Jak przygotować logo i je dodać?
Logo może zostać przygotowane przez grafika lub samodzielnie. Przy samodzielnym tworzeniu logo należy pamiętać, że powinno ono być zrobione zgodnie ze sztuką. Czyli najważniejsza jest jakość projektu oraz dostosowanie wymiarów do oczekiwanego efektu. Jeśli zostanie ono dobrze przygotowane to nie będzie potrzeby nanoszenia poprawek w przyszłości, a zaoszczędzony czas będzie można wykorzystać na coś innego. Dlaczego to jest takie ważne? Chociażby w przypadku drukowania logo na fizycznych materiałach marketingowych (ulotki, koszulki itp.). Źle przygotowany projekt nie będzie dobrze na nich wyglądał.
Ważne!
Pamiętaj, że logo różni się formatem pliku i wymiarami w zależności od tego, gdzie będzie wykorzystywane. W przypadku osadzania logo na stronie sklepu zaleca się format .png (dla zachowania transparentnego tła) lub .jpg, a wymiary nie powinny przekraczać 400 px szerokości.
Jeśli masz logo o dużych wymiarach i w formacie innym niż zalecane to do jego obróbki skorzystaj z programów graficznych (np. darmowy GIMP). Nigdy nie nadpisuj formatu pliku w nazwie! Jest to najprostsza droga do uszkodzenia pliku.
Po kliknięciu przycisku "Zmień" można dodać logo z lokalnego urządzenia lub wybrać z menadżera plików, jeśli wcześniej zostało one wgrane na serwer sklepu.