Marzysz o tym, aby Twój sklep pojawił się na Zalando? Włącz dodatkowy kanał sprzedaży i zyskaj większe grono kupujących!


Wejdź w zakładkę marketing, a następnie multichannel. Tam pojawi się lista kanałów sprzedażowych. Wybierz Zalando.

Włącz integrację. Pojawią się dwa pola do uzupełnienia. Na górze musisz wprowadzić Client ID, a na dole API Key.

Zgodnie z informacją dostępną na stronie Zalando dane pozyskujesz od Onboarding Managera Zalando lub wysyłając prośbę na wskazany adres mailowy.

Po uzupełnieniu Client ID oraz API Key przejdź do zakładki "wystawiane produkty" i wybierz, które konkretnie produkty mają być dostępne na Zalando klikając przycisk "Dodaj produkty".

Z listy wybierz produkty i klikając na trzy kropki wybierz "Dodaj". Gdy zakończysz dodawanie produktów zamknij okno.

Wybrane produkty pojawią się na liście. W dowolnym momencie możesz je usunąć.

Po stronie sklepu integracja zostaje zakończona, gdy zapiszesz wszystkie wprowadzone dane. Resztę konfiguracji musisz przeprowadzić po stronie Zalando wg. swojego modelu sprzedażowego. Jeśli nie wiesz jak to dalej zrobić skontaktuj się z zespołem Zalando.


Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.