Serwis iFirma to jedno z najbardziej wszechstronnych narzędzi do zarządzania finansami firmy. Sprawna obsługa kontrahentów, przejrzyste prowadzenie księgowości i lepsze planowanie działań – to tylko niektóre z zalet systemu iFirma. Integracja z Selesto sprawi, że wszystkie te funkcjonalności będą dostępne w Twoim sklepie internetowym. To prosty sposób na przyspieszenie działań firmy i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej. Zadbaj o to, jeśli chcesz się skupić na tym, co najważniejsze dla osób działających w e-commerce, czyli zwiększeniu sprzedaży!
Zobacz, jak połączyć iFirma z Selesto w kilka chwil! Dzięki integracji sklepu internetowego z iFirma oszczędzisz sobie mnóstwa stresu i wysiłku!
iFirma to specjalistyczne oprogramowanie finansowe zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców, również tych działających w e-commerce. Integracja z iFirma dostarczy Ci wiele praktycznych narzędzi do zarządzania procesami finansowymi, księgowymi i urzędowymi.
Księgowość w iFirma umożliwia Ci prowadzenie takich działań jak:
Na czym dokładnie polega połączenie sklepu z systemem iFirma? Integracja działa na zasadzie gotowego modułu w Twoim sklepie. Jego aktywacja umożliwi Ci przesyłanie zamówień ze sklepu prosto do księgowości w iFirma, gdzie zostanie wystawiony adekwatny rachunek lub faktura. W ten sposób nie musisz ręcznie wprowadzać danych. Duża część procesów rachunkowych zostanie więc zautomatyzowana.
Zastanawiasz się, czy możesz skorzystać na iFirma? Integracja z Selesto pozwala sprawnie działać zarówno dużym, jak i małym przedsiębiorcom. Nie jest jednak przystosowana do obsługi pełnej księgowości, właściwej np. dla spółek z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółek komandytowych. Na integracji sklepu z iFirma skorzystasz, jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę cywilną.
Jakie korzyści przyniesie Ci współpraca z iFirma? Integracja jest świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą maksymalnie uprościć swoją pracę i oszczędzić czas. iFirma będzie też dobrym wyborem w przypadku osób, które chcą ograniczyć wydatki na prowadzenie księgowości, a jednocześnie chcą mieć pewność, że wszystkie dokumenty zostaną wystawione poprawnie.
Jakie jeszcze korzyści przyniesie Ci korzystanie z narzędzi iFirma? Księgowość prowadzona w tym systemie będzie utrzymana w idealnym porządku. Jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz szybko odnaleźć konkretny dokument. Do tego integracja sklepu internetowego z iFirma pozwoli Ci sprawować większą kontrolę nad wydatkami i lepiej je planować.
Nie wiesz, jak zintegrować iFirma ze sklepem? Dokładamy wszelkich starań, aby ten proces był prosty i nieczasochłonny. Moduł do integracji jest dostępny w panelu Twojego sklepu w zakładce Ustawienia/Integracje. Do jego uruchomienia potrzebne Ci będą dane API, które umożliwią komunikację pomiędzy Selesto a zewnętrznym systemem. Otrzymasz je po rejestracji swojego konta w iFirma.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli masz pytania, wątpliwości lub problemy z konfiguracją iFirma. Udzielimy Ci niezbędnej pomocy, aby integracja przebiegła sprawnie i pozwoliła Ci lepiej zarządzać firmą!
Dane firmy: Selesto sp. z o.o. Grzebieniowa 16c 26-600 Radom NIP: 9482612159 KRS: 0000703231
Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333
Adres główny: kontakt@selesto.pl
Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl
Dział marketingu: marketing@selesto.pl