Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoPomocCzat zgłoszeniowy / support w panelu administracyjnym sklepu

Czat zgłoszeniowy / support w panelu administracyjnym sklepu

Masz pytanie? Nie możesz znaleźć odpowiedzi w naszym Centrum Pomocy? Skorzystaj ze wsparcia dostępnego na czacie!
Gdzie znajduje się czat zgłoszeniowy?
Każdy sklep, nawet na okresie próbnym, ma możliwość skontaktować się z działem wsparcia. Wewnętrzny czat znajduje się na górnej belce pod napisem POMOC. Wystarczy kliknąć na przycisk, aby przejść do zgłoszeń.
otwórz sklep w 10 sekund
Zasady kontaktu z działem wsparcia
Teraz zapoznasz się ze sposobem kontaktu z działem wsparcia. Przestrzegaj tych kilku prostych zasad, aby przyspieszyć obsługę zgłoszenia.
1. Wprowadź tytuł zgłoszenia
Napisz w 2-3 słowach czego będzie dotyczyło Twoje zgłoszenie. Pomoże to nam w skierowaniu go do odpowiedniego działu.
wprowadź tytuł zgłoszenia
2. Opisz swój problem lub zadaj pytanie
Zrób to w taki sposób, aby osoba po drugiej stronie mogła zrozumieć o co Ci chodzi i/lub w jakim miejscu sklepu masz trudność.
opis problemu
3. Dodaj jak najwięcej informacji
Często dopytujemy o dodatkowe informacje, co wydłuża obsługę zgłoszenia. Wyjdź temu na przeciw i zamieść screeny obszarów z problemem (pełne, a nie tylko komunikat), podeślij link do zamówienia, albo projekt (nawet stworzony samodzielnie w paint) funkcji, którą chcesz na swoim sklepie. Im więcej informacji tym sprawniejsza będzie obsługa Twojego zgłoszenia!
dodawanie załączników do zgłoszenia
4. Pamiętaj, że pod drugiej stronie jest człowiek, który chce Ci pomóc
Więc prosimy o zachowanie podstaw netykiety. Oczywiście każdemu mogą się zdarzyć błędy interpunkcyjne i na to nie zwracamy uwagi. Ale prosimy o wzajemny szacunek.
wysyłanie nowego zgłoszenia
5. Masz kolejne pytanie, albo inny problem?
Załóż nowe zgłoszenie. Dzięki temu żaden wątek nam nie ucieknie.
dodaj nowe zgłoszenie
6. Po wysłaniu zgłoszenia spokojnie oczekuj na odpowiedź
Nieodczytane zgłoszenia mają kolor pomarańczowy, a przy napisie POMOC pojawia się wykrzyknik. W tygodniu odpowiadamy znacznie szybciej. Czasami możecie z nami porozmawiać jak na zwykłym czacie w czasie rzeczywistym. A czasami zgłoszenia czekają do poranka (szczególnie te wysłane w środku nocy). W weekendy i święta są obsługiwane tylko zgłoszenia krytyczne, a reszta jest zakolejkowana do dnia powszedniego.
nieodczytane zgłoszenia w pomocy
Zgłoszenia krytyczne
To błędy systemowe, które wpływają na niepoprawne funkcjonowanie sklepu (brak możliwości sprzedaży, czy obsługi zamówień). Do zgłoszeń krytycznych nie zaliczają się błędy wynikające z niepoprawnie przeprowadzonej integracji (np. zapisane niepoprawne dane API w Przelewy24). Dlatego zawsze zachęcamy do zajrzenie do naszego Centrum Pomocy zamiast od razu panikować, że coś nie działa :) 99% zgłaszanych błędów wynika z nieprzeczytania wskazówek, które zawsze widnieją w panelu administracyjnym.
źle wpisane api w ustawieniach
Widok wskazówek w zakładce ustawienia > integracje > Przelewy24
7. Rozwiązane zgłoszenia są zamykane przez support na bieżąco
Przez maksymalnie 2-3 miesiące jest jeszcze do nich wgląd. Później są usuwane z listy.
wątek został zamknięty
Wskazówka
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.
Spis treści
Następny temat
Proces aktywacji sklepu
Poprzedni temat
Jak zrezygnować ze sklepu?
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.