Harmonogram pracy naszych inżynierów z IT jest wypełniony. Zatem chcielibyśmy Was poinformować o kilku wybranych funkcjonalnościach, nad którymi nasz zespół będzie pracował w I kwartale 2022 roku.


  • Optymalizacja integracji z BrainTree.
  • Udostępnienie możliwości zarządzania kolejnością atrybutów bezpośrednio na karcie produktu (per produkt).
  • Udostępnienie możliwości zarządzania kolejnością wyświetlania metod płatności wyświetlanych w koszyku.
  • Dodanie strony głównej do generowanej sitemap.
  • Pobieranie danych w celu wygenerowania faktury z nowego “dedykowanego dla faktur miejsca”.
  • Zdefiniowanie ustawienia: Po dodaniu produktu do koszyka “Pokaż panel koszyka” jako ustawienie domyślne.
  • Optymalizacja danych strukturalnych Google Search Console (GSC).
  • Wdrożenie panelu wsparcia sklepu w wersji 2.0.
  • Przekazywanie numeru zamówienia podczas importu do iFirma w celu jego umieszczenia na generowanej fakturze.
  • Możliwość generowania szczegółów zamówienia do pliku .PDF (per zamówienie).
  • Rozbudowa integracji z Dotykacka w zakresie eksportu zamówień ze sklepu do Dotykacka.
  • Aktualizacja i optymalizacja integracji z PayPal.
  • Optymalizacja integracji z Paczkomatami InPost (nadawanie paczek przez właściciela sklepu samodzielnie do paczkomatów zamiast za pośrednictwem kuriera).
  • Optymalizacja nazw plików dodawanych do panelu administracyjnego (SEO).
  • Przycisk PWA możliwy do osadzenia na smartfona bezpośrednio z poziomu sklepu.
  • Optymalizacja sekcji Instagram tak, aby wyświetlane tam zdjęcia z postów były kadrowane do kwadratu.

Jak widzicie pierwszy kwartał to głównie optymalizacje. Dzięki temu w kolejnych miesiącach będziemy mogli dalej rozbudowywać platformę o nowe funkcje. Chcecie być na bieżąco? Obserwujcie nas tutaj i na mediach społecznościowych.