Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoFunkcjeAutomatyczna wysyłka powiadomień

Automatyczna
wysyłka powiadomień

Chcesz, aby Twoi klienci czuli się zaopiekowani i nie martwili się, na jakim etapie jest ich zamówienie? Skorzystaj z funkcji automatycznych powiadomień!
Kobieta pracująca przy komputerze, przy laptopie trzyma notatki
Jak to działa?

Na czym polega funkcja automatyzacji maili do użytkowników sklepu?

Zautomatyzuj wysyłkę maili do klientów
Funkcja automatycznego wysyłania maili do klientów w Selesto pozwala Ci na sprawną komunikację z użytkownikami sklepu internetowego. Dzięki temu Twoi klienci na bieżąco otrzymują informacje o statusie swoich zamówień, co podnosi standard obsługi i buduje pozytywne doświadczenia zakupowe.
Rozwiń opis
Automatyczne maile mogą dotyczyć istotnych momentów w procesie zamówienia, takich jak potwierdzenie złożenia zamówienia, informacja o zaksięgowaniu płatności, zmiana statusu na "w trakcie realizacji" lub powiadomienie o wysyłce.
Dwie osoby pracujące przy jednym stole, na pierwszym planie kobieta pisze w notatniku, w tle mężczyzna pracujący przy komputerze
Zaprojektuj raz - wysyłaj bez wysiłku
Automatyzacja wysyłki emaili ze sklepu internetowego nie jest jedynie możliwością zapisania szablonów w systemie do wielokrotnego wykorzystania. Powiadomienia zostaną wysłane, jak tylko zmieni się status zamówienia w systemie - bez konieczności dodatkowych działań z Twojej strony.
Rozwiń opis
Dobrze zaprojektowane powiadomienia to też miejsce na budowanie wizerunku marki i doświadczeń użytkownika. Klienci mają poczucie, że zakupy w Twoim sklepie przebiegają sprawnie, co przekłada się na ich większą satysfakcję i większe prawdopodobieństwo ponownych zakupów. Klienci chętnie wracają do miejsc, w których czują się dobrze obsłużeni i gdzie proces zakupowy jest transparentny.
Kobieta notująca w zeszycie leżącym koło komputera
Element dekoracyjny strony
NIe czekaj!
Zacznij działać z Sesleto od dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Co zyskasz?

Poznaj korzyści z automatyzacji maili do użytkowników sklepu

Oszczędność czasu
Automatyzacja wysyłki maili ze sklepu internetowego pozwala Ci skupić się na rozwoju biznesu, eliminując konieczność manualnego wysyłania powiadomień.
Lepsze doświadczenie klienta
Regularne informacje o statusie zamówień zapewniają klientom poczucie bezpieczeństwa i profesjonalizmu.
Lepsza organizacja komunikacji z klientami
Automatyczne wysyłanie maili do klientów minimalizuje ryzyko pominięcia ważnych komunikatów, zwiększając przy tym ich zadowolenie,
Budowanie relacji
Transparentna i szybka komunikacja zwiększa zaufanie do Twojego sklepu. Dodatkowo możliwość ręcznego wysłania niektórych powiadomień pozwala na personalizację komunikacji w szczególnych przypadkach.
Zobacz, jakie to łatwe

Z nami zarządzanie Multisklepem jest naprawdę proste!

Transparentny cennik
Każdy sklep internetowy rozliczamy według przejrzystych reguł. Wysokość abonamentu jest zawsze uzależniona od Twoich przychodów - Ty rośniesz, my rośniemy!
Pełne wsparcie techniczne
Oferujemy kompleksową pomoc techniczną w każdej kwestii, a nasze indywidualne podejście zapewni Ci szybkie wsparcie oraz pełne bezpieczeństwo Twojego sklepu.
Dedykowane pakiety i rozwiązania
Szukasz eksperckiej porady lub potrzebujesz unikalnych rozwiązań dla swojego sklepu? Z przyjemnością dostosujemy dostępne funkcjonalności do Twoich oczekiwań, oferując spersonalizowane rozwiązania, które idealnie wpiszą się w potrzeby Twojego biznesu.
Fala Selesto sklep internetowy
Element dekoracyjny strony
Gotowy na usprawnienie
obsługi zamówień w Twoim sklepie?
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań