Trello
Opisane narzędzia mają Ci pomóc, same jednak nic nie zdziałają. Będziesz musiał poświęcić swój czas na ich obsługę i analizę wyników. To oznacza dodatkowe zadania, o których łatwo zapomnieć, mając tysiąc innych na głowie. Aby tego uniknąć warto wprowadzić do swojej pracy planer, jakim jest Trello. Dzięki temu programowi nie tylko uporządkujesz swoją pracę, ale również sprawdzisz wydajność swoich pracowników. W planerze możesz rozdzielać zadania kilku osobom, nadając dokładne terminy ich realizacji. W prosty sposób sprawdzisz więc co zostało wykonane, a co jeszcze trzeba zrobić.
Jak powyżej, w Trello możesz tworzyć różne tablice, co uporządkuje tematy i pozwoli Ci się skupić na konkretnych zagadnieniach. Podział pomoże także usprawnić komunikację pomiędzy różnymi działami. Już nigdy nie wrócisz do chaotycznego modelu pracy, a Twoi pracownicy pokochają prosty sposób przydziału zadań. Ich produktywność się podniesie, a sklep będzie się szybciej rozwijał.
To był ostatni punkt, który prezentował darmowe narzędzia e-commerce niezbędne przy samodzielnym prowadzeniu sklepu internetowego. Muszę Ci się jednak do czegoś przyznać.
Przedstawiając Ci pięć darmowych narzędzi nie czuję, że wyczerpałam temat budowania atrakcyjnego sklepu. Aby, go uzupełnić muszę dodać dwa bardzo istotne elementy. Są nimi blog i E-mail marketing. Nie zawsze będą to narzędzia bezpłatne, jednak bardzo mocno podniosą atrakcyjność sklepu. Potraktujmy to więc jako bonus, który rozwiąże problem, jak zrobić sklep internetowy bez dużego budżetu.