Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
PomocWypróbuj za darmo
SelestoFunkcje

Poznaj wszystkie
funkcje Selesto

Zapoznaj się z listą wbudowanych na platformie e-commerce Selesto funkcji, które są dostępne dla każdego sklepu internetowego niezależnie od posiadanego abonamentu.
Trzy kobiety w firmowej aranżacji
Jakie funkcje ma Selesto?

Proste i intuicyjne
zarządzanie sklepem

W Selesto oferujemy Ci dostęp do wielu narzędzi z zakresu zarządzania produktami, obsługi zamówień, budowania relacji 
z klientami, marketingu, pozycjonowania czy projektowania wyglądu Twojego sklepu.
Wszystko po to, abyś mógł szybko ruszyć ze sprzedażą, a potem dowolnie rozwijać sklep.
Funkcje podstawowe
Zarządzanie asortymentem
Ustawienia wyglądu
Ustawienia
Wsparcie sprzedaży
Obsługa Zamówień i Magazynu
Użytkownicy i Klienci
Pomoc
Atrybuty i warianty
Ułatw klientom znalezienie tego, co potrzebują
Produkty polecane
Wyróżnij najlepiej oceniane pozycje.
Zestawy produktów
Rozwiń sprzedaż produktów komplementarnych dzięki zestawom!
Grupy produktów
Łącz podobne do siebie pozycje w grupy i ułatw klientom nawigację
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj utwory muzyczne, e-booki lub inne cyfrowe dobra
Nieograniczona ilość produktów
Wprowadź tyle produktów, ile potrzebujesz. Bez żadnych limitów.
Kategorie i podkategorie
Zbuduj przejrzystą i użyteczną strukturę swojego sklepu!
Produkty parametryzowane
Zdefiniuj, jakie informacje będą wymagane podczas zamawiania produktu.
Produkty powiązane
Zaprezentuj pokrewne produkty do obecnie przeglądanej pozycji!
Szybki podgląd produktów aktywnych/nieaktywnych
Sprawdzaj bez wysiłku, które produkty są dostępne dla klientów, a które nie.
Produkty konfigurowane dla każdego języka
Skonfiguruj opcje produktu dla wskazanych przez Ciebie języków
Masowe przypisywanie powiązanych produktów
Przypisz konfigurację powiązanych produktów kilkoma kliknięciami dla wielu pozycji jednocześnie!
Masowe przypisywanie polecanych produktów
Oszczędź czas na konfigurację polecanych produktów — zrobisz to dla wielu pozycji tylko kilkoma kliknięciami
Wyszukiwanie i filtrowanie produktów
Wiele opcji filtrowania i przeszukiwania katalogu w Panelu Administracyjnym
Masowe zarządzanie przecenami
Przypisz wiele produktów jednocześnie do określonej wcześniej przeceny
Masowe przypisywanie atrybutów
Przypisz wielu produktom naraz ten sam atrybut
Masowe usuwanie produktów
Usuń większą ilość produktów za pomocą jednego kliknięcia
Dodawanie produktów do wielu grup
Jeden produkt — przypisanie do wielu grup. Bez ograniczeń.
Dodawanie produktów do wielu kategorii
Dodaj produkt do wszystkich pasujących do niego kategorii. Bez limitu.
Zdjęcie produktu uzależnione od wariantu
Prezentuj klientom zdjęcia dotyczące oglądanego przez nich wariantu.
Produkty w modelu "pre-order"
Oferuj produkty w przedsprzedaży i pozwól na ich zamówienie przed premierą.
Opis tekstowy i HTML
Edytor opisów dostępny w dwóch wersjach - tekstowej i opartej na HTML.
Formularz kontaktowy
Ułatw klientom kontakt i stwórz formularz skrojony na miarę!
Wybór sposobu prezentacji cen
Wybierz, czy wyświetlane ceny mają być brutto, netto czy chcesz prezentować obie.
Sekcje prekonfigurowalne i HTML
Edytuj gotowe rozwiązania i dostosuj je do swoich wymagań!
Możliwość wykluczenia krajów dostawy
Zarządzaj, do jakich krajów wysyłasz produkty
Konfigurowalne szablony powiadomień mailowych
Edytowalne szablony mailingu do Twoich klientów
Automatyczne powiadomienia mailowe
Skonfiguruj automatyczne powiadomienia o najważniejszych zdarzeniach dla Klienta
Możliwość dodawania produktów do koszyka bezpośrednio z listy
Skróć ścieżkę zakupową dla produktów bez wariantów
Dostawa uzależniona od kwoty zakupu
Zmieniaj koszt dostawy w zależności od wartości zamówienia.
Dostawa uzależniona od liczby przedmiotów w koszyku
Zdefiniuj koszty dostawy w zależności od liczby produktów w koszyku.
Możliwość ukrycia wybranej formy dostawy
Ukryj określone formy dostawy dla produktów, które spełnią zdefiniowane warunki.
Możliwość definiowania dat i godzin dostawy
Daj klientom możliwość wyboru dnia i godziny dostawy.
Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi przewoźnikami
Skonfiguruj formę dostawy, która będzie w pełni zintegrowana z wybranym przewoźnikiem.
Możliwość definiowania form dostawy z integracją z wybranymi brokerami płatniczymi
Skonfiguruj formę dostawy zintegrowaną z szybkimi płatnościami elektronicznymi
Możliwość wyłączenia widoku sklepu dla zamawiających
Ukryj sklep, kiedy nad nim intensywnie pracujesz lub chwilowo zawieszasz działalność
Geolokalizacja
Podpowiedz swoim klientom, gdzie najbliżej ich działasz!
Powiadomienie o dostępności produktu
Informuj klientów o dostępności interesującego ich produktu!
Zapis do newslettera
Skonfiguruj pop-upy i sekcje umożliwiające zapis do newslettera.
Powiadomienie o zapisie do newslettera
Poinformuj o udanym zapisie i zachęć do zakupu poprzez mały bonus!
Opinie Selesto
Udostępnij możliwość oceniania produktu przez klientów!
Program lojalnościowy
Zaktywizuj obecnych klientów, dając im możliwość zbierania punktów za zakupy.
Portale społecznościowe
Umieszczaj linki do swoich social mediów w atrakcyjnej dla oka formie!!
Oznacz produkt jako nowość
Wybierz produkty, które zostaną wyróżnione jako nowe!
Oznacz produkt jako bestseller
Daj znać klientom, które produkty to bestsellery
Podgląd porzuconych koszyków
Sprawdź, jakich zakupów nie dokończyli użytkownicy w Twoim sklepie.
Oprogramowanie przyjazne Google
Mechanizmy wspierające pozycjonowanie w Google
SEO (Search Engine Optimization)
Opcje ułatwiające optymalizację pod kątem SEO.
Progressive Web App (PWA)
Udostępnij klientom stronę, która działa jak aplikacja mobilna.
Blog Lite
Szybki w uruchomieniu blog oparty na predefiniowanych stronach HTML.
Kody rabatowe
Definiuj kody rabatowe w zależności od potrzeb.
Reużywalne kody rabatowe (podstawowe)
Zdefiniuj jeden kod do wykorzystania przez wielu klientów w określonym czasie.
Reużywalne kody rabatowe (automatyczne)
Zdefiniuj automatycznie naliczaną zniżkę po spełnieniu warunków.
Jednorazowe kody rabatowe (podstawowe)
Jednorazowy rabat dla określonego klienta.
Jednorazowe kody rabatowe (generowane)
Kody rabatowe nieprzypisane do klienta, które można wykorzystać tylko raz.
Kody rabatowe wykluczające zdefiniowane promocje
Wyklucz wcześniej zrabatowane pozycje z działania kodu.
Kody rabatowe procentowe lub kwotowe
Twórz kody na procent wartości koszyka lub na określoną sumę
Kody rabatowe na wybrane produkty
Przyznaj kod na wyselekcjonowane przez Ciebie produkty.
Możliwość zdefiniowania wielu walut
Prowadź sprzedaż w wielu walutach dzięki integracjom z NBP lub sztywnym kursom.
Tłumaczenie sklepu internetowego
Prostsza lokalizacja Twojego sklepu!
Zarządzanie stanami magazynowymi produktów
Weryfikuj i bezproblemowo aktualizuj stany magazynowe.
Blokowanie produktów na kilka minut w przypadku wybrania szybkiej metody płatności
Zablokuj zamawiany towar na kwadrans, w celu bezproblemowego opłacenia koszyka przez internet.
Możliwość wyszukiwania i filtrowania zamówień
Ułatwiona analiza danych dzięki filtrowaniu zamówień w Panelu Administracyjnym.
Automatyczna wysyłka powiadomień dla statusu
Powiadom klienta o zmianie statusu jego zamówienia.
Zaawansowane zarządzanie zwrotami
Rozbudowany system zarządzania warunkami i statusami zwrotów.
Możliwość definiowania nazw i warunków dostawy
Dostosuj formy dostawy do Twoich potrzeb oraz Twoich partnerów.
Sterowanie procesem dodania produktu do koszka
Zdecyduj, co się stanie po dodaniu produktu do koszyka.
Sprzedaż tylko dla firm
Umożliwiaj zakup jedynie po wypełnieniu danych firmowych.
Definiowanie form płatności w integracji lub bez integracji
Umożliwiaj zakupy poprzez zintegrowane moduły lub poza nimi.
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zamówieniu
Automatyczna aktualizacja po zakupie lub zwrocie towaru.
Podgląd szczegółów zamówienia
Komplet danych o zamówieniu dostępny po wejściu w jego szczegóły.
Zarządzanie statusami zamówienia
Możliwość ręcznej zmiany statusu zamówienia.
Zapisywanie historii zmian dokonywanych w zamówieniach
Zobacz, jak ewoluowało każde zamówienie w Twoim sklepie!
Możliwość wprowadzania komentarzy do zamówień
Dodawaj komentarze, które ułatwią Ci pracę.
Automatyczne oznaczanie statusu opłacone w integracji z brokerami
Automatyczne oznaczanie zamówień opłaconych przez integratory płatności.
Ręczne wprowadzanie numerów przesyłek do zamówień
Możliwość ręcznego uzupełnienia numeru przesyłki.
Możliwośc modyfikacji danych przed wygenerowaniem etykiety w przypadku pomyłki
Popraw błędne dane do wysyłki, zanim zostanie wygenerowana etykieta dla kuriera.
Generowanie etykiet w integracji z wybranymi kurierami
Generowanie etykiet bezpośrednio w panelu administracyjnym.
Generowanie faktur
Ręczne generowanie faktury z poziomu zamówienia.
Generowanie paragonów niefiskalnych
Możliwość wygenerowania paragonu niefiskalnego z poziomu zamówienia.
Generowanie paragonów fiskalnych w integracji z maszynami fiskalnymi (kasą)
Ręczne generowanie paragonów fiskalnych z poziomu zamówienia, po integracji z kasą.
Przesyłanie zamówień w integracji z wybranymi programami księgowymi
Ręczne wygenerowanie faktury bezpośrednio z poziomu zamówienia po integracji z programem księgowym.
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych po zwrocie i anulowaniu
Możliwość automatycznej aktualizacji stanów magazynowych po zwrocie lub anulowaniu zamówienia.
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj rozwoju na jutro.
Zacznij już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań

Jakie możliwości ma Selesto?

Do dyspozycji masz m.in.: tworzenie raportów sprzedaży, możliwość podłączenia własnej domeny, nielimitowany roczny transfer, back-up danych, funkcję multi-sklep, sprzedaż produktów elektronicznych czy zaawansowanego kreatora strony głównej sklepu. Jak widzisz, jest ich mnóstwo – a to tylko mały wycinek możliwości Selesto.
Rozwiń opis
Selesto wyróżnia się również rozbudowanym systemem integracji z zewnętrznymi narzędziami, takimi jak systemy płatności online, firmy kurierskie, czy platformy marketingowe, co ułatwia kompleksowe zarządzanie sklepem. Dzięki temu użytkownicy mogą bez problemu wdrażać rozwiązania wspierające sprzedaż, takie jak programy lojalnościowe czy kampanie promocyjne, bez potrzeby korzystania z dodatkowego oprogramowania.
Kobieta notująca w zeszycie, w tle mężczyzna pracujący przy komputerze
Wykorzystaj wszystkie możliwości Selesto na jasnych zasadach!
Ponieważ nie chcemy Cię ograniczać, wszystkie funkcje Selesto są dostępne już w najniższym abonamencie. Nie musisz obawiać się rosnących w nieskończoność opłat – w Selesto stawiamy na przejrzystość działań, uczciwą komunikację i pełny zakres wsparcia na każdym etapie naszej współpracy.
Rozwiń opis
Dzięki temu zyskujesz pełną swobodę w korzystaniu, bez obaw o dodatkowe koszty za zaawansowane funkcje. Niezależnie od etapu rozwoju Twojego sklepu internetowego, zawsze masz do dyspozycji wszystkie narzędzia, które mogą przyspieszyć Twój sukces i usprawnić codzienne zarządzanie biznesem online.
<h2>Kobieta stojąca z notatnikami na tle regału z ksiązkami</h2>
Fala Selesto sklep internetowy
Faq

Masz pytanie?
My mamy odpowiedź!

Czy Certyfikat SSL jest płatny?
Certyfikat SSL w Selesto jest bezpłatny.
Czy Hosting jest płatny?
Hosting w Selesto jest bezpłatny
Czy sklep jest zgodny z RODO?
Tak, sklep jest zgodny z przepisami RODO.
Czy sklep jest zgodny z OMNIBUS?
Tak, sklep jest zgodny z OMNIBUS.
Czy jest dostępna funkcja Zestawów?
Tak, jest dostępna funkcja umożliwiająca tworzenie i zarządzanie zestawami.
Czy można kupować produkty bez rejestracji?
Tak - dajemy taką możliwość.
Czy można zwracać produkty za pomocą konta Klienta?
Tak, można udostępnić Klientom taką opcję.
Czy jest możliwość sprzedaży hurtowej?
Tak - możesz w sklepie stworzonym z Selesto prowadzić sprzedaż hurtową.
Czy mogę uruchomić wiele sklepów w jednym (tzw. multisklep)?
Tak! W Selesto możesz uruchomić wiele sklepów w jednym i zarządzać nimi z jednego panelu!
Czy w sklepie są dostępne akcje masowe?
Tak - możesz usuwać, modyfikować i zarządzać wieloma obiektami w sklepie na raz.
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj na jutro.
Zrób to dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań