Notifero pokazuje, ile osób jest aktualnie na stronie, przegląda dany produkt albo niedawno dokonało jego zakupu. Powiadomienia tego typu wpływają na zachowania Klientów – wzbudzają zaufanie, poprawiają wiarygodność strony oraz przyspieszają proces podjęcia decyzji zakupowej. Jak włączyć Notifero na swoim sklepie?
W zakładce „Marketing > Notifero” wystarczy kliknąć przycisk „Włącz dostęp”. Notifero jest narzędziem marketingowym, do którego dostęp jest płatny 59zł netto/miesięcznie. Kwota ta jest doliczana do abonamentu.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2022/08/noti1.jpg)
Tak wygląda komunikacja klient – Notifero na sklepie. W okienku powiadomienia ukazuje się favicon sklepu albo zdjęcie produktu.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/size/w1000/2021/09/noti4.png)
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2022/08/noti3.jpg)
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2022/08/noti5.jpg)
W prosty sposób można również wyłączyć Notifero na swoim sklepie. Wystarczy ponownie wejść w zakładkę „Marketing > Notifero” i kliknąć „Wyłącz usługę”. Opłata za dostęp od tego momentu nie będzie już naliczana.
![](https://selesto.pl/pomoc/content/images/2022/08/noti2.jpg)
Notifero można włączać i wyłączać w dowolnym momencie.