Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoBlogJak wyglądają początki z e-commerce - wywiad z właścicielką sklepu Lamarstore.pl
Wywiady

Jak wyglądają początki z e-commerce

Wywiad z właścicielką sklepu Lamarstore.pl
Kamila Wieczorek
Kamila Wieczorek
17.12.2024
wywiad z właścicielką Lamarstore.pl
Na pytania o to, jak zacząć własny biznes, odpowiada Martyna - Od lat pasjonatka mody i komunikacji w mediach społecznościowych. Zawzięcie śledzi światowe trendy i wprowadza je na polski rynek. Ceni sobie przywiązywanie uwagi do detali i wysoką jakość obsługi klienta. Od paru miesięcy rozwija własny sklep z odzieżą i dodatkami. Przeczytaj wywiad i przekonaj się, że rozpoczynanie własnego biznesu w sieci to wyjątkowa przygoda, na którą warto się zdecydować – niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju ścieżki zawodowej obecnie jesteś.
Początki własnego sklepu online na przykładzie Lamar.
Co skłoniło Cię do założenia własnego sklepu online?
Martyna: Myślę, że przede wszystkim monotonia. To czego najbardziej nie lubię w życiu to nuda, a niestety szybko się nudzę. I choć byłam bardzo usatysfakcjonowana ze swojej aktualnej pracy, zaczęło brakować mi nowych wyzwań oraz poczucia, że to co robię jest tylko moje. Jestem osobą kreatywną, w mojej głowie zawsze pojawiała się masa pomysłów na biznes. Brakowało mi natomiast odwagi i pieniędzy. Doszłam jednak do wniosku, że nawet przy niewielkim budżecie założenie sklepu internetowego nie jest rzeczą niemożliwą. Wystarczy tylko odrobina wyczucia oraz pracowitość. Chodzi mi przede wszystkim o wyczucie trendów. Aktualnym trendem są wiklinowe torebki, które podbiły Instagrama oraz blogi. Już w lutym pojawiła się w sieci masa artykułów na temat tego hitu. Popularne blogerki jeździły na premiery kolekcji znanych sieciówek, prezentując słomiane kosze i plażowe torby. W marcu sklepy przestały wyrabiać z dopełnieniem produktów. Na Instagramie pojawiały się dyskusje na temat tego, gdzie można zdobyć wiklinową torbę. Postanowiłam skorzystać z okazji, szybko znalazłam producenta i otworzyłam działalność.
"Lamar" to dosyć oryginalna nazwa, skąd taki pomysł?
M: Premiera marki przypadła na kwiecień wraz z pojawieniem się letnich kolekcji. Wymyślając nazwę, chciałam, aby nawiązywała ona do wakacji, słonecznych plaż i letniej bryzy. Ubrania, które sprzedaję to w głównej mierze topy, hiszpanki i krótkie kombinezony. Pierwszym moim skojarzeniem było morze, dlatego nazwa pochodzi od hiszpańskiego słowa „mar”.
Wiele osób zastanawia się nad tym, jak zacząć własny biznes. Opowiedz, jakie były największe trudności, z którymi musiałaś się zmierzyć na początku prowadzenia działalności e-commerce?
M: Najtrudniejszą rzeczą było znalezienie producenta. A jak już go znalazłam, zaczęły pojawiać się problemy logistyczne, obawy, czy produkty zdążą przyjść na czas oraz jaką ilość powinnam zamówić. Nie miałam pojęcia, czy to co zamówię w ogóle się sprzeda, z drugiej strony bałam się, że przy dobrej sprzedaży przestanę wyrabiać z dopełnieniem. Na początku jest wiele niewiadomych, większość rzeczy trzeba oszacować i dokładnie przeliczyć. Wszystko okazuje się dopiero po dwóch miesiącach, a nawet trzech, kiedy wiemy już, które produkty się nam lepiej sprzedają oraz jakie działania marketingowe przynoszą zamierzone efekty.
Co poradziłabyś osobom, które zastanawiają od dłuższego czasu się nad tym, jak wystartować z własnym biznesem i chcą założyć własny sklep internetowy? O czym powinny pamiętać, zwłaszcza w początkowym okresie prowadzenia działalności e-commerce?
M: Przede wszystkim nie bać się i nie poddawać. Początki są zwykle ciężkie. W pierwszych miesiącach sprzedaż może wynosić zero, ale tylko dzięki ciężkiej i rzetelnej pracy osiągniemy sukces. Warto pamiętać o budowaniu relacji z klientami. Zdobywanie zaufania u klienta to jedna z najważniejszych rzeczy w biznesie. Istotną rzeczą jest również śledzenie konkurencji. Dzięki temu dowiemy się, jak ulepszyć własny sklep oraz co zrobić, by wyróżnić się na tle innych.
Lamarstore sklep na Selesto
Czy Twoja działalność od początku była opłacalna, czy musiałaś trochę poczekać, zanim inwestycja zaczęła się zwracać?
M: Na rezultaty trzeba było niestety trochę poczekać. Zarabiać zaczęłam dopiero od niedawna. W kosztach należało uwzględnić nie tylko produkty, ale również sesje zdjęciowe, działania marketingowe i zakup platformy sklepowej. Tu bardzo pomógł mi darmowy miesiąc próbny. Dzięki temu nie musiałam przejmować się tym, czy biznes na pewno mi wyjdzie. Z platformy korzystałam bez żadnych zobowiązań. Dopiero po upływie okresu testowego zdecydowałam się na comiesięczną płatność.
Co wpływa na sukces własnego sklepu online?
Prowadzisz sprzedaż od paru miesięcy i obserwujesz zachowania konsumentów swojego rynku. Jakie czynniki według Ciebie decydują o dokonaniu zakupu przez klienta?
M: Przede wszystkim aktywne działania w Social Mediach. Większość klientów zdobywam poprzez Instagrama. Należy jednak pamiętać, że spójny i estetyczny profil to tylko część sukcesu. Najważniejsza jest wiarygodność i stały kontakt z klientem. Na każdą wiadomość staram się odpowiadać jak najszybciej, każdego klienta traktuję wyjątkowo. W sprawnym odpowiadaniu na wiadomości pomaga mi czat wbudowany do mojego sklepu. Kolejna ważna rzecz to darmowa wysyłka. Nic nie zachęca do zakupu tak jak bezpłatna przesyłka, dlatego od czasu do czasu informuję fanów o takiej możliwości. Następny czynnik decydujący o dokonaniu zakupu przez klienta to możliwość zwrotu. Zakupy przez Internet są jak loteria, produkt nie zawsze wygląda tak samo jak na zdjęciu, a rozmiar może okazać się nieodpowiedni. Do każdego zamówienia dołączam formularz zwrotu, aby klient mógł bezproblemowo odesłać niepasujący produkt.
Jakie formy promocji sprawdzają się najlepiej w sklepie z odzieżą i dodatkami?
M: Przede wszystkim działania influencer marketing. To chyba najskuteczniejsza forma reklamowania się w Internecie. Żaden post sponsorowany na Facebooku czy Instagramie nie wpłynie na sprzedaż tak dobrze jak dedykowany marce wpis na blogu czy nawet jedno zdjęcie z produktem na profilu znanej instagramerki. Influencerki, z którymi podejmuję współpracę informują swoich obserwatorów o kodach rabatowych i zniżkach w moim sklepie. Inną skuteczną formą promocji są konkursy. Angażują fanów oraz zwiększają zasięg. Każdy post konkursowy ma zwykle trzy razy więcej wyświetleń i komentarzy.
Lamastore.pl sklep online z torebkami
Masz jakiś szczególny sposób, aby wybić się wśród innych e-sklepów z tej branży?
M: Staram się być przede wszystkim wiarygodna. Nie ukrywam się za marką, odpowiadam klientom jako ja, często piszę w pierwszej osobie. Ludzie dużo bardziej ufają markom, za którymi stoi człowiek. Często nagrywam relacje na Instagramie, prezentuję ubrania na sobie.
Jakie są Twoje plany na przyszłość?
M: Aktualnie rozpoczęłam pracę nad kolekcją jesienno-zimową. Do sklepu planuję wprowadzić swetry, marynarki, ale również sukienki. W kolejnym sezonie letnim pojawi się więcej topów, koszul i zwiewnych sukienek, a może nawet bielizna.


Jeśli tak jak Martyna marzysz o własnym biznesie online, wypróbuj nasz sklep internetowy przez 14 dni za darmo.
Chcesz dowiedzieć się, jak wystartować z własnym biznesem? Zależy Ci na tym, aby rozpoczynanie własnego biznesu przebiegło sprawnie? Zastanawiasz się, co zrobić, aby uniknąć błędów często popełnianych przez osoby podejmujące działalność e-commerce? Poznaj rady od doświadczonych praktyków.
Zajrzyj na naszego YouTube'a, żeby obejrzeć więcej wywiadów z właścicielami sklepów internetowych.
Spis treści
Następny wpis
Jak założyć sklep internetowy z rękodziełem?
Poprzedni wpis
Jak założyć sklep z odzieżą - wywiad z właścicielką sklepu Kulunove.pl
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj decyzji na jutro.
Podejmij ją już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.