Wybór typu kodu i ustawienia
Następnym krokiem jest określenie ustawień kodu. Jest kilka możliwości do wyboru:
Kod reużywalny – może być wykorzystany wielokrotnie
Kod jednorazowy – może zostać wykorzystany tylko raz przez klienta, który go otrzymał
Automatyczny – przy składaniu zamówienia kod zaimplementuje się samodzielnie bez konieczności wprowadzania go przez klienta
W polu oznaczonym „>” należy wprowadzić nazwę kodu, którą będzie musiał wpisać klient w zamówieniu, aby skorzystać z rabatu (nie dotyczy kodu automatycznego).
Ustawienia główne kodu rabatowego
W przypadku zastosowania opcji „jednorazowy” należy najpierw dodać kod, a potem kolejno wprowadzić liczbę jednorazowych kodów, którą ma wygenerować system. Jest to wygodna opcja, która oszczędza czas na wymyślaniu nazw kodów oraz daje pewność, że żaden kod nie zostanie zdublowany.
Jak widać przy wyborze opcji „jednorazowy” znika możliwość automatycznego wprowadzania kodu rabatowego do zamówienia klienta. W tym wypadku taki kod może wprowadzić tylko klient, który go otrzymał.
Otrzymane kody generują się w formie listy w pliku pdf.
Przykładowa lista wygenerowanych przez użytkownika jednorazowych kodów rabatowych