Koncepcja kreatywna, targetowanie i wdrożenie. Ułożenie strategii zgodnie z założonymi celami.
Pomoc w założeniu menadżera firmy i menadżera reklam na koncie Klienta, a także podpięcie dostępów.
Utworzenie piksela i podpięcie go do strony. Dzięki temu możliwe jest zbieranie informacji o Klientach i optymalizacja reklam.
W ten sposób Klienci będą mogli kupować produkty także na Facebooku.
Nauczenie Klienta, jak tworzyć i obsługiwać katalogi produktów w sklepie, tak aby miał on wpływ na to, co aktualnie jest promowane.
Podsumowanie reklam po zakończonej kampanii lub pod koniec miesiąca prezentujące wyniki takie jak zasięg, liczba przejść na stronę, czy ilość zakupów dokonanych z reklamy.
Śledzenie wyników kampanii i zmiana jej ustawień, tak aby działała jeszcze lepiej. Analiza trendów rynkowych i dopasowanie reklamy do aktualnej sytuacji.
2 banery na grupę reklam wykonane z materiałó marketingowych przesłanych przez Klienta lub licencjonowanych grafik. Nie dotyczy kampanii "Sprzedaż z katalogu produktów".
Tworzenie perswazyjnych tekstów do reklam.
W każdej kampanii może być jedna lub więcej grup reklam różniących się targetowaniem.
Dane firmy: Selesto sp. z o.o. Grzebieniowa 16c 26-600 Radom NIP: 9482612159 KRS: 0000703231
Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333
Adres główny: kontakt@selesto.pl
Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl
Dział marketingu: marketing@selesto.pl