Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoFunkcjeMultisklep

Wiele sklepów -
jeden panel

Zarządzasz wieloma sklepami internetowymi, a ich obsługa jest czasochłonna i problematyczna? Usługa Multisklep może być stworzona właśnie dla Ciebie!
Uśmiechnięta kobieta trzymająca notatki z wykresami
Dlaczego warto

Na czym polega funkcja Multisklep?

Dzięki integracji kilku domen na sklepie internetowym możesz tym wszystkim zarządzać z jednego miejsca.
Funkcja Multistore pozwoli Ci zbudować własną, rozbudowaną sieć handlową, wprowadzić na rynek kilka marek kierowanych do różnych grup docelowych oraz sprawnie rozdzielić sprzedaż dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Rozwiń opis
Wszystko to jest możliwe z poziomu jednego panelu, co pozwala oszczędzić czas i skupić się na rozwoju każdej marki. Dzięki funkcji Multistore w Selesto zyskujesz pełną kontrolę nad swoimi sklepami, niezależnie od ich liczby, co daje Ci elastyczność w zarządzaniu ofertą i dostosowywaniu strategii sprzedaży do specyfiki różnych rynków i odbiorców.
Kobieta trzymająca laptopa i kartę bankową
Multistore to funkcja, którą można wykorzystać do prowadzenia wielu domen na jednym sklepie.
Ten jeden system pozwala Ci przypisywać produkty do różnych sklepów, tworzyć dla nich odmienne szaty graficzne czy jednocześnie realizować zamówienia składane w kilku witrynach.
Rozwiń opis
Dzięki temu Multistore staje się idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą rozwijać różne marki jednocześnie, dopasowując ofertę i estetykę każdego sklepu do specyfiki swoich klientów. Zarządzanie z jednego systemu nie tylko upraszcza procesy logistyczne, ale także pozwala na spójne monitorowanie wyników sprzedaży, ułatwiając podejmowanie strategicznych decyzji.
Kobieta pracująca przy komputerze
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj tej decyzji na jutro!
Zacznij działać z Sesleto już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Proces

Jak podłączyć kilka domen do jednego sklepu?

Podłączenie kilku sklepów do jednego panelu może wydawać się skomplikowanym procesem. Nic bardziej mylnego! Zobacz, jak przebiega ten proces.
Centrum Pomocy
Krok 1
Załóż sklep
Zakładasz główny sklep internetowy, który następnie poddawany jest procesowi wielokrotnego klonowania. Otrzymujesz kilka w pełni funkcjonalnych witryn.
Krok 2
Ustal stopień rozdzielenia danych
Możesz stworzyć kilka sklepów z takimi samymi produktami lub utworzyć kilka różniących się od siebie ofert. Wybierasz też wygląd i konfigurację dla każdego sklepu. Masz w tej kwestii dowolność.
Krok 3
Wybierz - jedna strona czy kilka
Decydujesz, czy Twoje sklepy internetowe mają działać w ramach tej samej domeny, czy pod całkowicie różnymi stronami internetowymi.
Co zyskasz?

Jeden panel administracyjny, wiele korzyści

Oszczędność czasu
Po podłączeniu kilku domen do jednego sklepu nie musisz logować się do kilku platform, dzięki czemu nie tracisz czasu na bezproduktywne działania. W zależności od Twoich potrzeb możesz zarządzać swoimi sklepami za pomocą jednego lub wielu paneli.
Większa sprzedaż
Dzięki połączeniu wielu domen na jednym sklepie stworzysz spójne oferty, które lepiej przemówią do konkretnego segmentu konsumentów. Każda z nich pozwoli Ci kreować spójny wizerunek marki i pozycję eksperta w swojej dziedzinie, co zapewni Ci znacznie większą konwersję.
Więcej klientów
Segmentacja asortymentu pozwoli Ci zwrócić się do kilku różnych docelowych grup klientów. W systemie integracji kilku domen na sklepie internetowym możesz też sprzedawać ten sam asortyment pod szyldami kilku marek i zwiększyć swoją konkurencyjność w branży. W obu przypadkach efekt jest ten sam – więcej klientów.
Łatwa realizacja zamówień
Zdarzyło Ci się przeoczyć lub pomylić zamówienie? Łącząc wiele sklepów w jednym panelu administracyjnym, możesz uniknąć bardzo kosztownych pomyłek. Przełoży się to na wyższą jakość obsługi i zadowolenie klientów. To ważne, bo usatysfakcjonowany klient zrobi zakupy w Twoim sklepie kolejny raz i poleci Cię innym.
Zobacz, jakie to łatwe

Z nami zarządzanie Multisklepem jest naprawdę proste!

Przejrzysty cennik dla każdego sklepu
Każdy sklep rozliczamy na takich samych zasadach abonamentowych. Wysokość abonamentu zawsze zależy od Twoich dochodów.
100% wsparcia technicznego
Nie wiesz, jak podłączyć kilka domen do jednego sklepu? Pomożemy Ci w tej i w każdej innej sprawie. Indywidualne podejście zapewni Ci szybkość obsługi i najwyższe bezpieczeństwo Twojego sklepu.
Dostęp do indywidualnych pakietów i rozwiązań
Potrzebujesz profesjonalnej konsultacji lub indywidualnych rozwiązań technicznych? Z chęcią dostosujemy wszystkie sklepy do Twoich wymagań.
Fala Selesto sklep internetowy
Faq

Masz pytanie?
My mamy odpowiedź!

Na czym polega okres testowy i czy muszę za niego płacić?
Okres testowy jest bezpłatny i wynosi 14 dni. W trakcie tych dwóch tygodni masz dostęp do wszystkich funkcji w sklepie.
Dzięki temu możesz poznać pełnię możliwości naszego rozwiązania i zdecydować, czy jest ono dla Ciebie odpowiednie. Wersję testową sprawdzisz wybierając przycisk.
Czy muszę podpiąć kartę płatniczą na okres próbny?
Co się dzieje po okresie testowym?
Jaki pakiet wybrać dla swojego sklepu?
Jakie są formalności związane ze współpracą? Jakie umowy należy podpisać?
Jak zrezygnować z dalszej współpracy?
Czy platforma pobiera prowizję od sprzedaży?
Jakie benefity wiążą się z wyborem Selesto?
Element dekoracyjny strony
Ty decydujesz się na współpracę,
My pomożemy z resztą.
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań