Złożenie zamówienia na usługę - wypełnienie formularza oraz jego wysłanie przez Użytkownika w serwisie www.selesto.pl, po uprzedniej akceptacji Regulaminu oraz niniejszej Polityki, z podaniem następujących danych:
I. Imię i Nazwisko
II. E-mail
III. Numer telefonu
Pakiet OBROTOWY automatycznie dopasowuje poziom aktualnie posiadanego abonamentu zgodnie z osiągniętym przez sklep wynikiem w ramach poprzedniego miesiąca obrotowego:
1. Obrót do 5 tysięcy złotych brutto
2. Obrót od 5 tysięcy do 25 tysięcy złotych brutto
3. Obrót od 25 tysięcy złotych brutto
Pakiet DODATKOWY pozawala na włączenie dodatkowo płatnych modułów na życzenie. Każdy moduł wymaga ręcznego włączenia w panelu administracyjnym sklepu (po aktywowaniu sklepu), poniżej znajduje się lista modułów:
◦ BLOG.PRO – narzędzie pozwalające na profesjonalne tworzenie i bieżącą edycję artykułów blogowych oraz ich wyświetlanie po stronie sklepu w formie zintegrowanego Bloga.
◦ LoyalPro - narzędzie pozwalające na zbieranie punktów lojalnościowych za zrealizowane zakupy oraz inne aktywności w sklepie internetowym, a następnie na dokonywanie zakupów prze Klientów sklepu za pomocą tych punktów.
◦ ViuuMi - narzędzie pozawalające na zbieranie i moderowanie opinii w ramach oferowanych produktów.
◦ TakeGift - narzędzie pozwalające na sprzedaż dedykowanych kart podarunkowych oraz ich późniejsze wykorzystywanie w calu dokonywania płatności za zakupy w sklepie internetowym.
◦ StrikeMail - narzędzie marketingowe, pozwalające Użytkownikowi na wysyłanie mailingu, newsletterów, informacji o porzuconych koszykach, do tych klientów sklepu Klienta, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie.
◦ PopApp - narzędzie pozawalające na budowanie i wyświetlanie komunikatów typu pop-up.
◦ Notifero - narzędzie sprzedażowe pozwalające na wyświetlanie Klientom sklepu internetowego, którzy aktualnie się na nim znajdują powiadomień typu „social proof” z informacją o tym, ile osób w ostatnim czasie przeglądało sklep internetowy oraz ile osób w ostatnim czasie zakupiło wybrany produkt na sklepie internetowym.
◦ AutoInvoice - narzędzie pozawalające na automatyczne generowanie i wysyłkę faktur do zamówień i potrąceń oraz faktur korekt do zwrotów. Moduł posiada wbudowany mechanizm generowania zestawień w wybranym przedziale czasu (istnieje możliwość włączenia tylko w przypadku sprzedaży tzw. "wysyłkowej").
◦ ArPey - narzędzie pozwalające na automatyczne wykonywanie zwrotu pieniędzy do Klienta bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego sklepu (wymagana integracja z Przelewy24).
◦ Reet + InPost - narzędzie umożliwiające automatyzację rejestracji, przyjmowania i obsługi zwrotów bezpośrednio w panelu Klienta oraz panelu administracyjnym, zintegrowane z InPost (generowanie numerów zwrotów).
◦ Reet (bez InPost) - narzędzie umożliwiające automatyzację rejestracji, przyjmowania i obsługi zwrotów bezpośrednio w panelu Klienta oraz panelu administracyjnym.
◦ AutoRoll narzędzie umożliwiające automatyczne sortowanie oferty produktowej zgodnie z podanymi wytycznym np. traktuj priorytetowo a tym samym wyświetlaj wyżej niż inne te produkty, których stan magazynowy jest większy od 0.
◦ Sili - zaawansowany moduł dedykowany dla programistów, pozwalający na programowanie dedykowanych wtyczek.
◦ Hurtownie – narzędzie techniczne pozwalające na integrację sklepu z wybraną hurtownią (która udostępnia dane w postaci plików: .xml lub .csv). Narzędzie pozwala na jednorazowe wprowadzenie danych do sklepu internetowego oraz ich wielokrotną aktualizację w odpowiednio skonfigurowanym cyklu. Integracji podlegają zazwyczaj produkty i ich stany magazynowe. Integracja każdorazowo zanim zostanie przeprowadzona jest weryfikowana w dziale technicznym Selesto.
Pakiet ENTERPRISE - to usługa, która wymaga ręcznego włączenia w panelu administracyjnym sklepu (po aktywowaniu sklepu). Pakiet zawiera wszystkie funkcje
pakietu obrotowego, wszystkie moduły
pakietu dodatkowego oraz następujące
usługi dodatkowe w cenie:
I. 4 godziny wsparcia miesięcznie
II. Telefoniczna obsługa zgłoszeń
III. Dedykowany specjalista e-commerce
IV. Szkolenie z obsługi systemu
V. Rozszerzony pakiet serwerowy oraz utrzymanie
VI. Migracja zamówień z poprzedniego sklepu
VII. Migracja Klientów z poprzedniego sklepu
VIII. Projektowanie dedykowanej szaty graficznej za 7 499 zł netto (25% taniej)
IX. Wdrożenie dedykowanej szaty graficznej za 9 499 zł netto (50% taniej)
Usługa DODATKOWA opcjonalna dodatkowo płatna usługa dostępna na życzenie Klienta, wymagająca ręcznego zamówienia z poziomu panelu administracyjnego sklepu, której dokładny zakres, warunki i wynagrodzenie zostaną określone indywidualnie przez Użytkownika i Usługodawcę. Dodatkowe usługi to w szczególności:
A. 4 godziny wsparcia osoby technicznej miesięcznie
B. 4 godziny wsparcia dedykowanego specjalisty e-commerce miesięcznie
C. Telefoniczna obsługa zgłoszeń
D. Szkolenie z obsługi sklepu
E. Rozszerzony pakiet serwerowy oraz utrzymanie
F. Migracja zamówień z poprzedniego sklepu
G. Migracja Klientów z poprzedniego sklepu
H. „Sklep pod klucz” – kompletne ustawienie sklepu za Klienta
I. Dedykowane personalizowane funkcje w sklepie
J. Projektowanie dedykowanej szaty graficznej
K. Wdrożenie dedykowanej szaty graficznej
Po udostępnieniu sklepu przez Administratora, Użytkownik może przystąpić do konfigurowania sklepu internetowego i zarządzania nim.