Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoPomocProces aktywacji sklepu

Proces aktywacji sklepu

Każdy kto założy sklep na Selesto otrzymuje bezpłatne 14 dni, które może przeznaczyć na testowanie oprogramowania oraz tworzenie sklepu. Po tym czasie są tylko dwie opcje: można się rozmyślić, wtedy sklep zostanie automatycznie usunięty z naszych serwerów i nie trzeba robić nic więcej, albo podejmuje się decyzję o kontynuowaniu. Co wtedy zrobić? To jest bardzo proste! Aktywacja sklepu składa się tylko z 4 kroków.
Po zalogowaniu się do sklepu na górze pulpitu znajduje się pasek informujący o tym ile pozostało dni do końca okresu próbnego oraz przycisk "Aktywuj sklep".
dni do końca okresu testowego
Krok 1 - Aktywuj sklep
Po kliknięciu "Aktywuj sklep" na górnym pasku przechodzi się do procesu aktywacji sklepu. W pierwszym etapie wprowadza się dane swojej firmy. Po wprowadzeniu danych do faktury, a następnie ich zapisaniu, automatycznie przechodzi się do kroku 2.
Jeśli nie prowadzisz działalności wystarczy, że w polach takich jak np. REGON wprowadzisz znak minusa -. Wtedy przejdziesz do następnego kroku.
Ważne!
Aktywacja sklepu oznacza zakończenie okresu testowego. Pamiętaj o tym, jeśli decydujesz się rozpocząć aktywację przed końcem swojego okresu testowego.
aktywuj swój sklep
Jeśli Twoja firma znajduje się poza Polską, ale na terenie UE to po podaniu kraju działalności możesz zaznaczyć czy chcesz, aby faktura za abonament była wystawiana bez VAT.
aktywacja sklepu dla firmy poza Polską
Krok 2 - płatność za pierwszy miesiąc
W kolejnym etapie zostanie wygenerowana płatność za pierwszy miesiąc korzystania z platformy. Na start wynosi ona tylko 99 zł netto (zobacz czy aktualnie jest dostępna promocja 19 zł - więcej informacji nt. abonamentu znajduje się tutaj ). W systemie jest również widoczna cena brutto. Na jej dokonanie jest 3 dni. Po przekroczeniu tego terminu sklep może zostać usunięty z serwerów, a wszystkie do tej pory wprowadzone dane zostaną utracone.
Platforma sklepowa działa w modelu subskrypcyjnym, czyli wystarczy podpiąć kartę, a opłata za abonament będzie pobierana co miesiąc automatycznie. Jest to jedyna dostępna forma płatności za korzystanie z platformy sklepowej.
Ważne!
Automatyczne opłaty dotyczą usług cyklicznych. W przypadku zamówień funkcji dedykowanych płatność należy zatwierdzić. System nie pobierze jej bez wyraźnej zgody właściciela sklepu.
dodawanie metody płatności
Dodając kartę zostaje się przekierowanym na stronę operatora płatności, gdzie wprowadza się dane i jest przeprowadzana autoryzacja. W tym celu zostanie pobrana opłata w wysokości 1zł, która zostaje po chwili zwrócona na konto.
Wszystkie transakcje są szyfrowane i bezpieczne.
podawanie danych karty do płatności
Jeśli opłata została dokonana będzie widoczny status "Opłacono" oraz pojawi się możliwość pobrania faktury.
faktura do pobrania
Na tym etapie sklep jest w połowie aktywny. Wielu właścicieli sklepu przerywa proces aktywacji by spokojnie dokończyć konfigurację sklepu i dopiero po jej zakończeniu wraca, aby przepiąć domenę i otworzyć swój sklep dla klientów. Powrót do procesu aktywacji ułatwia informacja na górnym pasku "Twój sklep działa na domenie testowej. Podepnij własną domenę.".
Ważne!
Nie można prowadzić sprzedaży korzystając z domeny testowej.
sklep działa na domenie testowej
Krok 3 - podpięcie domeny
Rozpoczynając kolejny etap aktywacji "Przepnij domenę" zaczyna się od wprowadzenia swojej domeny. Podczas wprowadzania adresu nie uwzględnia się "www." oraz nie używaj dużych liter. Przepięcie domeny nie oznacza zakupu domeny.
Ważne!
Selesto nie pośredniczy w sprzedaży domen. Dlatego też, jeśli nie masz jeszcze własnej domeny, zakup ją najpierw u wybranego dostawcy (np. ovh).
Usługi hostingu oraz certyfikat SSL są w cenie abonamentu ( cennik ).
przepinanie domeny do sklepu
Po wprowadzeniu nazwy domeny zostanie wygenerowana lista wpisów DNS przypisana dla tej konkretnej domeny.
Nazwa - uwzględnia adres domeny
Typ - jest stały
Wartość - indywidualna dla sklepu
W momencie, gdy wpisy zostaną poprawnie wprowadzone ich status z czerwonego "Niepoprawny" po odświeżeniu zmieni się na zielony "Poprawny". Po uzyskaniu wszystkich statusów na zielono jest możliwość przejścia dalej do ostatniego 4 kroku aktywacji.
Wprowadzając wpisy do strefy DNS domeny pamiętaj, aby nie było tam duplikatów wpisów o różnych wartościach. Jedna nazwa + typ wpisu może kierować TYLKO do jednej wartości serwera. Pozostawienie takich samych wpisów, ale kierujących do innych wartości niż przedstawionych na liście w panelu admin sklepu, skutkuje niepowodzeniem przepięcia domeny.
Przy wpisach TXT oraz CNAME zwróć uwagę na to, aby nie powielać domeny w nazwie wpisu. Wszystkie wprowadzone wpisy w strefie DNS Twojej domeny powinny wyglądać 1:1 jak na wygenerowanej liście.
Ważne!
W przypadku problemów z wprowadzeniem wpisów do strefy DNS zgłoś się do centrum pomocy/obsługi klienta dostawcy swojej domeny (np. ovh, home, nazwa itd.). Pamiętaj, że Selesto nie pośredniczy w sprzedaży domen, czyli nie ma dostępu do strefy DNS Twojej domeny.
ustawienia DNS dla domeny
Krok 4 - adres mailowy
Ostatnim krokiem jest wprowadzenie adresu mailowego, który został utworzony przy domenie. Najczęściej tworzonym mailem jest "kontakt". Po zatwierdzeniu tego kroku system wygeneruje certyfikat SSL dla sklepu. Sam proces przepięcia domeny może trwać do 24 godzin. Po jego zakończeniu logowanie do sklepu może się odbywać po przez bezpośrednie wywołanie dostępu do panelu administracyjnego sklepu (admin.twojsklep.pl) lub stronę główną Selesto.
Ważne!
Nie ma możliwości wprowadzenia innego adresu mailowego (np. @gmail.com) niż przy domenie. Adres mailowy wraz ze skrzynką mailową tworzy się na swoim koncie klienta u dostawcy domeny.
W Selesto oferujemy Ci hosting (utrzymanie na serwerach) sklepu w cenie abonamentu. Nie oferujemy, nie utrzymujemy ani nie zarządzamy obsługą klienta pocztowego.
twój sklep został aktywowany
Logowanie do panelu administracyjnego sklepu
Możesz to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy sposób to wpisać adres panelu logowania w przeglądarce internetowej. Po przepięciu domeny wygląda on tak: https://admin.TWOJSKLEP.PL/
Po przepięciu domeny login oraz hasło pozostają bez zmian (są takie same jak na sklepie testowym). Możesz również utworzyć własne dane do logowania. W tym celu dodaj nowe konto pracownika i nadaj wszystkie dostępy. Dowiedz się więcej - Jak dodać konto pracownika?
panel logowania dla administratora
Albo skorzystać z opcji logowania przez stronę główną Selesto.
logowanie do panelu na stronie Selesto
Po kliknięciu "Login" wystarczy w otwartym okienku wprowadzić adres mailowy, na który został założony sklep. Wtedy nastąpi przekierowanie do sklepu, gdzie wystarczy wprowadzić hasło.
zaloguj się do panelu administracyjnego na stronie Selesto
Wskazówka
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku.
Spis treści
Następny temat
Wygodne narzędzie do zarządzania firmą? Dashboard od Selesto!
Poprzedni temat
Czat zgłoszeniowy / support w panelu administracyjnym sklepu
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.