Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoIntegracjeHanipol

Integracja Hanipol
z Selesto

Zyskaj nowe możliwości sprzedażowe dzięki integracji Selesto z Hanipol!
Kobieta sprawdzająca coś w dokumentach, obok stoi laptop
Integracja Selesto z systemem Hanipol

Jak działa integracja sklepu z hurtownią Hanipol

Rozszerzenie oferty jest prostsze niż myślisz!
Chcesz zintegrować swój sklep z hurtownią internetową Hanipol? To świetne rozwiązanie dla wszystkich e-sprzedawców, którzy oferują akcesoria kuchenne i imprezowe. Dzięki integracji z Hanipol łatwo i szybko wzbogacisz swój asortyment o dzbanki, ocieplacze na zaparzacze, kubki i filiżanki, a także wiele innych produktów!
Rozwiń opis
To jeszcze nie wszystko! W Selesto integracja z hurtownią Hanipol przebiega bardzo szybko i bez wysiłku z Twojej strony. W zaledwie kilka dni stworzysz funkcjonalny sklep z gotowymi do sprzedaży produktami wraz z ich wariantami, zdjęciami i opisami. Integracja sklepu z Hanipol to wciąż jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie sprzedaży!
Kobieta przeglądająca dokumenty leżące obok komputera
Na czym polega integracja sklepu z Hanipol?
Integracja sklepu z Hanipol jest usługą, która pozwoli Ci szybko przenieść asortyment hurtowni do swojego sklepu. Jak to działa? Integracja składa się z dwóch elementów:
  • Importu danych produktowych z Hanipol. Integracja z Selesto obejmuje pobranie takich informacji jak nazwy produktów, ich opisy, zdjęcia, ceny i warianty.
  • Automatycznej aktualizacji zgodnie z wybraną cyklicznością. Dzięki temu masz pewność, że dane w Twoim sklepie są zawsze aktualne.
  • Rozwiń opis
    Połączenie sklepu z Hanipol pozwoli Ci więc zaoszczędzić czas, który musiałbyś poświęcić na ręczne wprowadzanie produktów i ich późniejszą aktualizację. To także sposób na uniknięcie błędów, które mogą pojawić się podczas ręcznego wprowadzania danych.
    Kobieta notująca coś w zeszycie i korzystająca z komputera
    Dlaczego warto?
    Dlaczego opłaca się zintegrować swój sklep z Hanipol?
    Oszczędzasz czas
    Nie musisz ręcznie wprowadzać produktów do swojego sklepu. Wszystko odbywa się automatycznie
    Aktualność danych
    Dzięki automatycznej aktualizacji masz pewność, że informacje o produktach są zawsze aktualne.
    Szeroki asortyment
    Łatwo i szybko wzbogacisz swoją ofertę o nowe produkty.
    Element dekoracyjny strony
    Oszczędź czas
    dzięki integracjom Selesto!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
    Fala Selesto sklep internetowy
    Jak zintegrować Selesto z hurtownią Hanipol?

    Jak połączyć Hanipol ze sklepem?

    W Selesto integracją z Hanipol zajmiemy się kompleksowo. Nie musisz się martwić, że nie wiesz, jak połączyć Hanipol z Selesto lub popełnisz błędy, które negatywnie wpłyną na sprzedaż. To zaledwie kilka kroków:
    Masz więcej pytań? Daj nam znać!
    Krok 1
    Przekazanie nam pliku produktowego
    Dostarczasz nam plik produktowy, który otrzymasz od Hanipol. Hurtownia internetowa zwykle przygotowuje go w formacie XML.
    Krok 2
    Import danych
    Wykonujemy dla Ciebie import produktów.
    Krok 3
    Optymalizacja opisów
    W Twoim sklepie znajdują się gotowe do sprzedaży produkty. Zalecamy Ci jednak samodzielne wykonanie ich opisów, aby uniknąć duplikacji treści.
    Krok 4
    Gotowe!
    Już możesz sprzedawać!
    Element dekoracyjny strony
    Nie odkładaj tej decyzji na jutro!
    Zacznij działać z Sesleto już dziś!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań