Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoUsługiPrzeniesienie sklepu

Migracja sklepu
na Selesto

Szukasz technologii, które sprostają wymaganiom nowoczesnego e-commerce? Odkryj rozwiązania, które usprawnią działanie Twojego sklepu i pomogą Ci zyskać przewagę na rynku.
Trzy osoby pracujące wspólnie przy jednym stole
Dlaczego warto

Co zyskasz na przeniesieniu sklepu

Platforma, która rozwija się
razem z Tobą
Migracja sklepu na nową platformę to naturalny krok w rozwoju Twojego e-commerce.
Selesto to jedna z najszybciej rozwijających się platform, która stale wzbogaca się o nowe funkcje. Przenosząc swój sklep do Selesto, zyskujesz nie tylko dzisiejsze korzyści, ale również pewność, że będziesz mógł korzystać z kolejnych innowacji w przyszłości.
Kompleksowe
wsparcie
Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie – nie tylko podczas przenoszenia sklepu, ale również po zakończeniu migracji.
Nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji, gotowi do pomocy za pośrednictwem e-maila, czatu na Messengerze czy dedykowanej sekcji w panelu administracyjnym Twojego nowego sklepu.
Nielimitowany dostęp
do wszystkich funkcji
Po migracji sklepu internetowego do Selesto zyskasz możliwość sprzedaży nieograniczonej liczby produktów oraz dostęp do wielu zaawansowanych funkcji.
Wszystko to w prostym abonamencie, który zależy tylko od wysokości Twoich dochodów. W pierwszym miesiącu po zmianie silnika sklepu zawsze koszt wynosi jedynie 19 zł netto miesięcznie!
Szybkie i funkcjonalne
oprogramowanie sklepu
Dzięki intuicyjnemu panelowi, prostemu zarządzaniu wszystkimi funkcjami oraz technologiom, które przyspieszają działanie sklepu, po migracji możesz skupić się wyłącznie na sprzedaży, bez zbędnych komplikacji.
Dodatkowo, Selesto stale wprowadza nowe ulepszenia, aby zapewnić Ci jeszcze większą wygodę i lepszą kontrolę nad Twoim biznesem.
Bezproblemowy
import danych
Kiedy dostarczysz nam wszystkie niezbędne informacje, proces migracji sklepu na nową platformę będzie całkowicie bezpieczny dla Twoich danych.
Nie stracisz żadnych informacji o klientach, produktach ani historii zamówień.
Sklep gotowy
do użytku
Po zakończeniu migracji na nową platformę Twój sklep będzie w pełni operacyjny i gotowy do działania.
Możesz korzystać z niego jak dotychczas, ale efektywniej.
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj migracji na później!
Zrób to już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Prcoces

Jak wygląda
przenoszenie sklepu

Migracja nie musi być trudna i pracochłonna! Zobacz, jak wygląda proces krok po kroku.
Centrum pomocy
Krok 1
Powiedz nam, czego potrzebujesz!
Przed migracją sklepu skontaktuj się z nami i prześlij plik z danymi Twojej strony (w formacie xml, csv lub json), który możesz uzyskać ze swojej obecnej platformy. Sprawdzimy, jak najlepiej przeprowadzić migrację i wspólnie ustalimy zakres prac.
Skontaktuj się z nami
Krok 2
Migracja sklepu internetowego
Bezpłatnie przeniesiemy dane produktów, natomiast przeniesienie pozostałych danych, takich jak klienci czy stany magazynowe przeniesiemy odpłatnie.
Krok 3
Korzystaj z nowych możliwości i sprzedawaj więcej!
Po migracji możesz w pełni wykorzystać nowe możliwości swojego sklepu. Zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli potrzebujesz wsparcia w płynnej zmianie lub chcesz w pełni wykorzystać potencjał nowej platformy.
Wypróbuj za darmo
Element dekoracyjny strony
Czas na Twój ruch!
Resztę wykonamy za Ciebie!
Przydatne usługi

Sprawdź zestaw do rozwoju biznesu

Sklep pod klucz
Dedykowane funkcje
Konfiguracja Facebook’a
Copywriting
Pakiet dokumentów
Zastrzeżenie znaku
Sklep pod klucz
Migracja do nowego systemu nie musi wiązać się z tworzeniem go od nowa. Skorzystaj z opcji sklepu pod klucz i pozwól naszym ekspertom stworzyć dla Ciebie w pełni gotowe rozwiązanie, bez zbędnych formalności.
Zobacz więcej
Widok produktów w testowym sklepie
Dedykowane funkcje
Potrzebujesz nietypowych rozwiązań? Nasze dedykowane funkcje sprawią, że Twój sklep będzie pracował dokładnie tak, jak tego oczekujesz.
Zobacz więcej
Widok panelu administracyjnego Selesto
Konfiguracja Facebook’a
Zintegruj swój sklep z Facebookiem razem z Selesto. Nasza usługa pozwoli Ci szybko zacząć korzystać z funkcji marketingowych i sprzedażowych oferowanych przez Facebooka.
Zobacz więcej
Panel ustawień w panelu administracyjnym
Copywriting
Atrakcyjne treści to klucz do sukcesu w e-commerce. Możemy pomóc Ci stworzyć profesjonalne opisy produktów, które przyciągną klientów i zwiększą sprzedaż.
Zobacz więcej
Zmiana opisu produktu w panelu Admina
Pakiet dokumentów
Zadbaj o zgodność Twojego sklepu z wymogami prawnymi. Oferujemy usługę przygotowania pakietu dokumentów dostosowanych do obowiązujących przepisów.
Zobacz więcej
Panel ustawień w panelu administracyjnym
Zastrzeżenie znaku
Zadbaj o zabezpieczenie swojej marki. Zastrzeż znak towarowy i chroń swoją firmę przed jego nieautoryzowanym wykorzystaniem.
Zobacz więcej
Panel podstawowych danych sklepu
Podobne realizacje

Zobacz jak może wyglądać Twój sklep

Przykład realizacji sklepu internetowego pracowniaaster.pl
Zdjęcie ze sklepu pracowniaaster.pl
Logo sklepu internetowego pracowniaaster.pl
Migracja sklepu
Sklep pracowniaaster.pl
Szablonowa, samodzielna realizacja sklepu internetowego na silniku Selesto, dla firmy, która oferuje ręcznie wykonane produkty. Sklep korzysta z gotowego szablonu, który zapewnia estetyczny i funkcjonalny układ, umożliwiający łatwe przeglądanie i zakup produktów. Jest to rozwiązanie ekonomiczne, które pozwala na szybkie uruchomienie sklepu z podstawowymi funkcjami, takimi jak intuicyjna nawigacja, lista produktów i bezpieczne płatności, przy zachowaniu unikalnego charakteru marki.
Sprawdź online
Zdjęcie kobiety w stylowym, jasnym ubraniu
Kobieta z brązową, stylową torebką
Logo sklepu internetowego lamarstore.pl
Migracja sklepu
Sklep lamarstore.pl
Szablonowa realizacja sklepu internetowego z wprowadzonymi niewielkimi, dedykowanymi modyfikacjami. Sklep oparty jest na gotowym szablonie, który zapewnia solidną bazę funkcjonalną, ale został lekko zmodyfikowany, aby lepiej odpowiadać specyfice marki. Dzięki temu Lamarstore.pl łączy prostotę gotowego rozwiązania z unikalnymi akcentami, które podkreślają tożsamość sklepu.
Sprawdź online
Wyprzedź konkurencję!

Bądź wśród najlepszych razem z Selesto!

Zyskaj przewagę na rynku dzięki dodatkowym usługom marketingowym od Selesto!
W e-commerce marketing to prawdziwy motor napędowy. Aby wyróżnić swoją firmę i przyciągnąć więcej klientów, warto postawić na przemyślaną promocję. Z Selesto masz to na wyciągnięcie ręki!
Rozwiń opis
Wykorzystaj pełen potencjał platformy oraz nasze dodatkowe usługi, takie jak kampanie Google Ads i Facebook Ads, aby efektywnie promować swój sklep i rozwijać markę.
Kobieta pracująca przy komputerze
Sklep internetowy dopasowany do Ciebie
W Selesto masz pełną swobodę działania! Dajemy Ci elastyczność, która pozwala na dostosowanie każdego elementu sklepu, oszczędzając jednocześnie Twój cenny czas.
Rozwiń opis
Rozumiemy, że każdy e-commerce ma inne potrzeby, dlatego umożliwiamy stworzenie środowiska, które idealnie odzwierciedla Twoje oczekiwania.
Dwie osoby pracujące razem przy komputerze
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj na jutro.
Przenieś swój sklep już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Fala Selesto sklep internetowy
FAQ

Masz pytanie?
My mamy odpowiedź!

W jaki sposób przeniesiemy dane z Twojego sklepu?
Potrzebujemy od Ciebie pliku w formacie xml, csv lub json, aby wgrać dane produktowe, dane klientów, stany magazynowe itd. Taki plik powinna udostępnić Ci Twoja obecna platforma. W każdym przypadku odrębnie sprawdzamy możliwości migracji, gdyż zależą one od pliku udostępnianego przez Twojego dotychczasowego dostawcę usługi.
Czy będziesz mógł dopasować wygląd swojego sklepu do obecnej wersji?
Jeśli zależy Ci na utrzymaniu obecnego designu Twojego sklepu zajmiemy się dostosowaniem szablonu graficznego do Twoich oczekiwań. W niektórych przypadkach będzie to wymagało odrębnej wyceny. Wszystko zależy od złożoności projektu.
Co otrzymasz w cenie pakietu?
Każdy sklep założony u nas ma dostęp do wszystkich funkcji bez limitu, a ceny naszych pakietów są uzależnione od wielkości sprzedaży w sklepie w danym miesiącu. Innymi słowy kiedy Ty rośniesz, zyskujemy i my.
Na jakie wsparcie możesz liczyć?
Pomożemy Ci nie tylko przenieść Twój sklep, wesprzemy Cię w kwestiach technicznych przez cały okres współpracy. Zawsze możesz do nas napisać maila, zadzwonić, zgłosić potrzebę pomocy przez specjalną zakładkę w adminie, lub złapać nas na messengerze. Jesteśmy dla Ciebie dostępni, kiedy tylko nas potrzebujesz.
Element dekoracyjny strony
Czekasz na lepszy moment na migrację?
On jest już teraz!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań