Bardzo ważne - przeczytaj!
Zanim wykonasz testowe zamówienie w celu sprawdzenia poprawności integracji, skontaktuj się ze swoim Opiekunem Klienta w Przelewy24, aby potwierdzić ostateczną aktywację konta. Jest to niezbędna procedura, ponieważ obsługa Przelewy24 dokonuje ostatniej weryfikacji Twoich danych przed daniem zielonego światła na włączenie usługi.
Pamiętaj też, aby mieć zatwierdzone wszystkie zgody oraz regulaminy na swoim koncie Przelewy24. Bez tego integracja nie będzie działała poprawnie. Zawsze możesz zapytać konsultanta Przelewy24, żeby sprawdził czy na Twoim koncie niczego nie brakuje.
W przypadku finalizacji zakupu na sklepie za pośrednictwem Przelewy 24 produkty są blokowane w magazynie na 60 min. Jeśli w tym czasie klient nie opłaci swojego zamówienia zyskuje ono status "odrzucone", a produkty wracają na stan.
Przelewy24 posiadają jeszcze opcję ponowienia płatności za zamówienie - do klienta jest wysyłany mail o niedokończonej procedurze. Jeśli klient skorzysta z tej opcji, wtedy przesłane pieniądze są zamrożone na Przelewy24. W tym przypadku możesz nic nie robić, ponieważ status zamówienia na sklepie jest "odrzucone", a wpłacone środki zostaną automatycznie zwrócone klientowi (czas zwrotu środków jest wskazany w regulaminie P24), albo możesz przyjąć środki i od razu dokonać ich zwrotu (jeśli klient chce otrzymać zwrot natychmiast) lub przyjąć środki i przywrócić zamówienie do systemu.
Wskazówka!
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.