Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?

System programu lojalnościowego w sklepie

Jak zdobyć i utrzymać klientów? Jak zachęcić ich do dokonywania większej liczby zakupów?

Program lojalnościowy pozwoli Ci zaktywizować docelowych i przede wszystkim istniejących klientów Twojego sklepu internetowego. Dzięki niemu będą oni mogli zbierać punkty za każdą wydaną przysłowiową złotówkę, które kolejno będą mogli wykorzystać zgodnie ze zdefiniowanym przez Ciebie kalkulatorem.

Przykładowa symulacja:

Istniejący klient kilkukrotnie złożył zamówienie na sklepie internetowym sumarycznie na kwotę 1 500 zł i nie wykorzystał wcześniej posiadanych już punktów. Zgodnie z powyższymi przykładowymi założeniami:

  • Wszystkie zamówienia otrzymały status zrealizowane
  • Klient posiada na swoim koncie 15 000 punktów
  • Wartość 15 000 punktów = 150 zł do wykorzystania

Przechodząc teraz do wykorzystania punktów:

Klient chce dokonać kolejnego zamówienia na kwotę 450 zł i wykorzystać zebrane do tej pory punkty:

  • Nie minęło jeszcze 365 dni od otrzymania powyżej wskazanych punktów.
  • Klient posiada 15 000 punktów, a więc mieści się w ustalonym progu minimalnym 5 000 punktów, aby mógł wykorzystać uzbierane punkty.
  • Klient próbuje dokonać zamówienia na kwotę 450 zł zatem mieści się w progu kwoty minimalnej 400 zł, aby mógł wykorzystać uzbierane punkty
  • Kwota 150 zł wynikająca z punktacji mieści się w progu maksymalnym 500 zł do wykorzystania w ramach programu lojalnościowego.

Zatem od kwoty zamówienia 450 zł zostaje odjęta kwota posiadanych punktów, która jest równa 150 zł. Finalna kwota zamówienia wynosi 300 zł

Z programu lojalnościowego może skorzystać jedynie zamawiający, który zarejestrował się w sklepie internetowym, a co za tym idzie posiada konto klienta i jest zalogowany. Po zalogowaniu zobaczy on podsumowanie posiadanych zamówień oraz ilości posiadanych punktów do wykorzystania.

Ty jako sprzedający z kolei wchodząc w konkretne zamówienie zobaczysz czy ktoś skorzystał z programu lojalnościowego, a w szczegółach zamówienia będzie widoczny rabat w postaci ilości wykorzystanych punktów.

Program lojalnościowy pozwoli Ci zaktywizować docelowych i przede wszystkim istniejących klientów Twojego sklepu internetowego. Dzięki niemu będą oni mogli zbierać punkty za każdą wydaną przysłowiową złotówkę, które kolejno będą mogli wykorzystać zgodnie ze zdefiniowanym przez Ciebie kalkulatorem.

Z programu lojalnościowego może skorzystać jedynie zamawiający, który zarejestrował się w sklepie internetowym, a co za tym idzie posiada konto klienta i jest zalogowany. Po zalogowaniu zobaczy on podsumowanie posiadanych zamówień oraz ilości posiadanych punktów do wykorzystania.

Masz pytania i potrzebujesz naszej pomocy?

Skontaktuj się z nami
+48 792 725 777 kontakt@selesto.pl
Dane kontaktowe:

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas