Zarejestrowany - Oznacza, że dany zwrot został zarejestrowany w systemie i teraz sklep oczekuje na dostarczenie przesyłki zwrotnej.
Oczekuję na realizację - Oznacza, że przesyłka zwrotna została odebrana przez pracownika sklepu i oczekuje na rozpatrzenie zwrotu. Klient dostanie również maila potwierdzającego ten status wraz informacją o finalnej kwocie zwrotu.
Zaakceptowany - Oznacza, że zwrot został zaakceptowany i przekazany do rozliczenia. Klient otrzyma wiadomość mailową potwierdzającą zmianę statusu.
Rozliczony - Po przekazaniu środków i zamkniętym procesie zwrotów pojawia się informacja o tym, że zwrot został rozliczony.
Odrzucony - Oznacza to, że zwrot został odrzucony. Na tym etapie klient dostanie również powiadomienie mailowe wraz z przyczyną odrzucenia (przyczyna musi zostać uzupełniona przez pracownika sklepu).
Anulowany - Oznacza, że dany zwrot został anulowany przez pracownika sklepu, a produkty nie zostały zwrócone.