Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?

Atrybuty i warianty, czyli jak szybko pokazać klientowi to, czego szuka

Każdy z produktów może mieć swoje atrybuty i warianty. Jak je rozróżnić?

Atrybuty to unikatowe cechy produktów. Może to być rozmiar, czy kolor. Natomiast warianty to możliwe do wyboru opcje danego produktu i jego atrybutu, czyli np. rozmiar: s, m; kolor: niebieski, czerwony.

Atrybuty i warianty wykorzystuje się do filtrowania produktów na sklepie. Dzięki nim klient jest w stanie szczegółowo wyszukać interesujący go produkt w szybki i wygodny sposób. Odpowiednie oznaczenie produktów z poziomu panelu administracyjnego jest ważne, już przy budowaniu struktury sklepu. Dobrze jest je wcześniej przemyśleć.

Funkcja określania atrybutów i wariantów pozwala Ci uniknąć konieczności zamieszczania każdego produktu z osobna. Oszczędzisz czas i stworzysz ład w swoim sklepie.

Masz pytania i potrzebujesz naszej pomocy?

Skontaktuj się z nami Wyświetl instrukcję
+48 792 725 777 kontakt@selesto.pl
Dane kontaktowe:

Dane firmy: Selesto sp. z o.o.
Grzebieniowa 16c
26-600 Radom

NIP: 9482612159
KRS: 0000703231

Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333

Adres główny: kontakt@selesto.pl

Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl

Dział marketingu: marketing@selesto.pl

Odwiedź nas