Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoIntegracjeDPD

Integracja Selesto z DPD

Zautomatyzuj procesy logistyczne dzięki integracji sklepu internetowego z DPD. Zaoszczędź czas i zwiększysz wygodę obsługi zamówień. Dowiedz się, jak działa integracja z DPD i jak może pomóc Twojemu e-commerce.
Panel administracyjny na platformie e-commerce Selesto
System dpd - integracja z Selesto

Dlaczego warto skorzystać z integracji sklepu z DPD?

Automatyzacja procesów logistycznych
Integracja sklepu internetowego z DPD umożliwia automatyczne generowanie etykiet przewozowych i przesyłanie danych do systemu kurierskiego. Wszystko odbywa się bezpośrednio w panelu administracyjnym Selesto.
Rozwiń opis
Automatyzacja pozwala wyeliminować błędy, które mogą pojawić się przy ręcznym wprowadzaniu danych, oraz znacząco przyspiesza realizację zamówień. Jeżeli się jeszcze zastanawiasz, czy i jak połączyć Selesto z DPD, służymy pomocą - zajrzyj do Centrum Pomocy lub skontaktuj się z Nami - rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości.
Dwie osoby rozmawiające ze sobą, mężczyzna trzyma kopertę, z której kobieta wyciąga dokumenty
Większa wygoda dla Ciebie i Twoich klientów
Integracja z DPD oferuje klientom szeroką gamę opcji dostawy:
  • przesyłki kurierskie do domu,
  • odbiór w punktach Pickup,
  • przesyłki pobraniowe.
  • Sprawia to, że zakupy w Twoim sklepie stają się bardziej atrakcyjne i wygodne dla klientów.
    Rozwiń opis
    Obsługująca DPD integracja pozwala na zarządzanie przesyłkami bezpośrednio z panelu sklepu. Dodatkowo w Selesto integracja z DPD jest intuicyjna w konfiguracji i obsłudze. Nawet osoby bez doświadczenia technicznego mogą szybko wdrożyć to rozwiązanie i zacząć z niego korzystać, a w razie jakichkolwiek problemów chętnie pomożemy.
    Kobieta pracująca przy komputerze
    Co zyskasz dzięki integracji z DPD?

    Poznaj korzyści z integracji z DPD

    Automatyzacja procesów logistycznych
    Dzięki automatyzacji oszczędzasz czas i możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu.
    Wygodne opcje dostawy dla klientów
    Klienci Twojego sklepu mogą skorzystać z różnych form dostawy, takich jak przesyłki kurierskie czy odbiór w punktach DPD Pickup. Dzięki temu zyskują większą swobodę i wygodę.
    Możliwość dostawy do ponad 220 krajów
    DPD oferuje wysyłkę towarów do większości krajów i terytoriów na świecie. Dzięki integracji DPD ze sklepem internetowym będziesz mógł wysyłać produkty do użytkowników z całego globu, bez potrzeby integracji z dodatkowymi zagranicznymi dostawcami.
    Fala Selesto sklep internetowy
    Jak zintegrować DPD ze sklepem - krok po kroku

    Jak zintegrować sklep
    Selesto z DPD?

    Jeżeli się zastanawiasz, jak zintegrować Selesto z DPD - tutaj wyjaśniamy jak to zrobić. Wystarczy kilka prostych kroków, aby w pełni korzystać z tej funkcji i usprawnić swoje procesy logistyczne.
    Centrum Pomocy
    Krok 1
    Podpisanie umowy z DPD
    Pierwszy krok to podpisanie umowy z DPD. Zostanie Ci przypisany opiekun oraz numer identyfikujący, API login oraz API hasło. Te trzy ostatnie są niezbędne do pełnej integracji DPD z Selesto.
    Krok 2
    Aktywacja integracji w panelu
    Kolejnym krokiem jest zalogowanie się do panelu administracyjnego Selesto. Następnie przejdź do zakładki Integracje -> DPD. Później aktywuj integrację i wprowadź podstawowe dane do przesyłki (domyślną wagę przesyłki oraz adres nadawcy).
    Krok 3
    Połączenie z DPD
    Wprowadź dane API do swojego konta DPD - dostaniesz je od swojego opiekuna DPD.
    Krok 4
    Wybranie opcji dostawy
    Na koniec przejdź do sekcji Dostawy i przypisz integrację do odpowiedniej opcji dostawy zdefiniowanej w Twoim sklepie.
    Element dekoracyjny strony
    Nie odkładaj już więcej
    tej decyzji na jutro!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań