Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoFunkcjeAtrybuty i warianty

Atrybuty i warianty

W Selesto z łatwością skonfigurujesz ustawienia rozmiarów, wymiarów czy innych parametrów, aby dopasować ofertę do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Sprawdź, jak krok po kroku zarządzać tymi funkcjami i wykorzystać ich pełny potencjał!
Kobieta pracująca przy komputerze, obok niej mężczyzna wyglądający, jakby w czymś kobiecie pomagał
Co to jest?

Na czym polegają funkcje atrybutów i wariantów?

Jakie są atrybuty produktów w sklepie?
Atrybuty produktów w sklepie to właściwości, które opisują dany produkt, takie jak kolor, materiał, czy rozmiar. Pozwalają one dokładnie określić cechy produktu, dzięki czemu klient ma pełną wiedzę o ofercie.
Rozwiń opis
Dzięki Selesto możesz w prosty sposób skonfigurować ustawienia atrybutów produktów, tworząc unikalne kombinacje dostosowane do Twojej oferty.
Dwie osoby rozmawiające ze sobą, mężczyzna trzyma kopertę, z której kobieta wyciąga dokumenty
Warianty produktów w sklepie – jak działają?
Warianty produktów w sklepie bazują na atrybutach i pozwalają tworzyć różne wersje tego samego produktu, np. w różnych kolorach, rozmiarach czy wymiarach. Dzięki temu klienci mogą łatwo znaleźć dokładnie to, czego szukają, a zarządzanie ofertą staje się znacznie łatwiejsze.
Rozwiń opis
Warianty to o wiele więcej niż ustawienia wymiarów w sklepie lub narzędzie ułatwiające klientom filtrowanie. Selesto oferuje intuicyjne narzędzia do ustawienia wariantów produktów, dzięki czemu możesz szybko i efektywnie dostosować swoją ofertę do oczekiwań klientów oraz dostosowywać prezentację najważniejszych cech produktu.
Dwie osoby pracujące obok siebie i spoglądające na dokumenty na stole
Element dekoracyjny strony
Jeden abonament - wszystkie funkcje
Zacznij działać z Sesleto już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Proces

Jak podłączyć kilka domen do jednego sklepu?

Podłączenie kilku sklepów do jednego panelu może wydawać się skomplikowanym procesem. Nic bardziej mylnego! Zobacz, jak przebiega ten proces.
Centrum Pomocy
Krok 1
Stwórz atrybuty
Przejdź do panelu zarządzania produktami i wybierz ustawienia atrybutów produktów. Dodaj wszystkie cechy, które mają zostać przypisane do danego produktu, np. kolor, rozmiar czy materiał. Możesz także zdecydować, jak atrybuty produktów będą wyświetlane w sklepie (tekstowo, obrazkowo lub liczbowo).
Krok 2
Tworzenie wariantów produktów
Na podstawie zdefiniowanych atrybutów utwórz warianty produktów w sklepie. Selesto automatycznie połączy je w logiczne kombinacje, które będą widoczne w ofercie dla klientów.
Krok 3
Ułatw klientom wyszukiwanie
Jeżeli chcesz, aby możliwość filtrowania po konkretnych atrybutach i wariantach była dostępna dla klientów, w polu "Sposób wyświetlania" wybierz odpowiadający Ci sposób i miejsce prezentacji filtrów.
Co zyskasz?

Zalety korzystania z ustawień wariantów i atrybutów
produktów w sklepie Selesto

Łatwiejsza personalizacja oferty
Możliwość ustawienia rozmiarów produktu w sklepie, a także parametrów takich jak kolor czy materiał, sprawia, że oferta jest atrakcyjniejsza i czytelniejsza dla bardziej zróżnicowanej grupy klientów.
Łatwa konfiguracja
Ustawienia atrybutów produktów są proste i intuicyjne. Zarządzanie nimi - tworzenie, edycja i usuwanie - wmagają jedynie kilku prostych kroków
Lepsza organizacja magazynu
Dzięki precyzyjnemu przypisaniu atrybutów i wariantów do produktów możesz łatwiej zarządzać stanami magazynowymi, redukując ryzyko pomyłek oraz minimalizując koszty związane z nadmiernym zatowarowaniem.
Zwiększenie sprzedaży
Lepsze zarządzanie wariantami produktów w sklepie przekłada się na wyższą konwersję dzięki dopasowanej i czytelnej ofercie, a także na zwiększenie zysków poprzez zoptymalizowanie procesu dostaw.
Zobacz, jakie to łatwe

Z nami zarządzanie sklepem jest naprawdę proste!

Przejrzysty cennik
Opłaty zależą od Twoich przychodów, zapewniając uczciwe i przejrzyste warunki. Ty zyskujesz, my też zyskujemy.
Wsparcie techniczne
Pomagamy w każdej sprawie – od podłączenia domeny po indywidualne problemy, zapewniając szybkie i bezpieczne rozwiązania.
Indywidualne rozwiązania
Oferujemy dedykowane pakiety i konsultacje, by dostosować sklep do Twoich potrzeb.
Fala Selesto sklep internetowy
Element dekoracyjny strony
Masz pomysł na swój sklep?
Pomożemy Ci go urzeczywistnić
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań