Na każdym sklepie znajdują się systemowo wgrane ikonki wybranych portali społecznościowych, a w ustawieniach można wprowadzić adres URL swoich kont. Dzięki temu klient klikając na taką ikonkę zostanie przekierowany od razu na Fan Page sklepu czy profil na Instagramie. Prezentacja graficzna linków jest dużo bardziej estetycznym rozwiązaniem i zajmuje mniej miejsca niż wprowadzony cały adres URL.


Wystarczy wejść w "Ustawienia > Główne > Portale społecznościowe". Po lewej stronie z rozwijanej listy "Wybierz" zaznacza się ikonkę mediów społecznościowych. Po prawej stronie w polu "link do strony" wprowadza się pełny adres URL prowadzący do konta społecznościowego. Kolejno klika się "Dodaj".

Pod polem wyboru znajduje się lista dodanych już kont społecznościowych. W razie potrzeby można je szybko usunąć klikają "x" obok wybranego linku.

Ikonki mediów społecznościowych można dodać do stopki strony. Tutaj znajduje się instrukcja jak to zrobić krok po kroku.


Należy pamiętać, aby zawsze dokonywać zapisu wprowadzonych zmian oraz czytać komunikaty i wyskakujące okienka. Nie uzupełnienie pól oznaczonych * blokuje wykonanie następnego kroku. Oraz zawsze po konfiguracji nowych ustawień dobrą praktyką jest sprawdzenie czy działają one poprawnie.