Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoPomocDodawanie nowego produktu

Lista produktów w panelu sklepu internetowego

Aby znaleźć listę produktów, wybierz z menu głównego sekcję „Asortyment”, a następnie podsekcję „Produkty”. Otworzy się lista ze wszystkimi produktami w sklepie.
Wyszukiwarka oraz zaznaczanie na liście
Produkty dzielą się na dodane oraz archiwalne. Do produktów archiwalnych trafią produkty, które zdecydujesz się zarchiwizować. Możesz tego dokonać po wybraniu przycisku “usuń”, zostaniesz wtedy zapytany czy zarchiwizować produkt czy trwale go usunąć. Archiwizacja jest zalecana ze względu na optymalizację SEO.
Na liście produktów możesz wyszukać konkretny produkt przy użyciu wbudowanej wyszukiwarki:
Po prawej stronie od wyszukiwarki znajduje się przycisk „Zaznacz wszystko”, który umożliwia zaznaczenie wszystkich produktów (w obrębie wyświetlonej listy, produkty znajdujące się na kolejnych podstronach (w paginacji) nie zostaną zaznaczone):
Rozbudowane filtrowanie listy produktów
Produkty możesz filtrować na liście według:
statusu - możesz wyświetlać produkty aktywne, nieaktywne lub wszystkie:
kategorii - możesz wyświetlać produkty według ustalonych wcześniej kategorii:
typu produktu - możesz wyświetlać produkty elektroniczne, karty podarunkowe, zwykłe, konfigurowalne, zestawy oraz wszystkie:
producenta - możesz wyświetlać produkty według ich producenta:
tagów - możesz wyświetlać produkty według nadanych im tagów:
ceny - możesz wyświetlać produkty według ceny "od do":
stanu magazynowego - możesz wyświetlać produkty według ich stanu magazynowego:
atrybutów - możesz wyświetlać produkty według ustalonych wcześniej atrybutów:
pozostałych opcji - na przykład czy produkt jest przeceniony:
Raportowanie oraz zarządzanie kolejnością produktów
Po wybraniu trzech kropek po prawej stronie otrzymamy dostęp do kilku ciekawych funkcji dodatkowych:
Ustawienie priorytetu wyświetlania (globalnej kolejności).
Możesz ustawić priorytet dla wszystkich produktów lub tylko dla aktywnych lub nieaktywnych. Ustaw wyższy numer jeśli chcesz by produkt był wyżej na liście. Istnieje możliwość przywrócenia domyślnej kolejności (czyli priorytet 0 dla wszystkich produktów). Możesz zastosować opcję, aby pokazały się tylko produkty z ustawionym priorytetem oraz możesz je posortować według niego.
Eksportowanie produktów
Możesz wygenerować raport w formacie XLS, dostosowując go do swoich potrzeb. Masz możliwość wyboru, jakie informacje oraz produkty mają zostać uwzględnione w raporcie.
Eksportowanie listy
Możesz wyeksportować listę produktów z wybranymi informacjami w formacie XLS.
Różne sposoby wyświetlania listy produktów
Produkty możesz wyświetlać na trzy różne sposoby.
W pierwszym sposobie produkty wyświetlą się jak na liście.
Widoczne jest główne zdjęcie produktu, kody produktu, kategoria do której jest przypisany produkt, producent, status produktu, liczba sztuk na stanie oraz jego cena oraz możliwość edycji produktu.
W drugim sposobie wyświetlania produkty zaprezentowane są jako kafelki.
Widoczne jest duże zdjecie, jeden kod produktu, kategoria do której produkt należy, jego status oraz tagi. Aby móc edytować produkt należy na niego skierować kursor i kliknąć w prawym górnym rogu ikonkę ołówka.
W trzecim sposobie wyświetlania widzimy typową tabelkę.
Widoczna jest jedynie małe zdjęcie poglądowe, nazwa produktu, kody produktu, cena oraz możliwość edycji produktu.
Następny temat
Tworzenie i edycja produktu
Poprzedni temat
Automatyczne sortowanie na listach
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.