Marzysz o tym, aby Twój sklep pojawił się na Zalando? Włącz dodatkowy kanał sprzedaży i zyskaj większe grono kupujących!
Wejdź w zakładkę marketing, a następnie multichannel. Tam pojawi się lista kanałów sprzedażowych. Wybierz Zalando.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja.jpg)
Włącz integrację. Pojawią się dwa pola do uzupełnienia. Na górze musisz wprowadzić Client ID, a na dole API Key.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja_wlacz.jpg)
Zgodnie z informacją dostępną na stronie Zalando dane pozyskujesz od Onboarding Managera Zalando lub wysyłając prośbę na wskazany adres mailowy.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/info_zalando.jpg)
Po uzupełnieniu Client ID oraz API Key przejdź do zakładki "wystawiane produkty" i wybierz, które konkretnie produkty mają być dostępne na Zalando klikając przycisk "Dodaj produkty".
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja_dodaj-produkty.jpg)
Z listy wybierz produkty i klikając na trzy kropki wybierz "Dodaj". Gdy zakończysz dodawanie produktów zamknij okno.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja_dodaj-produkty_lista.jpg)
Wybrane produkty pojawią się na liście. W dowolnym momencie możesz je usunąć.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja_produkty_usun.jpg)
Po stronie sklepu integracja zostaje zakończona, gdy zapiszesz wszystkie wprowadzone dane. Resztę konfiguracji musisz przeprowadzić po stronie Zalando wg. swojego modelu sprzedażowego. Jeśli nie wiesz jak to dalej zrobić skontaktuj się z zespołem Zalando.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2024/03/zalando_integracja_zapisz.jpg)
Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.