Jak działa funkcja przedsprzedaży w Twoim sklepie?
Na karcie produktowej, jeśli opcja "Powiadom o dostępności" będzie wyłączona, klient zobacz informację, że produkt jest niedostępny oraz będzie miał od razu możliwość zamówienia go z wydłużonym czasem oczekiwania.
Natomiast jeśli opcja "Powiadom o dostępności" będzie włączona klient będzie miał wybór. Czy chce, aby tylko wysłać powiadomienie, gdy produkt pojawi się na stanie, czy już chce dokonać jego zakupu.
Zamawiający przed dokonaniem zamówienia zobaczy, że produkt będzie posiadać wydłużony czas oczekiwania (informacja zaznaczona na czerwono).
Po pojawieniu się zamówienia w panelu administracyjnym właściciel sklepu będzie widzieć stan magazynowy produktu jako ujemny.
Na listingu produktów oznaczenie "przedsprzedaż" będzie widoczne tylko wtedy, gdy w funkcjach dodatkowych (ustawienia > główne > funkcje dodatkowe) będzie równocześnie włączone 'oznaczenie "wyprzedane" na liście produktów'.
Wskazówka!
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku.