Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoPomocWygodne narzędzie do zarządzania firmą? Dashboard od Selesto!

Wygodne narzędzie do zarządzania firmą? Dashboard od Selesto!

Dashboard to inaczej ekran główny sklepu od strony panelu administracyjnego. To tutaj zaraz po zalogowaniu na platformę wyświetlają się najważniejsze zdarzenia wykonane na sklepie. Są one podzielone na kilka grup.
W tej instrukcji przedstawiamy ich szczegółowe objaśnienie. Warto się z nim zapoznać w celu lepszego użytkowania platformy oraz wykorzystania zebranych danych np. w celach marketingowych.
okno główne panelu zarządzania
Menu główne
Po lewej stronie znajduje się menu za pomocą, którego można łatwo skonfigurować sklep, a następnie nim zarządzać.
menu główne w panelu zarządzania
Zestawienia klientów, produktów i zamówień
Na środku nad wykresem znajdują się trzy kolumny zawierające zestawienia ilości: klientów, produktów, zamówień.
Ilość klientów:
Wszyscy – klienci niezarejestrowani, którzy dokonali zakupu i wszyscy klienci zarejestrowani
Zarejestrowani – klienci zarejestrowani/założyli konto na sklepie
Newsletter – klienci zapisani do newslettera
Ilość produktów:
Wszystkie – wszystkie wgrane na serwer przez właściciela sklepu
Aktywne – produkty widoczne dla kupujących, czyli widoczne na stronie sklepu
Ilość zamówień:
Wszystkie – ilość zamówień od początku funkcjonowania sklepu
Nowe – nowe zamówienia, które jeszcze nie zostały obsłużone
Wysłane – wszystkie zamówienia, które zostały zrealizowane
zestawienia klientów, zamówień i produktów
Wykres sprzedaży
Informacją w centralnej części dashboardu jest narastający wykres sprzedaży obecnego miesiąca w stosunku do poprzedniego. Po najechaniu kursorem na wybrany dzień pojawi się szczegółowe porównanie.
wykres miesięcznej sprzedaży w sklepie
Lista koszyków
Obok wykresu sprzedażowego w prawej górnej części wyświetlona jest lista koszyków utworzonych w danym dniu oraz podsumowanie ilości utworzonych koszyków w danym miesiącu.
dashboard lista koszyków
Dziennik zdarzeń
Pod listą koszyków widoczny jest dziennik zdarzeń – chronologiczny zapis zdarzeń, które miały miejsce od momentu założenia sklepu (lub od zarchiwizowanych) do najnowszych. W dzienniku zdarzeń pojawiają się najważniejsze komunikaty:
Nowe zamówienie – szybki podgląd do nowego zamówienia na sklepie
Kończący się towar – informacja o towarze, który jest na wyczerpaniu
Brak towaru – informacja, którego towaru nie ma na stanie
Powiadom o dostępności – kupujący wyraził prośbę, żeby go poinformować, gdy produkt będzie możliwy do zakupu
Aktualizacja systemu – wykaz ulepszeń podczas ostatniej aktualizacji oprogramowania
Zaległa płatność – zaległe płatności właściciela sklepu za korzystanie z platformy
Nowe konto – kupujący, który założył konto na sklepie
Jeśli pojawia się dużo komunikatów w dzienniku zdarzeń warto go archiwizować na bieżąco. Zmniejszy to ilość danych do załadowania, czyli przyspieszy działanie strony.
dziennik zdarzeń w panelu administracyjnym
Pasek nawigacyjny
Pasek nawigacyjny na górze widnieje niezależnie od wybranej z menu zakładki.
Start – lista 10 niezbędnych kroków do wykonania przed rozpoczęciem sprzedaży w sieci (po aktywacji sklepu „Start” znika)
Płatności – zakładka dotycząca opłat za korzystanie z platformy i ewentualnych usług dodatkowych
Pomoc – szybki czat z supportem Selesto
Widok sklepu – podgląd sklepu, który widzi kupujący
Nazwa aktualnie zalogowanego Użytkownika
Przycisk wyloguj
pasek nawigacyjny w panelu administracyjnym
pasek nawigacyjny widok 2
Wskazówka!
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku.
Spis treści
Następny temat
Konfiguracja Preorderów
Poprzedni temat
Proces aktywacji sklepu
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.