Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?

Wypróbuj narzędzia, które poprawią wyniki Twojego biznesu. Poznaj wszystkie funkcje Selesto!

Założenie sklepu internetowego powinno być dla Ciebie szybkie, proste i przyjemne ale przede wszystkim powinno być przez Ciebie przemyślane. Dlatego zapoznaj się z listą wbudowanych na platformie e-commerce Selesto funkcji, które są dostępne dla każdego sklepu internetowego niezależnie od posiadanego abonamentu.

Funkcje Selesto

Prowadzenie sklepu internetowego powinno być proste. Tylko wtedy Twoje działania przełożą się na korzystny poziom sprzedaży i zadowolenie klientów. Przygotowaliśmy dla Ciebie obszerny pakiet funkcji, które pomogą Ci sprawnie stworzyć atrakcyjny wizualnie, zoptymalizowany pod kątem UX, stabilny i szybki sklep. Możesz po prostu zacząć działać!

Sprawdź wszystkie możliwości Selesto i zacznij z nich korzystać już dziś!

Wybierz interesującą Cię kategorię

Funkcje oznaczone ikoną “i” zawierają krótkie opisy obrazujące ich działanie, widoczne po najechaniu na nie kursorem. Dla innych stworzyliśmy dedykowane podstrony, gdzie znajdziecie bardziej szczegółowe informacje.
Wszystkie
Funkcje podstawowe
Zarządzanie asortymentem
Ustawienia wyglądu
Ustawienia
Wsparcie sprzedaży
Obsługa Zamówień i Magazynu
Użytkownicy i Klienci
Pomoc

Pakiet PRO

Zobacz więcej

SSL

Zobacz więcej

Hosting

Twój sklep postawiony jest na naszych stabilnych serwerach, co oznacza, że nie musisz kupować hostingu oddzielnie, masz go w naszym pakiecie.

Atrybuty i warianty

Zobacz więcej

Produkty polecane

Zobacz więcej

Sprzedaż hurtowa

W swoim sklepie masz do dyspozycji wszelkie ustawienia potrzebne do prowadzenia sprzedaży hurtowej.

Sprzedaż detaliczna

W swoim sklepie masz możliwość skonfigurowania ustawień pod sprzedaż detaliczną.

Zgodność z RODO

W swoim sklepie masz możliwość wprowadzenia wszelkich niezbędnych zgód i powiadomień wymaganych przez przepisy prawne.

Zakup bez rejestracji

Twoi klienci mają możliwość dokonania zakupu bez konieczności rejestrowania konta w sklepie.

Raporty sprzedazy

Zobacz więcej

Monitoring stabilności sklepu 24h

Każdy sklep jest monitorowany przez całą dobę. Jeżeli system wykryje jakiekolwiek odstępstwo od normy nasz dział wsparcia zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu działania naprawcze zostaną podjęte w bardzo szybkim tempie, a problem rozwiązany błyskawicznie, zanim ktokolwiek zdąży zauważyć. Sklepy Selesto są jednymi z najbardziej stabilnych na rynku e-commerce.

Podłączenie własnej domeny

Po aktywacji swojego konta możesz wprowadzić zakupioną wcześniej domenę. Od tego czasu Twój sklep będzie się wyświetlał z wybranym przez Ciebie adresem www. Nie ma ograniczeń co do dostawcy domeny. To Ty decydujesz gdzie ją zakupisz. My natomiast możemy pomóc Ci z wprowadzeniem adresu w systemie sklepu.

Możliwość rejestracji konta w sklepie

Twoi klienci mają możliwość zarejestrowania się do sklepu. Dzięki temu mogą zachować swoje dane do wysyłki do kolejnych zakupów.

Roczny transfer nielimitowany

Sklepy Selesto jako jedne z niewielu na rynku nie posiadają limitowanego transferu danych, dzięki czemu możesz przesłać ich dowolną ilość.

Zdarzenia w sklepie

Zobacz więcej

Backup danych

Zobacz więcej

Zestawy produktów

Zobacz więcej

Multisklep

Zobacz więcej

Grupy produktów

Zobacz więcej

Produkty elektroniczne

Zobacz więcej

Bieżąca aktualizacja sklepu

Twój sklep jest ciągle uzupełniany o nowe możliwości, co oznacza wprowadzanie przez nas nowych funkcji i rozwój Twojego biznesu. Informację o wypuszczonych zmianach znajdziesz w dzienniku zdarzeń w swoim panelu administracyjnym

Nieograniczona liczba produktów

W swoim sklepie internetowym możesz wprowadzić dowolną liczbę produktów. Nie ma żadnych limitów.

Kategorie i podkategorie

Zobacz więcej

Produkty parametryzowane

Zobacz więcej

Produkty powiązane

Zobacz więcej

Opis tekstowy i HTML

Zobacz więcej

Formularz kontaktowy

Zobacz więcej

Filmiki instruktażowe

Na platformie YouTube dostępne są filmy instruktażowe, gdzie prezentujemy w formie wideo dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego. To taki samouczek pokazujący Ci jak w prosty sposób, krok po kroku, skonfigurować swój sklep. Obejrzyj tutaj

Szybki podgląd produktów aktywnych/ nieaktywnych

W prosty sposób możesz przefiltrować produkty po statusie aktywności i sprawdzisz, które aktualnie są widoczne dla klientów, a które nie.

Produkty konfigurowane dla każdego języka

Po włączeniu sklepu wielojęzycznego możesz przeprowadzić dedykowaną konfigurację produktu dla wskazanego języka. Dla każdego towaru możesz wtedy zdefiniować dowolne tłumaczenie, określić czy produkt ma być dostępny pod wskazanym językiem lub też czy ma być niedostępny (nieaktywny), w jakiej cenie produkt będzie oferowany w innym języku oraz zdefiniować powiązane dla wielu języków produkty.

Masowe przypisywanie powiązanych produktów

Możesz przypisać odpowiednią konfigurację powiązanych produktów do wielu towarów jednocześnie. Oznacza to, że nie musisz tego robić dla wszystkich pozycji osobno.

Masowe przypisywanie polecanych produktów

Ta funkcja pozwoli Ci przypisać konfigurację polecanych produktów do wielu pozycji w zakładce Asortyment, gdzie zarządzasz wszystkimi towarami. Zaoszczędzisz cenny czas.

Wyszukiwanie i filtrowanie produktów

W panelu administracyjnym możesz wyszukiwać i filtrować produkty po różnych parametrach, np. nazwie, kategorii, statusie aktywności.

Masowe zarządzanie przecenami

Możesz przypisać wybraną przez siebie opcje przecen do wielu produktów jednocześnie.

Strony tekstowe i HTML (również wideo)

Zobacz więcej

Masowe przypisywanie atrybutów

Funkcja umożliwia masowe wskazywanie i przypisywanie atrybutów do wielu produktów na raz. Mechanizm ten pozwala przede wszystkim na przyspieszenie procesu uzupełniania produktów w trakcie tworzenia listy produktów i na ich szybką aktualizację w przyszłości.

Masowe usuwanie produktów

Opcja pozwala Ci usunąć ze sklepu wybraną liczbę produktów za pomocą jednego kliknięcia.

Dodawanie produktów do wielu grup

Jeden produkt w sklepie możesz dodać do różnych grup produktów, bez ograniczeń.

Dodawanie produktów do wielu kategorii

Jeden produkt w sklepie możesz dodać do różnych kategorii, bez ograniczeń.

Responsive Web Design (RWD)

Zobacz więcej

Darmowe szablony graficzne

Zobacz więcej

Zarządzanie wyglądem strony głównej sklepu

Zobacz więcej

Zarządzanie wyglądem menu

Opcja, która pozwala Ci wybrać jakie elementy powinny znaleźć się w menu na Twoim sklepie. Mogą to być wybrane kategorie, grupy produktów, lub strony dodatkowe. Możesz również zdecydować, czy menu powinno być “przyklejone” na górze strony, co oznacza, że będzie zawsze widoczne przy scrollowaniu. Twoje menu może mieć wiele poziomów zagnieżdżenia, może być więc dodatkowo rozsuwane, pokazując np. podkategorie danej kategorii.

Zarządzanie wyglądem stopki

Twoja stopka może wyglądać dokładnie tak jak sobie to rozplanujesz. Do jej utworzenia będziesz mógł wykorzystać kreator strony głównej, gdzie znajdziesz odpowiednią sekcję. Do swojej stopki możesz dodać portale społecznościowe, kontakt, dokumenty, czy inne podstrony w prosty i szybki sposób. Masz również możliwość konfiguracji jej przez kod HTML, jeśli zależy Ci na bardzo indywidualnym wyglądzie.

Wybór sposobu prezentacji cen

W konfiguracji sklepu internetowego możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz prezentować ceny produktów tzn. czy ceny mają być przedstawione w formie: wyłącznie brutto, brutto i netto, wyłącznie netto, czy może netto i brutto.

Podmiana zdjęć po wybraniu wariantu kolorystycznego na karcie produktu

Twoi klienci po zmianie wariantu danego produktu np. koloru zobaczą zdjęcia dokładnie oddające jego wygląd. Konfiguracji przypisania innych zdjęć do różnych wariantów dokonasz w edycji danego produktu.

Zmieniające się zdjęcia po najechaniu na produkt na liście produktów

Twoi klienci przeglądając produkty będą mogli zobaczyć wybrany produkt w różnych ujęciach, bez konieczności wchodzenia na jego stronę. Funkcja, która przeniesie Twój sklep na wyższy poziom UX - przyjaznego użytkowania.

Zdjęcie produktu uzależnione od wariantu

Do każdego wariantu danego produktu możesz wprowadzić inne zdjęcie. Dzięki temu Twoi klienci zobaczą jak dokładnie wygląda dany towar w konkretnej odsłonie i łatwiej będzie im podjąć decyzję o zakupie.

Masowa aktywacja/ dezaktywacje produktów

Możesz aktywować lub dezaktywować wiele produktów jednocześnie, tak aby Twoi klienci widzieli na sklepie odpowiednie produkty.

Globalne sterowanie stronicowaniem

Sam decyduj ile produktów chcesz wyświetlać na stronie kategorii lub grupy produktów. 12? 32? Więcej? Dzięki funkcji paginacji możesz indywidualnie określić ilość wyświetlanych produktów, w zależności od wielkości Twojego asortymentu, czy ustawień filtrowania.

Sekcje prekonfigurowalne i HTML

Zobacz więcej

Dopasowywanie zdjęć na liście produktów

Zobacz więcej

Prezentacja wariantów na liście produktów

Zobacz więcej

Dostawa uzależniona od liczby przedmiotów w koszyku

W ustawieniach dostawy musisz ustalić koszt dostawy regularny. Dodatkowo jednak możesz ustalić koszt dostawy uzależniony od przekroczenia wskazanego progu lub progów ilości przedmiotów znajdujących się w zamówieniu. Przykładowo zobacz dwa przypadki, gdzie koszt dostawy został ustalony w cenie regularnej na 15 zł oraz zdefiniowano próg kwotowy 5 sztuk: Pierwszy przypadek: ustawiono 0 zł po przekroczeniu progu 5 sztuk, więc jeśli zamówienie zostanie złożone na 6 sztuk to koszt dostawy wyniesie 0 zł, pomimo kosztu regularnego 15 zł. Drugi przypadek: ustawiono 30 zł po przekroczeniu progu 5 sztuk, więc jeśli zamówienie zostanie złożone na 6 sztuk to koszt dostawy wyniesie 30 zł pomimo kosztu regularnego 15 zł. W zależności od Twojego indywidualnego modelu biznesowego progów ilościowych możesz ustawić wiele, definiując koszt dostawy wielokrotnie w górę lub w dół.

Możliwość wykluczenia krajów dostawy

Zobacz więcej

Możliwość definiowania form dostawy bez integracji z przewoźnikami

Możesz skonfigurować wybraną formę dostawy bez integracji z przewoźnikiem Taka konfiguracja ma zastosowanie np. w przypadku odbioru osobistego.

Możliwość definiowania form dostawy bez integracji z brokerami płatniczymi

Możliwe jest skonfigurowanie wybranej formy dostawy bez integracji z Brokerem Płatniczym. Pozwala to Twoim klientom na wybranie formy płatności np. przy odbiorze.

Możliwość definiowania krajów dostawy

Konfigurując wybraną formę dostawy możesz zdecydować w jakich krajach będzie ona możliwa. Jeżeli jakiś kraj nie został wskazany przez Ciebie na liście, w ustawieniach wybranej formy dostawy, to oznacza, że dostawa do tego kraju nie będzie możliwa.

Możliwość definiowania dostawy dla wybranego języka

Konfigurując wybraną formę dostawy możesz zdecydować w jakich krajach będzie ona możliwa. Jeżeli jakiś kraj nie został wskazany przez Ciebie na liście, w ustawieniach wybranej formy dostawy, to oznacza, że dostawa do tego kraju nie będzie możliwa.

Konfigurowalne szablony powiadomień mailowych

Zobacz więcej

Automatyczne powiadomienia mailowe

Zobacz więcej

Zarządzanie multimediami/ galerią zdjęć

Funkcja pozwala na dodawanie, przeglądanie oraz bieżące korzystanie z zasobów multimedialnych sklepu m.in. zdjęć, gifów, filmów, dokumentów. Dzięki szybkiemu dostępowi możesz z łatwością dodawać nowe materiały albo korzystać z już istniejących poprzez ich wybór z listy lub też kopiowanie relatywnego linku. Dzięki temu przygotujesz swój sklep internetowy od strony wizualnej i kontentowej szybko i łatwo.

Możliwość dodawania produktów do koszyka bezpośrednio z listy

System umożliwia włączenie funkcji pozwalającej na dodanie produktu do koszyka bezpośrednio z listy produktów (bez wchodzenia w produkt), co znacznie przyspiesza proces zakupu. Jednak, aby funkcja ta była możliwa do włączenia, sprzedawane produkty nie mogą posiadać zdefiniowanych wariantów (wtedy każdy produkt posiada tzw. wariant domyślny).

Zarządzanie JavaScript

Zobacz więcej

Dostawa uzależniona od kwoty zakupu

Zobacz więcej

Dostawa uzależniona od liczby przedmiotów w koszyku

Zobacz więcej

Możliwość ukrycia wybranej formy dostawy

Zobacz więcej

Możliwość definiowania dat i godzin dostawy

Zobacz więcej

Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi przewoźnikami

Zobacz więcej

Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi brokerami płatniczymi

Zobacz więcej

Zarządzanie CSS

Zobacz więcej

Możliwość wyłączenia widoku sklepu dla zamawiających

Masz możliwość wyłączenia wyglądu swojego sklepu dla klientów, bez usuwania go w swoim panelu administracyjnym. Możesz więc pracować nad stroną, kiedy inni jej nie widzą. Dodatkowo opcja ta przydaje się, kiedy chcesz na chwilę zawiesić swoją działalność.

Powiadomienie o dostępności produktu

Zobacz więcej

Zapis do newslettera

Zapis do newslettera możesz zaproponować kupującym na dwa sposoby. Pierwszy z nich to sekcja na stronie głównej, którą możesz dodać wielokrotnie do swojej strony. Drugi to pop-up, który pojawia się na dowolnej podstronie po ustalonym czasie np. po 60 sekundach.

Geolokalizacja

Zobacz więcej

Powiadomienie o zapisie do newslettera

Twoi klienci po zapisaniu się do newslettera otrzymają dedykowane powiadomienie o powodzeniu tej akcji. Wiadomość potwierdzającą zapis możesz samodzielnie skonfigurować. Dodając do niej kod rabatowy lub mały bonus, możesz zachęcić nie tylko do zapisu do bazy, ale także do samego zakupu.

Opinie Selesto

Zobacz więcej

Program lojalnościowy

Zobacz więcej

Portale społecznościowe

Możesz wprowadzić do swojego sklepu linki do dowolnych portali społecznościowych np. Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Linkedin, Pinterest w formie ikonek.

Oznacz produkt jako nowość

Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “nowość”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.

Oznacz produkt jako bestseller

Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “bestseller”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.

Podgląd porzuconych koszyków

W panelu administracyjnym masz możliwość podejrzenia porzuconych koszyków - towarów, które zostały dodane do koszyka, ale które ostatecznie nie zostały zakupione, ponieważ użytkownik opuścił sklep, przed dokonaniem transakcji. Jeśli klient był zalogowany zobaczysz jego dane osobowe, jeśli nie widoczny będzie jedynie adres IP.

Oprogramowanie przyjazne Google

System posiada wbudowane mechanizmy wspierające pozycjonowanie w wyszukiwarce Google takie jak: meta_title, meta_description, alt, przyjazny adres url, możliwość tworzenia opisów HTML dla wielu obiektów takich jak: produkty, grupy, kategorie, strony czy sama strona główna. Również struktura kodu sklepu Selesto jest zgodna z wytycznymi Google.

SEO (Search Engine Optimization)

Zobacz więcej

Progresive Web App (PWA)

Zobacz więcej

Blog Lite

Zobacz więcej

Koby rabatowe

Zobacz więcej

Reużywalne kody rabatowe (podstawowe)

Kody reużywalne (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych. Aby móc skorzystać z kodu rabatowego należy go samodzielnie wpisać w odpowiednim polu przy składaniu zamówienia. Zobacz instrukcje

Reużywalne kody rabatowe (automatyczne)

Kody reużywalne (automatyczne) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych. Wybranie tego rodzaju kodu rabatowego powoduje automatyczne uzupełnienie się pola “kod rabatowy” i naliczenia rabatu przy zakupie. Oznacza to, że użytkownik nie musi go znać, a podczas składania zamówienia jego koszyk zostanie automatycznie zrabatowany zgodnie z ustawieniami kodu. Zobacz instrukcje

Jednorazowe kody rabatowe (podstawowe)

Kody jednorazowe (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu. Ten rodzaj kodu rabatowego jest niepowtarzalny pod względem swojej struktury i generuje się automatycznie w momencie przesłania powiadomienia mailowego lub wiadomości marketingowej do użytkownika (jeżeli powiadomienie zostało tak skonfigurowane). W innym przypadku kod ten nie występuje. Zobacz instrukcje

Jednorazowe kody rabatowe (generowane)

Kody jednorazowe (generowane) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu. Ten rodzaj kodu rabatowego jest niepowtarzalny pod względem swojej struktury. Listę kodów rabatowych, możliwych do rozdania, można wygenerować w panelu administracyjnym podając ilość jaka ma zostać utworzona. W innym przypadku kod ten nie występuje. Zobacz instrukcje

Kody rabatowe wykluczające zdefiniowane promocje

Jeżeli funkcja jest włączona kody rabatowe nie działają dla produktów znajdujących się w koszyku, które posiadają już zdefiniowaną własną obniżkę. Jeżeli funkcja jest wyłączona kod rabatowy, nalicza się dla całego koszyka.

Kody rabatowe procentowe lub kwotowe

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który obejmuje koszyk kwotowo np. rabat -50 zł lub procentowo np. rabat -5%.

Kody rabatowe na wybrane produkty

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który działa jedynie dla wskazanych produktów. Oznacza to, że jeżeli jakiś towar nie zostanie dodany w ustawieniach tego kodu, przy zamówieniu, rabat się dla niego nie naliczy.

Możliwość zdefiniowania wielu walut

Zobacz więcej

Wybór waluty głównej sklepu

Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazaną walutę główną, według której będzie następować przewalutowanie do innych wybranych walut.

Pobieranie kursów walut z NBP

Funkcja pozwala na cykliczną (np. co 6 godzin) aktualizację zdefiniowanych kursów walut, a co za tym idzie przewalutowywanie cen produktów zgodnie z ich konfiguracją. Dzięki takiemu ustawieniu kursy walut są zawsze aktualne.

możliwość zdefiniowania PayU dla wielu walut

Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z PayU per zdefiniowana waluta - zakładając, że Twoja umowa z PayU na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem PayU.

możliwość zdefiniowania Braintree dla wielu walut

Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z BrainTree per zdefiniowana waluta - zakładając, że Twoja umowa z BrainTree na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem BrainTree

Możliwość wybrania wielu języków

W każdym sklepie internetowym można zdefiniować dowolną ilość języków, w jakich prowadzona będzie sprzedaż. System posiada tłumaczenie wszelkich gotowych komunikatów i fraz widocznych na sklepie, natomiast indywidualnie tworzone treści np. opisy produktów muszą zostać samodzielnie przetłumaczone.

Google Analytics dla wielu języków

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy w wielu językach możesz skonfigurować integrację z Google Analytics per wskazany język i monitorować ruch w podziale na języki.

Wybór głównego kraju sklepu

Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazany język główny.

Tłumaczenie sklepu internetowego

Zobacz więcej

Prezentacja produktów w wybranych językach

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie produktów dla wielu języków. Oznacza to, że tylko w danej wersji językowej strony będą się wyświetlać wybrane produkty.

Możliwość wyświetlania strony głównej dla wybranych języków

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie strony głównej sklepu dla wielu języków.

Możliwość wyświetlania podstron, kategorii i grup dla wybranych języków

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie podstron, kategorii i grup produktów dla wielu języków.

Prezentacja atrybutów i wariantów dla wybranych języków

Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie atrybutów i wariantów dla wielu języków.

Zarządzanie stanami magazynowymi produktów

Zobacz więcej

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zamówieniu

Funkcja odpowiada za automatyczną aktualizację stanów magazynowych np. po pojawieniu się nowego zamówienia, po jego anulowaniu czy po dokonaniu zwrotu towaru.

Blokowanie produktów na kilka minut w przypadku wybrania szybkiej metody płatności

Zobacz więcej

Podgląd szczegółów zamówienia

Na liście zamówień w panelu administracyjnym prezentowane są jedynie wybrane, skrócone informację o danym zakupie. Aby zobaczyć komplet danych o zamówieniu należy wejść w jego szczegóły.

Możliwość wyszukiwania i filtrowania zamówień

Zobacz więcej

Zarządzanie statusami zamówienia

Każde zamówienie może otrzymać jeden z dostępnych w systemie statusów np. oczekuje na realizację, towar wysłano, zrealizowane. Zmiana statusu możliwa jest do wprowadzenia ręcznie.

Automatyczna wysyłka powiadomień dla statusu

Zobacz więcej

Zapisywanie historii zmian dokonywanych w zamówieniach

Każde zamówienie posiada własną historię zmian. Oznacza to, że jeśli zostało zmodyfikowane to informacja o tym zdarzeniu zapisze się w szczegółach zamówienia w zakładce Historia.

Możliwość wprowadzania komentarzy do zamówień

Każde zamówienie posiada możliwość jego komentowania. Po wprowadzeniu komentarza do zamówienia, w jego szczegółach, widać kto, kiedy i co wpisał. Korzystając z tej funkcji możesz usprawnić proces realizacji zamówienia i w wielu przypadkach uniknąć pomyłki.

Automatyczne oznaczanie statusu opłacone w integracji z brokerami

Jeżeli zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone w integracji np. z PayU, Przelewy24, BrainTree lub przy użyciu innej bramki, system Selesto automatycznie oznaczy je jako opłacone w panelu administracyjnym sklepu.

Ręczne wprowadzanie numerów przesyłek do zamówień

Funkcja pozwala na ręczne uzupełnienie numeru przesyłki w trakcie obsługi zamówienia.

Możliwość modyfikacji danych przed wygenerowaniem etykiety w przypadku pomyłki

Jeżeli klient wprowadził w zamówieniu błędne dane funkcja pozwala na ich poprawianie w trakcie obsługi zamówienia, zanim zostanie utworzona etykieta dla przesyłki (przypadek występuje jedynie, gdy skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim).

Generowanie etykiet w integracji z wybranymi kurierami

Jeżeli skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim możliwe jest generowanie etykiet bezpośrednio z poziomu zamówienia w panelu administracyjnym sklepu internetowego.

Generowanie faktur

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia.

Generowanie paragonów niefiskalnych

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu niefiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia.

Generowanie paragonów fiskalnych w integracji z maszynami fiskalnymi (kasą)

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu fiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z BSX Printer lub Dotykačka.

Przesyłanie zamówień w integracji z wybranymi programami księgowymi

Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z iFirma lub Fakturownia.

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zwrocie i anulowaniu

Jeżeli dokonano zwrotu lub anulowano zamówienie, które zostało zarejestrowane, system zapyta czy dokonać zwrotu towaru na magazyn. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie (uzupełnienie) stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po przywróceniu zamówienia

Jeżeli dokonano przywrócenia zamówienia, które zostało zarejestrowane jako odrzucone system zapyta czy dokonać pobrania towaru z magazynu. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.

Zaawansowane zarządzanie zwrotami

Zobacz więcej

Zarządzanie uprawnieniami pracowników

Zobacz więcej

Rejestracja i logowanie klientów

Zobacz więcej

Zarządzanie klientami

Funkcja pozwala na zarządzanie danymi klienta, jego aktywację/dezaktywację oraz ewentualnie usunięcie z systemu. Widoczne jest także, który klient zaznaczył zgody marketingowe.

Zapisani do newslettera

Funkcja pozwala na monitorowanie listy osób zapisanych do newslettera z możliwością usunięcia wybranych pozycji z listy.

Eksport zapisanych do newslettera

Funkcja pozwala na eksport listy osób zapisanych do newslettera do pliku XLS (Excel).

Aplikacja mobilna
Selesto

Zobacz więcej

Pomoc i komunikacja

Zawsze masz możliwość skontaktowania się z nami za pomocą wielu kanałów. Jesteśmy dostępni: telefonicznie, mailowo, przez SMS, WhatsApp, Messenger, Skype, poprzez formularz kontaktowy oraz za pomocą portalu wsparcia dostępnego z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Wiemy… WOW!

Wsparcie techniczne i merytoryczne

Dział Obsługi Klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00.

Wsparcie techniczne w razie sytuacji kryzysowych

Dział Techniczny obsługujący zgłoszenia kryzysowe jest dostępny 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.

Centrum pomocy

Na naszej stronie dostępne jest centrum pomocy, gdzie publikujemy dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego w przystępnej formie opisowej Zobacz tutaj

Produkty w modelu “pre-order”

Zobacz więcej

Brak prowizji od sprzedaży

Selesto nie nalicza prowizji od sprzedaży wygenerowanej przez Sklep. Abonament posiada 3 stałe poziomy kwotowe oraz skaluje się w górę lub w dół, w zależności od osiągniętego przez sklep internetowy obrotu w ramach miesiąca. Zobacz cennik

Możliwość definiowania nazw i warunków dostawy

Zobacz więcej

Sterowanie procesem dodania produktu do koszyka

Zobacz więcej

Sprzedaż tylko dla firm

Zobacz więcej

Definiowanie form płatności w integracji lub bez integracji

Zobacz więcej

Generowanie raportu z listą zamówień

Zobacz więcej

Jakie funkcje ma Selesto?

W Selesto oferujemy Ci dostęp do wielu narzędzi z zakresu zarządzania produktami, obsługi zamówień, budowania relacji z klientami, marketingu, pozycjonowania czy projektowania wyglądu Twojego sklepu. Wszystko po to, abyś mógł szybko ruszyć ze sprzedażą, a potem dowolnie rozwijać sklep. W Selesto funkcje są dopasowane do współczesnych trendów e-commerce, co pozwala Ci stworzyć skalowalny biznes i szybko odpowiedzieć na rosnące potrzeby klientów.

Jakie możliwości ma Selesto?

Do dyspozycji masz m.in.: tworzenie raportów sprzedaży, możliwość podłączenia własnej domeny, nielimitowany roczny transfer, back-up danych, funkcję multi-sklep, sprzedaż produktów elektronicznych czy zaawansowanego kreatora strony głównej sklepu. Jak widzisz, jest ich mnóstwo – a to tylko mały wycinek tego, co Ci oferujemy. Duże możliwości Selesto to także większe szanse na Twój sukces w e-commerce!

Wykorzystaj wszystkie możliwości Selesto i stwórz nowoczesny sklep internetowy!

Ponieważ nie chcemy Cię ograniczać, wszystkie funkcje Selesto są dostępne już w najniższym abonamencie. Nie musisz obawiać się rosnących w nieskończoność opłat – w Selesto stawiamy na przejrzystość działań, uczciwą komunikację i pełny zakres wsparcia na każdym etapie naszej współpracy.

Poznaj wszystkie funkcje Selesto i stwórz sklep internetowy, który zapewni Ci powodzenie w e-commerce!

Powyżej znajduję się jedynie część najważniejszych funkcji platformy Selesto, które zdołaliśmy opisać.

Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię funkcji, masz pytania lub potrzebujesz pomocy to daj nam znać.

+48 792 725 777 kontakt@selesto.pl
Dane kontaktowe:

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas