Konfiguracja atrybutów i wariantów produktów
Atrybuty to unikatowe cechy produktów (rozmiar, kolor), a warianty to ich opcje (s/m, niebieski, czerwony). Warianty tworzy się na podstawie wartości atrybutu. Atrybuty i warianty wykorzystuje się do charakterystyki produktów. Po udostępnieniu możliwości filtrowania klient może je wykorzystać do szczegółowego wyszukiwania na stronie sklepu.
Dodatkowo posiadając produkty w różnych wariantach, nie trzeba zamieszczać na stronie każdego produktu oddzielnie, wystarczy stworzyć atrybut z wariantami i przypisać go do produktu. Dzięki temu dba się o przejrzystość na sklepie, co ułatwia dokonanie zakupu przez klientów.
Poniżej pokazane są sukienki, których atrybutem jest rozmiar. Są one możliwe do kupienia w różnych wariantach, jak rozmiar S, M, czy XL. Dzięki opcji filtrowania klient ma możliwość obejrzenia dostępnych produktów w wybranym przez siebie rozmiarze.