Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?

Kody rabatowe i promocyjne

Klienci sklepów internetowych uwielbiają wszelkie promocje i kody rabatowe. Dlatego nie może ich zabraknąć również w Twoim sklepie. W panelu administracyjnym masz możliwość wprowadzenia obniżki procentowej lub ustawienia konkretnej ceny produktu, która pokaże się na czerwono. Oprócz tego w mailingu możesz ustawiać kody rabatowe. Ich działanie możesz limitować np. określonym terminem, lub chociażby wartością zamówienia. W ten sposób możesz tworzyć spersonalizowane akcje promocyjne.

Zaawansowane ustawienia rabatów:

Data ważności

Nazwa

Wybór produktów

Rodzaj kodu

Na cały koszyk

Na kolejny produkt
w koszyku

Zniżka procentowa

Zniżka z limitem
i ograniczeniem wysokości

Rodzaje kodów rabatowych:

Kliknij na nazwę rabatu, by dowiedzieć się wiecej.

Reużywalne kody rabatowe (podstawowe)

Kody reużywalne (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych. Aby móc skorzystać z kodu rabatowego należy go samodzielnie wpisać w odpowiednim polu przy składaniu zamówienia.

Reużywalne kody rabatowe (automatyczne)

Kody reużywalne (automatyczne) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych.
Wybranie tego rodzaju kodu rabatowego powoduje automatyczne uzupełnienie się pola “kod rabatowy” i naliczenia rabatu przy zakupie. Oznacza to, że użytkownik nie musi go znać, a podczas składania zamówienia jego koszyk zostanie automatycznie zrabatowany zgodnie z ustawieniami kodu.

Jednorazowe kody rabatowe (podstawowe)

Kody jednorazowe (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu.
Ten rodzaj kodu rabatowego jest niepowtarzalny pod względem swojej struktury i generuje się automatycznie w momencie przesłania powiadomienia mailowego lub wiadomości marketingowej do użytkownika.

Jednorazowe kody rabatowe (generowane)

Kody jednorazowe (generowane) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu.
Ten rodzaj kodu rabatowego jest niepowtarzalny pod względem swojej struktury. Listę kodów rabatowych, możliwych do rozdania, można wygenerować w panelu administracyjnym.

Kody rabatowe wykluczające zdefiniowane promocje

Jeżeli funkcja jest włączona kody rabatowe nie działają dla produktów znajdujących się w koszyku, które posiadają już zdefiniowaną własną obniżkę. Jeżeli funkcja jest wyłączona kod rabatowy, nalicza się dla całego koszyka.

Kody rabatowe na koszyk lub na kolejny produkt

Funkcja ta pozwala Ci zdecydować czy kod rabatowy ma obejmować cały koszyk, czyli wszystkie produkty, które się w nim znajdują, czy też tylko kolejny (najtańszy) produkt. Innym ustawieniem jest wskazanie, od którego produktu ma się liczyć rabat oraz jaka ma być jego wartość (procentowa lub kwotowa).

Kody rabatowe procentowe lub kwotowe

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który obejmuje koszyk kwotowo np. rabat -50 zł lub procentowo np. rabat -5%.

Kody rabatowe na wybrane produkty

Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który działa jedynie dla wskazanych produktów. Oznacza to, że jeżeli jakiś towar nie zostanie dodany w ustawieniach tego kodu, przy zamówieniu, rabat się dla niego nie naliczy.

Masz pytania i potrzebujesz naszej pomocy?

Skontaktuj się z nami Jak ustawić kody rabatowe
+48 792 725 777 kontakt@selesto.pl
Dane kontaktowe:

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas