Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoFunkcjeGrupy produktów

Grupy produktów

Z Selesto zarządzanie grupami produktów jest proste i efektywne. Dzięki tej funkcji możesz wyróżnić najważniejsze elementy swojej oferty i skutecznie zwiększyć sprzedaż.
Dwie osoby pracujące razem przy komputerze
Jak to działa?

Czym są grupy produktów?

Wyróżnij najważniejsze produkty!
Grupy produktowe pozwalają na tworzenie zbiorów towarów, które można wyróżnić na stronie głównej sklepu, w menu lub w dedykowanych sekcjach. Mogą to być na przykład:
  • Promocje
  • Bestsellery
  • Nowości
  • Rozwiń opis
    Możesz też w ten sposób wyróżnić grupę produktów pasujących do najbliższych okazji w kalendarzu takich jak walentynki lub Boże Narodzenie.
    Zrzut ekranu pokazujący grupę produktów oznaczonych jako nowości
    Twórz zestawy z róznych kategorii!
    Każda grupa produktów może zawierać towary z różnych kategorii, co daje pełną swobodę w ich komponowaniu. Możesz także dostosować nazwę i opis grupy, aby jeszcze lepiej odpowiadała oczekiwaniom klientów.
    Rozwiń opis
    Korzystanie z funkcji grupowania produktów w sklepie sprawia, że Twoja oferta staje się bardziej przejrzysta i atrakcyjna. Klienci z łatwością znajdują to, czego szukają, co zwiększa ich satysfakcję i lojalność wobec Twojego sklepu.
    Zrzut ekranu pokazujący grupę produktów w sklepie
    Element dekoracyjny strony
    Nie trać okazji na sprzedaż
    Zacznij wykorzystywac je w 100%
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
    Jak to zrobić?

    Jak skonfigurować grupowanie produktów w sklepie?

    Chcesz wiedzieć, jak ustawić produkty w systemie, tak aby pojawiały się w zdefiniowanej grupie? Sprawdź nasz poradnik krok po kroku!
    Centrum Pomocy
    Krok 1
    Przejdź do sekcji „Grupy produktów”
    Zaloguj się do panelu administracyjnego Selesto, a następnie wybierz zakładkę „Asortyment” i kliknij „Grupy produktów”. Tam znajdziesz opcję dodania nowej grupy.
    Krok 2
    Dodaj nową grupę
    Kliknij „Dodaj grupę produktów” i wprowadź jej nazwę. Możesz także zoptymalizować URL grupy oraz dodać meta opis, aby poprawić widoczność w wyszukiwarce.
    Krok 3
    Dodaj produkty do grupy
    Wybierz produkty, które mają znaleźć się w grupie, korzystając z opcji filtrowania po nazwie, kategorii lub statusie. Po zaznaczeniu odpowiednich produktów przypisz je do nowo utworzonej grupy i ustal kolejność ich wyświetlania.
    Krok 4
    Opublikuj grupę w sklepie
    Aby grupa była widoczna dla klientów, dodaj ją do menu lub jako sekcję na stronie głównej sklepu. Możesz to zrobić w zakładce „Ustawienia”, wybierając miejsce, w którym ma się wyświetlać.
    Co zyskasz?

    Dlaczego warto korzystać z grup produktowych
    w sklepie internetowym?

    Lepsza czytelność oferty
    Dzięki grupowaniu produktów w sklepie klienci łatwiej znajdują interesujące ich towary. Poprawia to też nawigację i skraca czas potrzebny na dokonanie zakupu.
    Zwiększenie sprzedaży
    Wyróżnianie takich grup jak „Promocje” czy „Bestsellery” przyciąga uwagę klientów i zachęca ich do zakupu produktów, które zyskały szczególne miejsce w sklepie.
    Personalizacja oferty
    Tworzenie grup produktowych pozwala na lepsze dopasowanie oferty do sezonu, wydarzeń czy trendów.
    Wyróżnienie unikalnych produktów
    Możesz wyróżniać produkty premium lub limitowane, dodając je do dedykowanej grupy, zwiększając ich atrakcyjność w oczach klientów.
    Zobacz, jakie to łatwe

    Sklep internetowy z Selesto?
    To jest prostsze, niż sądzisz!

    Transparentny model rozliczeń
    Płacisz proporcjonalnie do przychodów Twojego sklepu - dzięki możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, nie martwiąc się o ukryte koszty.
    Pełne wsparcie techniczne
    Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Niezależnie od problemu, oferujemy szybkie i indywidualne wsparcie, dbając o sprawne działanie i bezpieczeństwo Twojego sklepu.
    Rozwiązania szyte na miarę
    Masz unikalne potrzeby? W Selesto znajdziemy rozwiązania idealnie dopasowane do Twojego biznesu, wspierając Cię w realizacji Twoich pomysłów i celów.
    Fala Selesto sklep internetowy
    Element dekoracyjny strony
    Rozwiń swój biznes
    razem z Selesto!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań