Znudziła Ci się sprzedaż internetowa? A może z przyczyn losowych nie możesz już dalej prowadzić swojego sklepu i zastanawiasz się jak zrezygnować? Zobacz jak to zrobić w kilku prostych krokach.


Zacznijmy od początku. Gdy zakładasz swój sklep akceptujesz tylko regulamin. Nie musisz wybierać "planu" oraz tego jakie funkcje będą Ci potrzebne, ponieważ Selesto to zupełnie inny model oprogramowania SaaS w stosunku do konkurencji. Na elastyczność zakładania konta czy jego usuwaniu pozwala przyjęty model abonamentowy, który nie limituje dostępu do funkcji, tylko zależy od obrotu na sklepie. (Zobacz: cennik Selesto).

Gdy założysz już konto przez pierwsze 14 dni trwa bezpłatny okres testowy. To jest czas, który możesz wykorzystać na zapoznanie się z oprogramowaniem i rozpoczęcie docelowej konfiguracji sklepu. Jeśli chcesz skrócić okres testowy to również możesz to zrobić rozpoczynając aktywację sklepu.

W przypadku, gdy okres testowy dobiegł końca, a Ty nie zdecydujesz się na aktywację sklepu to nie musisz nic robić. Twój sklep zostanie automatycznie usunięty przez system.

Jeśli jednak masz już aktywowany sklep, ale decydujesz się na jego zamknięcie, zapoznaj się z krokami, które musisz wykonać.

1. Odepnij kartę z zakładki płatności.

2. Wyłącz widok sklepu dla kupujących. Znajdziesz tę opcję w "ustawienia > główne > wyłącz sklep".

3. Koniecznie wyślij do nas informację mailem, albo za pośrednictwem zakładki pomoc o rezygnacji.

Po spełnieniu powyższych punktów sklep zostanie usunięty przez system.

Pamiętaj! Rezygnacja jest równoznaczna z trwałym usunięciem sklepu i jego danych. Jeśli chcesz zachować dane sklepowe to wykonaj kopię zapasową i zapisz ja na swoim urządzeniu lokalnie.