Twój sklep postawiony jest na naszych stabilnych serwerach, co oznacza, że nie musisz kupować hostingu oddzielnie, otrzymujesz go bezpośrednio w naszym pakiecie.
Podłączenie własnej domeny
Po aktywacji swojego konta możesz wprowadzić zakupioną wcześniej domenę. Od tego czasu Twój sklep będzie się wyświetlał pod wybranym przez Ciebie adresem www. Nie ma ograniczeń co do dostawcy domeny. To Ty decydujesz gdzie ją zakupisz.
Brak prowizji od sprzedaży
Selesto nie nalicza prowizji od sprzedaży wygenerowanej przez Sklep. Abonament posiada 3 stałe poziomy kwotowe oraz skaluje się w górę lub w dół, w zależności od osiągniętego przez sklep internetowy obrotu w ramach miesiąca.
Monitoring stabilności sklepu
Każdy sklep jest na bieżąco monitorowany. Jeżeli system wykryje jakiekolwiek odstępstwo od normy nasz dział wsparcia zostanie o tym natychmiast poinformowany. Dzięki temu działania naprawcze zostaną podjęte w bardzo szybkim tempie. Sklepy Selesto są jednymi z najbardziej stabilnych na rynku e-commerce.
Sprzedaż hurtowa
W swoim sklepie masz do dyspozycji wszelkie ustawienia potrzebne do prowadzenia sprzedaży hurtowej. Wystarczy ją włączyć w panelu a następnie ustawić odpowiednie ceny hurtowe. W celu włączenia sprzedaży hurtowej skontaktuj się z obsługą Selesto.
Sprzedaż detaliczna
W swoim sklepie masz możliwość skonfigurowania ustawień pod sprzedaż detaliczną.
Roczny transfer
Sklepy Selesto jako jedne z niewielu na rynku nie posiadają limitowanego transferu danych, dzięki czemu możesz przesłać ich dowolną ilość.
Raporty sprzedaży
Aby ułatwić Ci zarządzanie sklepem wprowadziliśmy do panelu administracyjnego własną analitykę.
Twój sklep jest ciągle uzupełniany o nowe możliwości, co oznacza wprowadzanie przez nas nowych funkcji i rozwój Twojego biznesu. Informację o wypuszczonych zmianach znajdziesz w dzienniku zdarzeń w swoim panelu administracyjnym.
Backup danych
Zadbaj o bezpieczeństwo swoich danych systematycznie robiąc backupy swojego sklepu.
Tworząc czy też edytując produkt można go ustawić jako towar konfigurowany, co pozwala na określenie możliwych dodatkowych opcji, przy jego zamawianiu.
Produkty parametryzowane
Tworząc czy też konfigurując produkt można dodać możliwość jego personalizacji - zdefiniować dodatkowe informacje oraz określić, które z nich będą wymagane.
Funkcja produktów powiązanych została przygotowana przede wszystkim w celu zaprezentowania innych wariantów danego modelu lub też wskazania produktów, które są ze sobą spokrewnione.
W panelu administracyjnym możesz wyszukiwać i filtrować produkty po różnych parametrach, np. nazwie, kategorii, statusie aktywności.
Szybki podgląd produktów aktywnych/nieaktywnych
W prosty sposób możesz przefiltrować produkty po statusie aktywności i sprawdzisz, które aktualnie są widoczne dla klientów, a które nie.
Sterowanie kolejnością wyświetlania produktów
Możesz zdecydować, które produkty mają wyświetlać się jako pierwsze, a które nie są tak istotne z punktu sprzedaży.
Cena produktu uzależniona od wariantu
Możesz wprowadzić inną cenę dla każdego wariantu danego produktu.
Zdjęcie produktu uzależnione od wariantu
Do każdego wariantu danego produktu możesz wprowadzić inne zdjęcie. Dzięki temu Twoi klienci zobaczą jak dokładnie wygląda dany towar w konkretnej odsłonie i łatwiej będzie im podjąć decyzję o zakupie.
Masowe przypisywanie polecanych produktów
Ta funkcja pozwoli Ci przypisać konfigurację polecanych produktów do wielu pozycji w zakładce Asortyment, gdzie zarządzasz wszystkimi towarami. Zaoszczędzisz cenny czas.
Masowe przypisywanie powiązanych produktów
Możesz przypisać odpowiednią konfigurację powiązanych produktów do wielu towarów jednocześnie. Oznacza to, że nie musisz tego robić dla wszystkich pozycji osobno.
Masowe zarządzanie przecenami
Możesz przypisać wybraną przez siebie opcje przecen do wielu produktów jednocześnie.
Masowe przypisywanie atrybutów
Funkcja umożliwia masowe wskazywanie i przypisywanie atrybutów do wielu produktów na raz. Mechanizm ten pozwala przede wszystkim na przyspieszenie procesu uzupełniania produktów w trakcie tworzenia listy produktów i na ich szybką aktualizację w przyszłości.
Masowa aktywacja/dezaktywacja produktów
Możesz aktywować lub dezaktywować wiele produktów jednocześnie, tak aby Twoi klienci widzieli na sklepie odpowiednie produkty.
Masowe przypisywanie kategorii
Jednocześnie możesz dodać wiele produktów do wybranej kategorii.
Masowe usuwanie produktów
Opcja pozwala Ci usunąć ze sklepu wybraną liczbę produktów za pomocą jednego kliknięcia.
Opcja, która pozwala Ci wybrać jakie elementy powinny znaleźć się w menu na Twoim sklepie. Mogą to być wybrane kategorie, grupy produktów, lub strony dodatkowe. Możesz również zdecydować, czy menu powinno być “przyklejone” na górze strony, co oznacza, że będzie zawsze widoczne przy scrollowaniu. Twoje menu może mieć wiele poziomów zagnieżdżenia, może być więc dodatkowo rozsuwane, pokazując np. podkategorie danej kategorii.
Zarządzanie wyglądem stopki
Twoja stopka może wyglądać dokładnie tak jak sobie to rozplanujesz. Do jej utworzenia będziesz mógł wykorzystać kreator strony głównej, gdzie znajdziesz odpowiednią sekcję. Do swojej stopki możesz dodać portale społecznościowe, kontakt, dokumenty, czy inne podstrony w prosty i szybki sposób. Masz również możliwość konfiguracji jej przez kod HTML jeśli zależy Ci na bardzo indywidualnym wyglądzie.
Zarządzanie multimediami / galerią zdjęć
Funkcja pozwala na dodawanie, przeglądanie oraz bieżące korzystanie z zasobów multimedialnych sklepu m.in. zdjęć, gifów, filmów, dokumentów. Dzięki szybkiemu dostępowi możesz z łatwością dodawać nowe materiały albo korzystać z już istniejących poprzez ich wybór z listy lub też kopiowanie relatywnego linku. Dzięki temu przygotujesz swój sklep internetowy od strony wizualnej i kontentowej szybko i łatwo.
Zmieniające się zdjęcia po najechaniu na produkt na liście produktów
Twoi klienci przeglądając produkty będą mogli zobaczyć wybrany produkt w różnych ujęciach, bez konieczności wchodzenia na jego stronę. Funkcja, która przeniesie Twój sklep na wyższy poziom UX - przyjaznego użytkowania.
Podmiana zdjęć po wybraniu wariantu kolorystycznego na karcie produktu
Twoi klienci po zmianie wariantu danego produktu np. koloru zobaczą zdjęcia dokładnie oddające jego wygląd. Konfiguracji przypisania innych zdjęć do różnych wariantów dokonasz w edycji danego produktu.
Opis tekstowy i HTML (możliwość wstawienia grafiki/filmu)
Dodając opisy stron produktu, grupy produktów, kategorii, innych stron sklepu można skorzystać z dwóch trybów: tekstowy lub HTML
W naszym sklepie masz możliwość wybrania gotowego szablonu, możesz go jednak edytować samodzielnie za pomocą kreatora strony głównej. Jeśli jednak te podstawowe funkcje nie są dla Ciebie satysfakcjonujące swoje pomysły możesz wcielić w życie za pomocą HTML.
W panelu administracyjnym znajdziesz gotowe, przygotowane przez nas szablony. Jeśli je uzupełnisz zostaną wprowadzone na stronę w standardowej wersji. Jeśli jednak chcesz te strony spersonalizować możesz użyć do tego edytora HTML.
Sam decyduj ile produktów chcesz wyświetlać na stronie kategorii lub grupy produktów. 12? 32? Więcej? Dzięki funkcji paginacji możesz indywidualnie określić ilość wyświetlanych produktów, w zależności od wielkości Twojego asortymentu, czy ustawień filtrowania.
Dopasowywanie zdjęć na liście produktów
W Selesto posiadamy wbudowany mechanizm do skalowania zdjęć. Oznacza to, że jeżeli wprowadzisz do swojego sklepu internetowego zdjęcia różnej wielkości system dokona ich automatycznej konwersji i skalowania, dopasowując wszystkie zdjęcia do najpopularniejszego rozmiaru, który udało się odnaleźć na liście produktów.
Warianty, czyli wartości wskazane w ramach atrybutów np. kolor, które zostały skonfigurowane w produktach mogą zostać wyświetlone na liście produktów w kategorii lub grupie.
Sterowanie miejscem wyświetlania opisu dla kategorii lub grupy
Każdy z obiektów posiada wbudowane dwa pola opisowe, dzięki czemu można zdecydować w jaki sposób rozbudować kartę kategorii czy grupy. Można dodać opis na górze, na dole albo zdecydować się na oba opisy.
Zarządzanie CSS
Moduł dedykowany zaawansowanym użytkownikom, którzy za jego pomocą mogą nadpisać istniejący, domyślny kod CSS sklepu internetowego swoim własnym kodem np. zmienić kolorystykę sklepu (Wymagana podstawowa znajomość CSS).
Moduł dedykowany zaawansowanym użytkownikom, którzy za jego pomocą mogą nadpisać istniejący, domyślny kod JavaScript (JS) sklepu internetowego swoim własnym kodem np. dodać jakąś nową funkcję (Wymagana średnia znajomość JS).
Zaawansowana konfiguracja różnych opcji dostaw, ich wyświetlania i blokowania oraz integracji z kurierami i płatnościami.
Dostawa uzależniona od kwoty zakupu
W ustawieniach dostawy swojego sklepu musisz ustalić regularny koszt dostawy. Dodatkowo jednak możesz również ustalić koszt dostawy uzależniony od przekroczenia wskazanego progu lub progów kwotowych zamówienia
Dostawa uzależniona od liczby przedmiotów w koszyku
W ustawieniach dostawy musisz ustalić koszt dostawy regularny. Dodatkowo jednak możesz ustalić koszt dostawy uzależniony od przekroczenia wskazanego progu lub progów ilości przedmiotów znajdujących się w zamówieniu.
System umożliwia wprowadzenie dedykowanej konfiguracji (formuła) pozwalającej na wyświetlanie lub blokowanie wyświetlania różnych opcji dostawy w zależności od wagi produktów znajdujących się w koszyku.
Dostawa uzależniona od formuły (na zamówienie)
System umożliwia wprowadzenie dedykowanej konfiguracji (formuła) pozwalającej na wyświetlanie lub blokowanie wyświetlania różnych opcji dostawy w zależności od atrybutów produktów znajdujących się w koszyku.
Możliwość definiowania dat i godzin dostawy
Wiemy, że przy sprzedaży niektórych produktów czas ich dostawy odgrywa kluczową rolę. W swoim sklepie internetowym postawionym na Selesto masz możliwość skonfigurowania dostawy, w taki sposób, aby zamawiający mógł wybrać dzień i godzinę dostarczenia zakupu.
Możliwość wykluczania dat i godzin dostawy (np. święta)
System umożliwia zamawianie produktów w określonym terminie - możliwe jest zablokowanie wybranych dat, tak aby nie można było złożyć na nie zamówienia na wskazany dzień i godzinę.
Możliwość ukrycia wybranej formy dostawy
Funkcja pozwala Ci na wyłączenie wyświetlania się klientowi wybranej formy dostawy dla określonej wartości atrybutu, jeśli występuje on w zamawianym produkcie.
Możliwość definiowania form dostawy bez integracji z brokerami płatniczymi
Możliwe jest skonfigurowanie wybranej formy dostawy bez integracji z Brokerem Płatniczym. Pozwala to Twoim klientom na wybranie formy płatności np. przy odbiorze.
Możliwość definiowania krajów dostawy
Konfigurując wybraną formę dostawy można zdecydować w jakich krajach będzie ona możliwa. Jeżeli jakiś kraj nie został wskazany na liście, w ustawieniach wybranej formy dostawy, to oznacza, że dostawa do tego kraju nie będzie możliwa.
Możliwość wykluczania krajów dostawy
Jeżeli prowadzisz sprzedaż międzynarodową to domyślnie system wymaga, aby zamawiający, podczas składania zamówienia, podał kraj zamówienia.
Nie ograniczaj się do jednego kanału sprzedaży i połącz swój sklep z Domodi. Współpraca z tą popularną wśród konsumentów platformą pozwoli Ci wyraźniej zaznaczyć swoją obecność w branży i sprzedawać wydajniej.
Nie może Cię zabraknąć w najpopularniejszej porównywarce cenowej. Bądź tam gdzie jest Twoja konkurencja, wyróżnij się ofertą i zdobądź nowe zamówienia.
Sprawna obsługa kontrahentów, przejrzyste prowadzenie księgowości i lepsze planowanie działań – to tylko niektóre z zalet systemu iFirma. Integracja z Selesto sprawi, że wszystkie te funkcjonalności będą dostępne w Twoim sklepie internetowym.
Dzięki integracji sklepu internetowego z Fakturowania możesz pozbyć się części obowiązków księgowych, uprościć proces wystawiania faktur i zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Sprzedawaj tam, gdzie Twoi klienci spędzają czas wolny. Przekształć swoich obserwujących w klientów. Docieraj ze swoim asortymentem do szerszego grona odbiorców.
Dodaj do strony potrzebne tagi i skrypty bez pomocy programisty. Śledź zachowania Klientów na sklepie, analizuj dane i podejmuj bardziej przemyślane decyzje.
Dotykacka to nieocenione wsparcie dla twojego sklepu internetowego - jest to system który pomoże Ci zarządzać rejestracją paragonów i drukować je bezpośrednio z panelu Twojego sklepu.
Zintegruj się z największym dystrybutorem materiałów elektronicznych w Polsce. Rozwiń swój biznes zaopatrując się u lidera branży z 30-letnim doświadczeniem.
Integracja z tym systemem pozwoli Ci dowiedzieć się, jak zachowują się użytkownicy Twojej witryny i w jaki sposób możesz poprawić ich wrażenia zakupowe.
Dostosowanie sklepu pod kątem dostępnych funkcji oraz logiki działania dla Klienta zewnętrznego.
Konfigurowalne szablony powiadomień mailowych
W sklepie internetowym ważne jest, aby klient na bieżąco był informowany co się dzieje z jego zamówieniem. W Selesto zadbaliśmy o to, aby stworzyć dla Ciebie strukturę takiego mailingu.
W systemie istnieją, z góry ustawione, automatyczne powiadomienia mailowe przekazywane do klientów Twojego sklepu internetowego, które możesz samodzielnie modyfikować.
W konfiguracji sklepu internetowego możesz zdecydować, w jaki sposób chcesz prezentować ceny produktów tzn. czy ceny mają być przedstawione w formie: wyłącznie brutto, brutto i netto, wyłącznie netto, czy może netto i brutto.
Możliwość dodawania produktów do koszyka bezpośrednio z listy
System umożliwia włączenie funkcji pozwalającej na dodanie produktu do koszyka bezpośrednio z listy produktów (bez wchodzenia w produkt), co znacznie przyspiesza proces zakupu. Jednak, aby funkcja ta była możliwa do włączenia, sprzedawane produkty nie mogą posiadać zdefiniowanych wariantów (wtedy każdy produkt posiada tzw. wariant domyślny).
Sterowanie procesem dodania produktu do koszyka
Doskonale wiesz jak ważne jest zwrócenie uwagi na proces zakupowy i jego ułatwienie dla Twojego klienta. Znając swoich odbiorców możesz dopasować akcje dziejące się na sklepie do ich preferencji.
Jeżeli prowadzisz sprzedaż wyłącznie dla firm ta funkcja jest dla Ciebie doskonałym udogodnieniem. Wprowadzając ją do swojej strony zablokujesz zakupy, oferowanych przez Ciebie produktów, przez osoby fizyczne.
Platforma Selesto umożliwia realizację zamówień międzynarodowo, dlatego w koszyku w celu złożenia zamówienia należy wskazać kraj dostawy.
Zarządzanie układem linków z poziomu produktów, kategorii, grup i stron
System automatycznie generuje pierwszy link dla produktu po wprowadzeniu jego nazwy. Jednakże po zmianie nazwy produktu link ten nie ulega aktualizacji, aby nie popsuć wypracowanego do tej pory pozycjonowania.
Pokaż wyprzedane produkty
Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które zostały całkowicie wykupione, a co za tym idzie ich stan magazynowy osiągnął poziom 0, zostaną oznaczone flagą “wyprzedane”. Zamawiający przeglądając stronę sklepu internetowego zobaczy na liście produktów, towary które zostały właśnie tak oznaczone.
Geolokalizacja
Prowadzisz sprzedaż zarówno online, jak i lokalną? Z funkcją geolokalizacji możesz zaproponować swoim klientom odbiór osobisty i dowóz do miejsc w obrębie dokładnie określonej liczby kilometrów.
Możliwość wyłączenia widoku sklepu dla zamawiających
Masz możliwość wyłączenia wyglądu swojego sklepu dla klientów, bez usuwania go w swoim panelu administracyjnym. Możesz więc pracować nad stroną, kiedy inni jej nie widzą. Dodatkowo opcja ta przydaje się, kiedy chcesz na chwilę zawiesić swoją działalność.
Wsparcie sprzedaży
Dostęp do rozwiązań wpływających na zwiększenie sprzedaży oraz reklamę i wizerunek sklepu internetowego.
Powiadomienie o dostępności produktu
Prowadząc sklep internetowy dobrze wiesz, że dostępność produktu to klucz do sprzedaży. Może jednak zdarzyć się tak, że oblegany towar szybko zniknie z Twoich półek. Co wtedy?
Zapis do newslettera możesz zaproponować kupującym na dwa sposoby. Pierwszy z nich to sekcja na stronie głównej, którą możesz dodać wielokrotnie do swojej strony. Drugi to pop-up, który pojawia się na dowolnej podstronie po ustalonym czasie np. po 60 sekundach.
Powiadomienie o zapisie do Newslettera
Twoi klienci po zapisaniu się do newslettera otrzymają dedykowane powiadomienie o powodzeniu tej akcji. Wiadomość potwierdzającą zapis możesz samodzielnie skonfigurować. Dodając do niej kod rabatowy lub mały bonus możesz zachęcić nie tylko do zapisu do bazy, ale także do samego zakupu.
Opinie Selesto
Jednym z najlepszych motywatorów do dokonania zakupu są opinie innych klientów. Chciałbyś je mieć w swoim sklepie? Nic prostszego!
Pop-up to dla wielu kontrowersyjna funkcja. Użyta w zbyt dużej ilości może odbiorcę zirytować i zniechęcić do danej witryny, jednak wprowadzona w odpowiednim czasie z atrakcyjnym komunikatem może zdziałać cuda w kontekście zwiększenia sprzedaży.
Program lojalnościowy
Program lojalnościowy pozwoli Ci zaktywizować docelowych i przede wszystkim istniejących klientów Twojego sklepu internetowego. Dzięki niemu będą oni mogli zbierać punkty za każdą wydaną przysłowiową złotówkę, które kolejno będą mogli wykorzystać zgodnie ze zdefiniowanym przez Ciebie kalkulatorem.
Możesz wprowadzić do swojego sklepu linki do dowolnych portali społecznościowych np. Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Linkedin, Pinterest w formie ikonek.
Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “nowość”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.
Oznacz produkt jako bestseller
Po uruchomieniu tej funkcji produkty, które wybierzesz otrzymają flagę “bestseller”, która będzie widoczna dla klientów sklepu. Idealnie sprawdzi się to do wyodrębnienia konkretnych towarów i zwiększenia ich widoczności.
Podgląd porzuconych koszyków
W panelu administracyjnym masz możliwość podejrzenia porzuconych koszyków - towarów, które zostały dodane do koszyka, ale które ostatecznie nie zostały zakupione, ponieważ użytkownik opuścił sklep, przed dokonaniem transakcji. Jeśli klient był zalogowany zobaczysz jego dane osobowe, jeśli nie widoczny będzie jedynie adres IP.
Oprogramowanie przyjazne Google
System posiada wbudowane mechanizmy wspierające pozycjonowanie w wyszukiwarce Google takie jak: meta_title, meta_description, alt, przyjazny adres url, możliwość tworzenia opisów HTML dla wielu obiektów takich jak: produkty, grupy, kategorie, strony czy sama strona główna. Również struktura kodu sklepu Selesto jest zgodna z wytycznymi Google.
SEO (Search Engine Optimization)
W system Twojego sklepu wbudowane są mechanizmy mające na celu pozycjonowanie Twojej strony. Aby ułatwić Ci pracę wprowadziliśmy automatyzację atrybutów alt i title, a także przyjazne linki.
Kody reużywalne (automatyczne) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych.
Reużywalne kody rabatowe
Kody reużywalne (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta wiele razy w określonych ramach czasowych.
Jednorazowe kody rabatowe (podstawowe)
Kody jednorazowe (zwykłe) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu.
Jednorazowe kody rabatowe (generowane)
Kody jednorazowe (generowane) to rodzaj kodów rabatowych, które mogą zostać wykorzystane przez dowolnego klienta tylko jeden raz w określonych ramach czasowych. Aby skorzystać z kody należy go znać i samodzielnie wpisać w odpowiednim polu.
Kody rabatowe wykluczające zdefiniowane promocje
Jeżeli funkcja jest włączona kody rabatowe nie działają dla produktów znajdujących się w koszyku, które posiadają już zdefiniowaną własną obniżkę. Jeżeli funkcja jest wyłączona kod rabatowy, nalicza się dla całego koszyka.
Kody rabatowe na koszyk lub na kolejny produkt
Funkcja ta pozwala Ci zdecydować czy kod rabatowy ma obejmować cały koszyk, czyli wszystkie produkty, które się w nim znajdują, czy też tylko kolejny (najtańszy) produkt.
Kody rabatowe procentowe lub kwotowe
Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który obejmuje koszyk kwotowo np. rabat -50 zł lub procentowo np. rabat -5%.
Kody rabatowe na wybrane produkty
Funkcja pozwala Ci na stworzenie kodu rabatowego, który działa jedynie dla wskazanych produktów. Oznacza to, że jeżeli jakiś towar nie zostanie dodany w ustawieniach tego kodu, przy zamówieniu, rabat się dla niego nie naliczy.
Sprzedaż zagraniczna
Funkcje i narzędzia umożliwiające handel międzynarodowy.
Możliwość podłączenia wielu domen
Możesz podłączyć wiele domen do jednego sklepu internetowego. Ta funkcja jest bardzo przydatna na przykład, kiedy każda domena dotyczy innej wersji językowej.
Multisklep (każdy sklep płatny osobno)
Moduł pozwala Ci na zbudowanie wielu sklepów internetowych (farmy) i zarządzanie nimi z poziomu jednej platformy sklepowej.
Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazaną walutę główną, według której będzie następować przewalutowanie do innych wybranych walut.
Pobieranie kursów walut z NBP
Funkcja pozwala na cykliczną (np. co 6 godzin) aktualizację zdefiniowanych kursów walut, a co za tym idzie przewalutowywanie cen produktów zgodnie z ich konfiguracją. Dzięki takiemu ustawieniu kursy walut są zawsze aktualne.
Możliwość zdefiniowania PayU dla wielu walut
Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z PayU dla zdefiniowanej waluty - zakładając, że Twoja umowa z PayU na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem PayU.
Możliwość wybrania wielu języków
W każdym sklepie internetowym można zdefiniować dowolną ilość języków, w jakich prowadzona będzie sprzedaż. System posiada tłumaczenie wszelkich gotowych komunikatów i fraz widocznych na sklepie, natomiast indywidualnie tworzone treści np. opisy produktów muszą zostać samodzielnie przetłumaczone.
Możliwość zdefiniowania Braintree dla wielu walut
Jeżeli prowadzisz sprzedaż w wielu walutach możesz skonfigurować integrację z BrainTree dla zdefiniowanej waluty - zakładając, że Twoja umowa z BrainTree na to pozwala. Jeżeli nie wymagany jest indywidualny kontakt z przedstawicielem BrainTree.
Google Analytics dla wielu języków
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy w wielu językach możesz skonfigurować integrację z Google Analytics dla wskazanego języka i monitorować ruch w podziale na języki.
Wybór głównego kraju sklepu
Każdy sklep internetowy musi posiadać wskazany język główny.
Tłumaczenie sklepu internetowego
W Selesto kraj = język (te dwa obiekty są ze sobą zespolone tzn. są jednym obiektem). Jeżeli więc chodzi o tłumaczenia wybierając z listy np. kraj “Wielka Brytania” wybierasz jednocześnie język “Angielski”.
Możliwość wyświetlenia strony głównej w różnych językach
Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie strony głównej sklepu dla języka.
Możliwość wyświetlenia podstron, kategorii i grup dla wielu języków
Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zostały zdefiniowane dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie podstron, kategorii i grup produktów dla języka
Prezentacja produktów w wielu językach
Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie produktów dla języka. Oznacza to, że tylko w danej wersji językowej strony będą się wyświetlać wybrane produkty.
Prezentacja atrybutów i wariantów w wielu językach
Jeżeli w ustawieniach sklepu internetowego zdefiniowano dodatkowe języki to możliwe jest skonfigurowanie atrybutów i wariantów dla języka.
Obsługa Zamówień i Magazynu
Optymalizacja pracy w sklepie pod kątem realizacji wysyłki zamówień, przyjęć i zwrotów magazynowych.
Zarządzanie stanami magazynowymi produktów
Funkcja odpowiada za automatyczną aktualizację stanów magazynowych np. po pojawieniu się nowego zamówienia, po jego anulowaniu czy po dokonaniu zwrotu towaru.
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zamówieniu
Funkcja odpowiada za automatyczną aktualizację stanów magazynowych np. po pojawieniu się nowego zamówienia, po jego anulowaniu czy po dokonaniu zwrotu towaru.
Blokowanie produktów na kilka minut w przypadku wybrania szybkiej metody płatności
Jeżeli kupujący skorzystał z szybkich płatności np. Przelewy24 funkcja zablokuje zamawiany towar na 10-15 minut, w celu dokończenia procesu płatności za procedowane zamówienie.
Na liście zamówień w panelu administracyjnym prezentowane są jedynie wybrane, skrócone informację o danym zakupie. Aby zobaczyć komplet danych o zamówieniu należy wejść w jego szczegóły.
Możliwość wyszukiwania i filtrowania zamówień
W panelu administracyjnym znajduje się lista zamówień prezentująca wszystkie zakupy. Istnieje możliwość jej łatwego i szybkiego przefiltrowania, oraz wyszukania po konkretnych informacjach.
Każde zamówienie może zostać ręcznie oznaczone jako wyróżnione.
Zarządzanie statusami zamówienia
Każde zamówienie może otrzymać jeden z dostępnych w systemie statusów np. oczekuje na realizację, towar wysłano, zrealizowane. Zmiana statusu możliwa jest do wprowadzenia ręcznie.
Automatyczna wysyłka powiadomień dla statusu
Podczas obsługi zamówienia po wybraniu konkretnego statusu system wyświetli Ci zapytanie o możliwość wysłania powiadomienia, o dokonanej zmianie statusu, do zamawiającego. Jeśli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne wysłanie informacji do klienta.
Zapisywanie historii zmian dokonywanych w zamówieniach
Każde zamówienie posiada własną historię zmian. Oznacza to, że jeśli zostało zmodyfikowane to informacja o tym zdarzeniu zapisze się w szczegółach zamówienia w zakładce Historia.
Możliwość wprowadzania komentarzy do zamówień
Każde zamówienie posiada możliwość jego komentowania. Po wprowadzeniu komentarza do zamówienia, w jego szczegółach, widać kto, kiedy i co wpisał. Korzystając z tej funkcji możesz usprawnić proces realizacji zamówienia i w wielu przypadkach uniknąć pomyłki.
Generowanie raportów z listą zamówień pdf
W swoim sklepie internetowym możesz wygenerować raport PDF (skrócony) lub wyeksportować zamówienia do raportu XLS (pełny).
Automatyczne onaczanie statusu opłacone w integracji z brokerami
Jeżeli zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone w integracji np. z PayU, Przelewy24, BrainTree lub przy użyciu innej bramki, system Selesto automatycznie oznaczy je jako opłacone w panelu administracyjnym sklepu.
Ręczne wprowadzanie numerów przesyłek do zamówień
Funkcja pozwala na ręczne uzupełnienie numeru przesyłki w trakcie obsługi zamówienia.
Możliwość modyfikacji danych przed wygenerowaniem etykiety w przypadku pomyłki
Jeżeli klient wprowadził w zamówieniu błędne dane funkcja pozwala na ich poprawianie w trakcie obsługi zamówienia, zanim zostanie utworzona etykieta dla przesyłki (przypadek występuje jedynie, gdy skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim).
Generowanie etykiet w integracji z wybranymi kurierami
Jeżeli skonfigurowano integrację z wybranym kurierem lub brokerem kurierskim możliwe jest generowanie etykiet bezpośrednio z poziomu zamówienia w panelu administracyjnym sklepu internetowego.
Generowanie faktur
Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia.
Generowanie paragonów niefiskalnych
Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu niefiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia.
Generowanie paragonów fiskalnych w integracji z maszynami fiskalnymi (kasą)
Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie paragonu fiskalnego bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z BSX Printer.
Przesyłanie zamówień w integracji z wybranymi programami księgowymi
Funkcja pozwala na ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia, jeśli skonfigurowana została integracja z iFirma lub Fakturownia.
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zwrocie i anulowaniu
Jeżeli dokonano zwrotu lub anulowano zamówienie, które zostało zarejestrowane, system zapyta czy dokonać zwrotu towaru na magazyn. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie (uzupełnienie) stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po przywróceniu zamówienia
Jeżeli dokonano przywrócenia zamówienia, które zostało zarejestrowane jako odrzucone system zapyta czy dokonać pobrania towaru z magazynu. Jeżeli otrzyma zgodę nastąpi automatyczne zaktualizowanie stanów magazynowych produktów, które znajdowały się w zamówieniu.
Zaawansowane zarządzanie zwrotami
Realizując zwrot istnieje możliwość podjęcia decyzji odnośnie jego warunków.
Zarządzanie kontami pracowników oraz profilami klientów sklepu.
Zarządzanie uprawnieniami pracowników
Zatrudniając pracowników do swojego sklepu nie zawsze będziesz chciał dać im dostęp do wszystkich ustawień i informacji. W tym przypadku idealnie sprawdzi się opcja podpinania wybranych osób do wybranych funkcji.
Twoi klienci mogą się logować do sklepu tradycyjnie lub za pomocą konta na Facebook’u. Dzięki zapisaniu danych składanie zamówień stanie się dla nich znacznie szybsze i wygodniejsze!
Funkcja pozwala na zarządzanie danymi klienta, jego aktywację/dezaktywację oraz ewentualnie usunięcie z systemu. Widoczne jest także, który klient zaznaczył zgody marketingowe.
Zapisani do newslettera
Funkcja pozwala na monitorowanie listy osób zapisanych do newslettera z możliwością usunięcia wybranych pozycji z listy.
Możliwość eksportu listy zapisanych do newslettera
Funkcja pozwala na eksport listy osób zapisanych do newslettera do pliku XLS (Excel).
Pomoc
Wsparcie sklepu internetowego przez zespół Selesto.
Darmowa migracja danych z innego sklepu
Zmiana jest łatwiejsza niż myślisz. Nasz zespół pomaga przenieść sklep internetowy (wraz z jego danymi) z dowolnej platformy sklepowej do Selesto.
Zawsze masz możliwość skontaktowania się z nami. Jesteśmy dostępni: telefonicznie, mailowo, poprzez formularz kontaktowy oraz za pomocą portalu wsparcia dostępnego z poziomu panelu administracyjnego sklepu.
Wsparcie techniczne i merytoryczne od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00 - 16:00
Centrum pomocy
Na naszej stronie dostępne jest centrum pomocy, gdzie publikujemy dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego w przystępnej formie opisowej.
Na platformie YouTube dostępne są filmy instruktażowe, gdzie prezentujemy w formie wideo dokładne instrukcje konfiguracji konkretnych funkcji sklepu internetowego. To taki samouczek pokazujący Ci jak w prosty sposób, krok po kroku, skonfigurować swój sklep.
Portal wsparcia
Masz nasze pełne wsparcie! Po zalogowaniu do panelu administracyjnego sklepu internetowego masz możliwość skontaktowania się z nami przez zakładkę “Pomoc”.
W naszej usłudze dostępna jest globalna wyszukiwarka, która przeszukuje Stronę, Bloga oraz Pomoc Selesto na podstawie wprowadzonych przez Ciebie słów/fraz kluczowych.