Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoIntegracjeFakturownia

Integracja Fakturownia
z Selesto

Zobacz, jak zintegrować Fakturowania ze sklepem, i zacznij działać lepiej, szybciej i wydajniej!
Mężczyzna korzystający z laptopa
Integracja Selesto z Fakturownią

Jak działa integracja Selesto z systemem Fakturownia

Co to jest Fakturownia?
Aplikacja Fakturownia nie bez powodu stała się bardzo popularna wśród sprzedawców – korzysta z niej już ponad 500 tys. przedsiębiorców! Ten program do fakturowania jest jednym z najpełniejszych na rynku i pozwala na kompleksową obsługę rachunkową sklepu.
Rozwiń opis
Moduł do sklepu łączący Cię z tym serwisem zapewni Ci:
  • prostą konfigurację ustawień – możesz zdefiniować, jaki rodzaj dokumentu i kiedy Fakturownia ma go wystawić;
  • dostęp do raportów na temat sprzedaży, klientów i produktów;
  • możliwość współpracy z wieloma systemami płatności;
  • możliwość obsługi faktur w wielu językach.
  • Kobieta pracująca przy komputerze razem z mężczyzną przy komputerze, ona jemu coś pokazuje w dokumentach leżących koło laptopa.
    Co da Ci integracja z systemem Fakturownia?
    Najważniejsza jest automatyzacja wystawiania faktur i rachunków. Aby stworzyć fakturę, nie musisz ręcznie logować się do Fakturownia – aplikacja sama pobierze dane z Twojego sklepu i wystawi odpowiedni dokument.
    Rozwiń opis
    W przypadku serwisu Fakturownia integracja z Selesto zapewni Ci też dostęp do dokumentacji w jednym miejscu. Co warto zaznaczyć, Fakturownia jest na tyle rozbudowanym systemem, że mogą z niego wygodnie korzystać zarówno duzi, jak i mniejsi sprzedawcy.
    Dwie osoby stojące przy flipboardzie, kilka osób siedzi przy stole i patrzy w stronę flipboardu
    Kiedy warto?
    Integracja z systemem Fakturownia przyda Ci się, jeśli:
    Chcesz zoptymalizować pracę w swoim sklepie i mieć większą kontrolę nad swoimi finansami
    Poszukujesz łatwego w obsłudze i przystępnego cenowo systemu
    Tracisz sporo czasu na wystawianie dokumentów i ich archiwizację
    Gdy sprzedajesz za granicą czy na platformach typu marketplace i potrzebujesz importu faktur
    Element dekoracyjny strony
    Oszczędź czas
    dzięki integracjom Selesto!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
    Fala Selesto sklep internetowy
    Poznaj korzyści!
    Co zapewni integracja z aplikacją Fakturownia?
    Bezpieczeństwo korzystania z Fakturowni
    Księgowość online jest doskonale chroniona przed dostępem osób trzecich
    Dużą elastyczność działania
    Ten program do fakturowania obsłuży niemal każdą transakcję w Twoim sklepie
    Pewność co do poprawności transakcji
    Dzięki integracji z Fakturownia obniżysz ryzyko popełnienia błędu przy wystawianiu rachunków
    Jak zintegrować?

    Jak połączyć Fakturownię
    z Selesto?

    Nie martw się, jeśli nie wiesz, jak zintegrować system Fakturownia ze sklepem. Jeśli jednak masz jakieś wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami. Możesz liczyć na naszą pomoc!
    Masz pytania? Daj nam znać!
    Krok 1
    Zarejestruj się w systemie Fakturownia
    Na początek musisz założyć konto w serwisie Fakturownia i pobrać dane API
    Krok 2
    Wprowadź dane w panelu administracyjnym
    Znajdziesz moduł w swoim panelu administracyjnym w zakładce Ustawienia/Integracje. Tam musisz podać dane API – otrzymasz je od aplikacji Fakturownia.
    Krok 3
    Dokończ konfigurację konta
    Na koniec musisz dokończyć konfigurowanie swojego konta.
    Element dekoracyjny strony
    Nie odkładaj tej decyzji na jutro!
    Zacznij działać z Sesleto już dziś!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań