Powiąż swój sklep z jednym z najpopularniejszych narzędzi jakim jest TikTok. Poprzez zebrane dane możesz poprawić skuteczność swoich kampanii reklamowych i dotrzeć do nowych klientów.


Na początek wejdź w "ustawienia > integracje > TikTok Pixel" i włącz integrację.

Teraz wystarczy, że wprowadzisz Identyfikator TikTok Pixel i zapiszesz zmiany. Nie musisz wprowadzać całych skryptów!

Dalszą część integracji musisz przeprowadzić po stronie TikToka. Skonfiguruj zbieranie konwersji w taki sposób, aby najlepiej pasował do Twojego modelu biznesowego. Więcej o TikTok Pixel i jego konfiguracji możesz przeczytać tutaj.


Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.