Przeprowadzimy dla Ciebie przeniesienie sklepu internetowego z dowolnej platformy SaaS, systemu OpenSource, a także jeśli Twoja strona oparta jest na dedykowanych rozwiązaniach. Nie ryzykujesz utratą klientów i kanałów sprzedaży. Zyskujesz za to pełne wsparcie techniczne, abonament dostosowany do Twojego e-commerce i dostęp do mnóstwa funkcji!
Migracja sklepu przez wielu właścicieli sklepów internetowych jest traktowana jako ostateczność. Dlaczego jednak miałbyś przywiązywać się do jednej platformy, jeśli Twoje inwestycje nie przynoszą oczekiwanych zysków, obecna platforma jest zbyt droga lub nisko konfigurowalna, a UX Twojego e-sklepu pozostawia wiele do życzenia? Zmiana silnika sklepu internetowego to najlepsze wyjście z tej sytuacji. Jedyne, co możesz stracić, to brak konkurencyjności, mała elastyczność i powolne działanie!
Przenoszenie sklepu na nowy system jest tylko kolejnym etapem rozwoju Twojego e-commerce. Jesteśmy jedną z najszybciej rozrastających się platform i wciąż dodajemy nowe funkcjonalności. Migracja sklepu internetowego do Selesto zapewni Ci nowe możliwości nie tylko teraz, ale również w przyszłości.
Uzyskasz od nas pomoc zawsze, kiedy jej potrzebujesz – nie tylko podczas migracji sklepu, ale również po jej zakończeniu. Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji. Skorzystaj z ich pomocy e-mailowo, na czacie Messengera czy poprzez specjalną zakładkę w panelu administracyjnym Twojego „nowego” sklepu.
Po przeniesieniu sklepu internetowego do Selesto możesz sprzedawać nieograniczoną liczbę produktów i korzystać z wielu przydatnych funkcji: modułu Multichannel, wsparcia dla SEO, integracji z Facebookiem i Instagramem, Baselinkerem (w tym Allegro, eBay, Amazon), integracji z Zalando czy tworzenia zestawów produktów i wielu innych. To wszystko otrzymujesz w prostym abonamencie, który zależy tylko od wysokości Twoich dochodów. W pierwszym miesiącu po zmianie silnika sklepu zawsze jest to 19 zł netto za miesiąc!
Intuicyjny panel użytkownika, łatwe zarządzanie wszystkimi funkcjami i technologie przyspieszające działanie pozwolą Ci po przeniesieniu sklepu po prostu skupić się na sprzedaży.
Po zakończeniu przenoszenia na nowy silnik Twój sklep jest w pełni funkcjonalny i gotowy do użytku. Możesz z niego korzystać jak zwykle – tylko sprawniej.
Jeżeli dostarczysz nam komplet informacji wtedy proces przenoszenia sklepu na nowy silnik jest całkowicie bezpieczny dla Twoich danych. Nie tracisz swoich klientów, produktów czy historii zamówień.
Martwisz się, że przenoszenie sklepu sprawi, że Twój e-commerce utraci wygląd, do którego już przyzwyczaili się Twoi klienci? Zajmiemy się również dostosowaniem szablonu graficznego witryny do Twoich oczekiwań. Jeśli projekt jest wyjątkowo złożony, nasi specjaliści zajmą się tym indywidualnie – już teraz umów się na wycenę z konsultantem!
Przenoszenie sklepu na nowy system nie wymaga od Ciebie wysiłku ani żadnych dodatkowych działań. Wszystkim zajmiemy się za Ciebie! Jak to wygląda w praktyce?
Przed przeniesieniem sklepu skontaktuj się z nami i przekaż nam plik z danymi Twojej strony w formacie xml, csv lub json – powinna Ci go udostępnić Twoja obecna platforma. Sprawdzimy możliwość migracji sklepu i wspólnie z Tobą określimy zakres działań.
Całkowicie bezpłatnie przeniesiemy dane produktów. Dane klientów, stanów magazynowych i wszystkie inne, które będą Ci potrzebne przeniesiemy odpłatnie. Już teraz prześlij nam plik do analizy i wyceny!
To naprawdę wszystko, czego potrzebujesz po migracji sklepu internetowego. Jesteśmy tu dla Ciebie, jeśli masz pytania lub potrzebujesz wsparcia, które umożliwi płynną zmianę i pomoże Ci w 100% wykorzystać nowe możliwości.
Przenoszenie sklepu na nowy system nie wymaga od Ciebie wysiłku ani żadnych dodatkowych działań. Wszystkim zajmiemy się za Ciebie! Jak to wygląda w praktyce?
Potrzebujemy od Ciebie pliku w formacie xml, csv lub json, aby wgrać dane produktowe, dane klientów, stany magazynowe itd. Taki plik powinna udostępnić Ci Twoja obecna platforma. W każdym przypadku odrębnie sprawdzamy możliwości migracji, gdyż zależą one od pliku udostępnianego przez Twojego dotychczasowego dostawcę usługi.
Jeśli zależy Ci na utrzymaniu obecnego designu Twojego sklepu zajmiemy się dostosowaniem szablonu graficznego do Twoich oczekiwań. W niektórych przypadkach będzie to wymagało odrębnej wyceny. Wszystko zależy od złożoności projektu.
Każdy sklep założony u nas ma dostęp do wszystkich funkcji bez limitu, a ceny naszych pakietów są uzależnione od wielkości sprzedaży w sklepie w danym miesiącu. Innymi słowy kiedy Ty rośniesz, zyskujemy i my.
Pomożemy Ci nie tylko przenieść Twój sklep, wesprzemy Cię w kwestiach technicznych przez cały okres współpracy. Zawsze możesz do nas napisać maila, zadzwonić, zgłosić potrzebę pomocy przez specjalną zakładkę w adminie, lub złapać nas na messengerze. Jesteśmy dla Ciebie dostępni, kiedy tylko nas potrzebujesz.
Dane firmy: Selesto sp. z o.o. Grzebieniowa 16c 26-600 Radom NIP: 9482612159 KRS: 0000703231
Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333
Adres główny: kontakt@selesto.pl
Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl
Dział marketingu: marketing@selesto.pl