Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoModułySSLA

SSLA Platform (HelpDesk)
Profesjonalna obsługa zgłoszeń klientów

Dzięki SSLA możesz w pełni zautomatyzować proces obsługi zgłoszeń klientów, zwiększając efektywność i podnosząc jakość świadczonych usług. Nasze rozwiązanie działa jako zewnętrzna platforma wspierająca obsługę klienta, umożliwiając sprawne zarządzanie zgłoszeniami i szybkie rozwiązywanie problemów.
APLIKACJA SSLA
Przeczytaj więcej o aplikacji do obsługi zgłoszeń
Trzy kobiety przy jednym stole, jedna przy komputerze, wszystkie uśmiechają się do kamery

Cennik - Moduł SSLA (Help Desk)

Pakiet TeamCAL
Idealny dla mniejszych organizacji wymagających rozwiązań dopasowanych do wielkości biznesu.
Logo Selesto - sygnet
14 dni za darmo, bez zobowiązań. Promocja na pakiety obowiązuje przez pierwsze 12 miesięcy.
Zapytaj o możliwość testowania
Płacisz za cały zespół
Wybierz wielkość zespołu
Cena
5 licencji
99 zł
79 zł
razem 395 zł netto / miesiąc
10 licencji
89 zł
69 zł
razem 690 zł netto / miesiąc
20 licencji
79 zł
59 zł
razem 1180 zł netto / miesiąc
Powyżej 20
69 zł
49 zł
netto za 1 licencję / miesiąc
W pakiecie dostajesz:
Możliwość zarządzania użytkownikami i Klientami
Rejestracja i raportowanie czasu pracy (+ gen. do PDF)
Praca z możliwością podziału na firmę, dział, aplikację
Podział na: krytyczny, istotny, inny, konsultacja, zmiana
Możliwość wyznaczania priorytetu w skali od 1 do 5
Podział zgłoszeń na wsparcie lub stabilizację
Możliwość wprowadzania tytułu, treści oraz sygnatury
Obsługa zdjęć (np. zrzuty ekranu) oraz filmów
Możliwość wzajemnego wiązania zgłoszeń (linkowanie)
Możliwość zakładania zgłoszeń z maila
Akcje masowej zmiany statusu oraz odczytu zgłoszenia
Wątkowanie - odpowiadanie do wiadomości
Obsługa zgłoszeń przez portal zgłoszeniowy i mail
Wbudowany hosting
Darmowy Certyfikat SSL
Pakiet CompanyCAL
Przygotowany dla dużych biznesów wymagających dedykowanej architektury oraz kompleksowej obsługi.
DOSTĘPNOŚĆ
2 499 zł
miesiąc / netto
Zapytaj o pakiet
W pakiecie dostajesz:
Wszystkie funkcje pakietu TeamCAL
Możliwość zakupienia dowolnej ilości licencji
Koszt 1 licencji +39 zł netto / miesiąc
Dedykowany serwer oraz utrzymanie
4 godziny wsparcia miesięcznie
Telefoniczna obsługa zgłoszeń
Szkolenie z obsługi systemu
Ceny netto / miesiąc. Należy doliczyć VAT w wysokości 23%.
Jak to działa?

Nowoczesne podejście do zarządzania zgłoszeniami

Funkcjonalność SSLA
  • Pełna kontrola nad zgłoszeniami w jednym miejscu, możliwość wiązania zgłoszeń
  • Możliwość podziału na firmę, dział, aplikację oraz Adminów, Pracowników, Klientów.
  • Rejestracja zgłoszeń zgodnie z umową SLA w typie: błąd krytyczny, istotny, inny, konsultacja, zmiana.
  • Obsługa zdjęć (np. zrzuty ekranu) oraz filmów (np. nagrania z ekranu) oraz akcje masowe.
  • Raportowanie godzin i generowanie zestawień do PDF.
Grupa czterech osób pracujących nad projektem
Korzyści dla Twojej firmy
  • Optymalizacja pracy zespołu – Mniejsze obciążenie pracowników dzięki automatyzacji procesów.
  • Lepsza jakość obsługi klienta – Szybsze i skuteczniejsze rozwiązywanie problemów.
  • Skalowalność – Rozwiązanie dostosowane zarówno do małych, jak i dużych firm.
  • Bezpieczeństwo danych – System spełnia najwyższe standardy ochrony informacji.
Dwie osoby pracujące koło siebie przy komputerach
Nie odkładaj tej decyzji na jutro!
Zgłoś się w celu bezpłatnego testu.
Dziękujemy!
Skontaktujemy się jak najszybciej.
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Fala SSLA
Proces

Jak skorzystać z systemu do tzw. ticketingu (obsługi zgłoszeń)?

Obsługa zgłoszeń w Twojej firmie może być bardzo uciążliwa, zwłaszcza jeżeli działasz w oparciu a wiadomości mailowe, sms lub ustną komunikację. Zobacz jak możesz uruchomić swój własny portal zgłoszeniowy 🚀
Zadzwoń lub napisz do nas!
Krok 1
Zapytaj o możliwość wdrożenia
Napisz do nas i daj nam znać co dokładnie chciałbyś zrobić w swojej firmie oraz w jaki sposób wdrożyć system do obsługi zgłoszeń tzw. helpdesk. Na tym etapie musimy określić zakres wdrożenia.
Krok 2
Określ interesujący Cię pakiet
Na podstawie zdefiniowanego wspólnie zakresu wdrożenia określ jak dużo użytkowników będziesz potrzebować oraz zdecyduj czy będzie wymagana licencja CompanyCAL, czy wystarczy zwykła licencja UserCAL.
Krok 3
Podejmij decyzję o wdrożeniu
Daj nam znać na podstawie otrzymanej od nas wyceny jaka jest Twoja decyzja o wdrożeniu. Czy decydujesz się na pakiet podstawowy uruchomienia portalu (brak funkcji rozwojowych) czy dokładasz jakieś dedykowane dla Twojego biznesu funkcje.
Kobieta robiąca zakupy
Pani wykonująca pracę biurową
Dołącz do zadowolonych użytkowników!
Zamów demo i przetestuj system ticketingowy w praktyce!
Niezależnie od wielkości Twojego biznesu, SSLA pomoże Ci usprawnić obsługę klienta i zwiększyć jego satysfakcję. Skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie!
Portal wsparcia pełni kluczową rolę w zarządzaniu zgłoszeniami i zapewnianiu sprawnej obsługi klientów, łącząc dwa główne obszary: wsparcie oraz stabilizację.
W ramach wsparcia system ticketowy umożliwia szybkie rejestrowanie i kategoryzowanie zgłoszeń, co pozwala na efektywne rozwiązywanie problemów użytkowników. Helpdesk stanowi centralny punkt kontaktu, zapewniając bezpośrednią pomoc oraz monitorowanie postępów w obsłudze. Portal zgłoszeniowy daje użytkownikom możliwość samodzielnego zgłaszania problemów i śledzenia ich statusu, co zwiększa przejrzystość procesu.
Z kolei stabilizacja obejmuje działania mające na celu długoterminową poprawę jakości usług i utrzymanie ciągłości operacyjnej. System do obsługi zgłoszeń pozwala na analizę powtarzających się problemów i ich eliminację, co prowadzi do optymalizacji procesów.
Umowa SLA gwarantuje, że obsługa zgłoszeń odbywa się według jasno określonych standardów, co minimalizuje ryzyko przestojów i zapewnia zgodność z wymaganiami biznesowymi. Dzięki zaawansowanym mechanizmom automatyzacji i raportowania portal wsparcia nie tylko rozwiązuje bieżące problemy, ale także wspiera strategię stabilizacji i ciągłego doskonalenia usług.