lub procentowo np. rabat -5%.

Kody rabatowe na wybrane produkty

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który działa jedynie dla wskazanych produktów. Oznacza to, że jeżeli jakiś towar nie zostanie dodany w ustawieniach tego kodu, przy zamówieniu, rabat się dla niego nie naliczy.

Sprzedaż zagraniczna
Możliwość podłączenia wielu domen

Możesz podłączyć wiele domen do jednego sklepu internetowego. Ta funkcja jest bardzo przydatna na przykład, kiedy każda domena dotyczy innej wersji językowej. Czytaj Więcej

Multisklep (każdy sklep płatny osobno)

Moduł pozwala Ci na zbudowanie wielu sklepów internetowych (farmy) i zarządzanie nimi z poziomu jednej platformy sklepowej. Czytaj Więcej

Możliwość zdefiniowania wielu walut

W każdym sklepie internetowym masz możliwość zdefiniowania dowolnej ilość walut, w jakich prowadzona będzie sprzedaż. Czytaj Więcej

Wybór waluty głównej sklepu

Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazaną walutę główną, według której będzie następować przewalutowanie do innych wybranych walut.

Pobieranie kursów walut z NBP

Funkcja pozwala na cykliczną (np. co 6 godzin) aktualizację zdefiniowanych kursów walut, a co za tym idzie przewalutowywanie cen produktów zgodnie z ich konfiguracją. Dzięki takiemu ustawieniu kursy walut są zawsze aktualne.

Możliwość zdefiniowania PayU dla wielu walut

Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z PayU per zdefiniowana waluta - zakładając, że Twoja umowa z PayU na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem PayU.

Możliwość wybrania wielu języków

W każdym sklepie internetowym można zdefiniować dowolną ilość języków, w jakich prowadzona będzie sprzedaż. System posiada tłumaczenie wszelkich gotowych komunikatów i fraz widocznych na sklepie, natomiast indywidualnie tworzone treści np. opisy produktów muszą zostać samodzielnie przetłumaczone.

Możliwość zdefiniowania Braintree dla wielu walut

Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z BrainTree per zdefiniowana waluta - zakładając, że Twoja umowa z BrainTree na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem BrainTree.

Google Analytics dla wielu języków

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy w wielu językach możesz skonfigurować integrację z Google Analytics per wskazany język i monitorować ruch w podziale na języki.

Wybór głównego kraju sklepu

Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazany język główny.

Tłumaczenie sklepu internetowego

W Selesto Kraj = Język (te dwa obiekty są ze sobą zespolone tzn. są jednym obiektem). Jeżeli więc chodzi o tłumaczenia wybierając z listy np. kraj “Wielka Brytania” wybierasz jednocześnie język “Angielski”. Czytaj Więcej

Możliwość wyświetlenia strony głównej w różnych językach

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie strony głównej sklepu per język.

Możliwość wyświetlenia podstron, kategorii i grup dla wielu języków

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie podstron, kategorii i grup produktów per język

Prezentacja produktów w wielu językach

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie produktów per język. Oznacza to, że tylko w danej wersji językowej strony będą się wyświetlać wybrane produkty.

Prezentacja atrybutów i wariantów w wielu językach

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie atrybutów i wariantów per język.

Obsługa Zamówień i Magazynu
Zarządzanie stanami magazynowymi produktów

Funkcja pozwala Ci na weryfikację aktualnych stanów magazynowych tzn. ilości dostępnych produktów i ich wariantów oraz na ich ręczną aktualizację. Czytaj Więcej

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zamówieniu

Funkcja odpowiada za automatyczną aktualizację stanów magazynowych np. po pojawieniu się nowego zamówienia, po jego anulowaniu czy po dokonaniu zwrotu towaru. Czytaj Więcej

Blokowanie produktów na kilka minut w przypadku wybrania szybkiej metody płatności

Jeżeli kupujący skorzystał z szybkich płatności np. Przelewy24 funkcja zablokuje zamawiany towar na 10-15 minut, w celu dokończenia procesu płatności za procedowane zamówienie. Czytaj Więcej

Podgląd szczegółów zamówienia

Na liście zamówień w panelu administracyjnym prezentowane są jedynie wybrane, skrócone informację o danym zakupie. Aby zobaczyć komplet danych o zamówieniu należy wejść w jego szczegóły.

Możliwość wyszukiwania i filtrowania zamówień

W panelu administracyjnym znajduje się lista zamówień prezentująca wszystkie zakupy. Istnieje możliwość jej łatwego i szybkiego przefiltrowania, oraz wyszukania po konkretnych informacjach. Czytaj Więcej

Wyróżnianie zamówień

Każde zamówienie może zostać ręcznie oznaczone jako wyróżnione. Czytaj Więcej

Zarządzanie statusami zamówienia

Każde zamówienie może otrzymać jeden z dostępnych w systemie statusów np. oczekuje na realizację, towar wysłano, zrealizowane. Zmiana statusu możliwa jest do wprowadzenia ręcznie. Czytaj Więcej

Automatyczna wysyłka powiadomień per status

Podczas obsługi zamówienia po wybraniu konkretnego statusu system wyświetli Ci zapytanie o możliwość wysłania powiadomienia, o dokonanej zmianie statusu, do zamawiającego. Jeśli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne wysłanie informacji do klienta. Czytaj Więcej

Zapisywanie historii zmian dokonywanych w zamówieniach

Każde zamówienie posiada własną historię zmian. Oznacza to, że jeśli zostało zmodyfikowane to informacja o tym zdarzeniu zapisze się w szczegółach zamówienia w zakładce Historia.

Możliwość wprowadzania komentarzy do zamówień

Każde zamówienie posiada możliwość jego komentowania. Po wprowadzeniu komentarza do zamówienia, w jego szczegółach, widać kto, kiedy i co wpisał. Korzystając z tej funkcji możesz usprawnić proces realizacji zamówienia i w wielu przypadkach uniknąć pomyłki.

Generowanie raportów z listy zamówień pdf

W swoim sklepie internetowym możesz wygenerować raport PDF (skrócony) lub wyeksportować zamówienia do raportu XLS (pełny) Czytaj Więcej

Automatyczne onaczanie statusu opłacone w integracji z brokerami

Jeżeli zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone w integracji np. z PayU, Przelewy24, BrainTree lub przy użyciu innej bramki, system Selesto automatycznie oznaczy je jako opłacone w panelu administracyjnym sklepu.

Ręczne wprowadzanie numerów przesyłek do zamówień

Funkcja pozwala na ręczne uzupełnienie numeru przesyłki w trakcie obsługi zamówienia.

Możliwość mnodyfikacji danych przed wygenerowaniem etykiety w przypadku pomyłki

Jeżeli klient wprowadził w zamówieniu błędne dane funkcja pozwala na ich poprawianie w trakcie obsługi zamówienia, zanim zostanie utworzona etykieta dla przesyłki (przypadek występuje jedynie, gdy skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim).

Generowanie etykiet w integracji z wybranymi kurierami

Jeżeli skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim możliwe jest generowanie etykiet bezpośrednio z poziomu zamówienia w panelu administracyjnym sklepu internetowego.

Generowanie faktur

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia.

Generowanie paragonów niefiskalnych

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu niefiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia.

Generowanie paragonów fiskalnych w integracji z maszynami fiskalnymi (kasą)

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu fiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z BSX Printer.

Przesyłanie zamówień w integracji z wybranymi programami księgowymi

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z iFirma lub Fakturownia.

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zwrocie i anulowaniu

Jeżeli dokonano zwrotu lub anulowano zamówienie, które zostało zarejestrowane, system zapyta czy dokonać zwrotu towaru na magazyn. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie (uzupełnienie) stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po przywróceniu zamówienia

Jeżeli dokonano przywrócenia zamówienia, które zostało zarejestrowane jako odrzucone system zapyta czy dokonać pobrania towaru z magazynu. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.

Zaawansowane zarządzanie zwrotami

Realizując zwrot istnieje możliwość podjęcia decyzji odnośnie jego warunków Czytaj Więcej

Użytkownicy i Klienci
Zarządzanie uprawnieniami pracowników

Zatrudniając pracowników do swojego sklepu nie zawsze będziesz chciał dać im dostęp do wszystkich ustawień i informacji. W tym przypadku idealnie sprawdzi się opcja podpinania wybranych osób do wybranych funkcji. Czytaj Więcej

Rejestracja i logowanie klientów

Twoi klienci mogą się logować do sklepu tradycyjnie lub za pomocą konta na Facebook’u. Dzięki zapisaniu danych składanie zamówień stanie się dla nich znacznie szybsze i wygodniejsze! Czytaj Więcej

Zarządzanie klientami

Funkcja pozwala na zarządzanie danymi klienta, jego aktywację/dezaktywację oraz ewentualnie usunięcie z systemu. Widoczne jest także, który klient zaznaczył zgody marketingowe.

Lista zapisanych do Newslettera

Funkcja pozwala na monitorowanie listy osób zapisanych do newslettera z możliwością usunięcia wybranych pozycji z listy.

Możliwość eksportu listy zapisanych do Newslettera

Funkcja pozwala na eksport listy osób zapisanych do newslettera do pliku XLS (Excel).

Pomoc
Darmowa migracja danych z innego sklepu

Change is easier than you think. Our team helps you transfer your online store (along with its data) from any e-commerce platform to Selesto. Czytaj Więcej

Wsparcie telefoniczne, mailowe, sms, Messenger, Skype

Zawsze masz możliwość skontaktowania się z nami za pomocą wielu kanałów. Jesteśmy dostępni: Telefonicznie, Mailowo, przez SMS, WhatsApp, Messenger, Skype, poprzez formularz kontaktowy oraz za pomocą portalu Wsparcia dostępnego z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Wiemy… WOW!

Wsparcie techniczne i merytoryczne od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00

Dział Obsługi Klienta jest dostępny od Poniedziałku do Piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

Wsparcie techniczne w razie sytuacji kryzysowych 24/7

Dział Techniczny obsługujący zgłoszenia kryzysowe jest dostępny 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.

Centrum pomocy

Na naszej stronie dostępne jest centrum pomocy, gdzie publikujemy dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego w przystępnej formie opisowej Czytaj Więcej

Fiilmiki instruktażowe

Na platformie YouTube dostępne są filmy instruktażowe, gdzie prezentujemy w formie wideo dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego. To taki samouczek pokazujący Ci jak w prosty sposób, krok po kroku, skonfigurować swój sklep.

* Instrukcje obsługi

Opis dostępny wkrótce Czytaj Więcej

Portal wsparcia

Masz nasze pełne wsparcie! Po zalogowaniu do panelu administracyjnego sklepu internetowego masz możliwość skontaktowania się z nami przez zakładkę “Pomoc”. Czytaj Więcej

Wyszukiwarka globalna

W naszej usłudze dostępna jest globalna wyszukiwarka, która przeszukuje Stronę, Bloga oraz Pomoc Selesto na podstawie wprowadzonych przez Ciebie słów/fraz kluczowych. Czytaj Więcej

Masz pytania i potrzebujesz naszej pomocy?

Skontaktuj się z nami
+48 792 725 777 kontakt@selesto.pl

Dane kontaktowe:

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas