Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoUsługiDropshipping

Sprzedaż w modelu
Dropshipping

Zapoznaj się z usługą Dropshipping i zacznij sprzedawać już dziś! Prosto i szybko
Kobieta notująca w notatniku leżącym obok laptopa
Jak to działa?

Na czym polega dropshipping?

Czym jest dropshipping?
Wielokrotnie słyszałeś to słowo i zastanawiasz się, co to jest? Dropshipping to model sprzedaży ze specyficznym procesem realizacji zamówień. Właściciel sklepu jest tylko częścią tego łańcucha – zajmuje się jego pierwszym etapem.
Rozwiń opis
Fizycznie nie posiada on towaru, który oferuje w swoim sklepie. Jego zadaniem jest przyciągnięcie klientów do siebie, przyjęcie zamówienia, a następnie przekazanie go do hurtowni, z którą współpracuje. To ona ma na stanie zakupiony towar. Hurtownia zajmuje się spakowaniem zamówienia i jego wysyłką do klienta.
Cztery osoby pracujące razem
Kiedy warto zainwestować w dropshipping?
Zasada działania tego modelu okazuje się prosta, ale czy będzie opłacalna w każdej sytuacji? Ze względu na to, jak działa dropshipping, jest on dogodnym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących sprzedawców.
Rozwiń opis
Skorzystanie z tego rodzaju systemu może być szczególnie korzystne, jeśli chcesz:
  • otworzyć sklep internetowy, ale nie masz środków na zatowarowanie i zapewnienie infrastruktury magazynowej;
  • poszerzyć asortyment bez dużych nakładów finansowych;
  • ograniczyć stałe koszty prowadzenia działalności;
  • wprowadzić do sprzedaży nowy towar bez ryzyka inwestycyjnego.
  • Kobieta licząca na kalkulatorze
    Element dekoracyjny strony
    Rozwiń swój sklep
    razem z Selesto!
    Czy dropshipping się opłaca?

    Od czego zależą zarobki z dropshippingu?

    Wysokości marży
    Standardowo wynosi ona 20–35%.
    Warunków umowy podpisanej z hurtownią
    Zadbaj o to, aby porozumienie było korzystne zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów.
    Dropshipping warto oprzeć nie tylko na korzystnej polityce cenowej, lecz także na obszarach takich jak: szybkość wysyłki i rodzaj dostępnych opcji wysyłkowych, rabaty na duże zamówienia, tryb przyjmowania zwrotów i rozpatrywania reklamacji czy terminy płatności.
    Branży, w której działasz
    W niektórych z nich trudno znaleźć hurtownię, która byłaby skłonna podjąć korzystną współpracę.
    Element dekoracyjny strony
    Marzenie o własnym biznesie online?
    Zacznij już dziś - pomożemy!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
    Jak zacząć?

    Jak zacząć sprzedawać w modelu dropshippingu?

    Zastanawiasz się, jak zacząć dropshipping i czy jest to skomplikowany proces? Pod względem technicznym – nie. Założenie sklepu internetowego w tym modelu może zająć zaledwie kilka dni. Warto jednak poprzedzić je analizą rynku i możliwości dostępnych platform e-commerce. Oto poradnik, jak założyć sklep internetowy z wykorzystaniem dropshippingu w kilku krokach:
    Masz więcej pytań? Daj nam znać!
    Krok 1
    Znajdź odpowiednią hurtownię
    Znajdź hurtownię, która będzie dostarczać pożądany towar i podpisz z nią umowę. W Selesto możesz skorzystać z gotowej listy hurtowni.
    Krok 2
    Wybierz platformę e-commerce
    Wybierz platformę e-commerce, która umożliwia integrację z hurtownią. Selesto oferuje taką możliwość.
    Krok 3
    Połącz sklep z hurtownią
    Zintegruj sklep z hurtownią, np. importując plik produktowy. Następnie ustal częstotliwość aktualizacji stanów magazynowych i cen. W Selesto możesz to zrobić automatycznie.
    Krok 4
    Zacznij sprzedawać
    Rozpocznij sprzedaż, promuj sklep i monitoruj wyniki. Selesto oferuje narzędzia, które Ci w tym pomogą.
    Fala Selesto sklep internetowy
    Element dekoracyjny strony
    Chcesz założyć e-commerce?
    Nie zwlekaj!
    Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań