Oznaczyć produkt jako nowość lub bestseller;
Dodać oznaczenia CSS - pozwala to włączyć dodatkowe oznaczenia, którego treść można dowolnie modyfikować Korzystając z elementu :before, z poziomu dodatkowego kodu CSS;
Zezwolić na sprzedaż przy "zerowym" stanie magazynowym;
Nadpisać domyślną kolejność wariantów - która wynika z kolejności ustalonej w atrybutach. Jeśli zaznaczysz tą opcję, to kolejność na karcie produktu i listach będzie odpowiadała kolejności w edycji produktów;
Pokazać cenę najtańszego wariantu na listach produktów - domyślnie pokazywana jest cena główna produktu. Jeśli ceny wariantów różnią się, możesz zaznaczyć tą opcję aby pokazać od jakiej najtańszej ceny można nabyć ten produkt;
Ograniczyć dostęp do produktu dla wybranych grup klientów - poprzez dodanie grupy przyciskiem z prawej strony i wybrania jej z dostępnej listy np. klienci hurt.