Ustawienie zasad wykorzystywania punktów
Teraz określ ile minimalnie punktów musi posiadać klient, aby mógł je wykorzystać.
Wskaż także minimalną wartość zamówienia, dla której klient będzie mógł skorzystać z zebranych punktów. Jest to bardzo istotne, jeśli nie chcesz rozdawać swoich produktów za darmo. Pamiętaj też, że kwota dostawy nie wlicza się do wartości zamówienia.
W ostatnim kroku podaj jaką maksymalną wartość zniżki może otrzymać klient. Możesz wybrać wartość kwotową lub procentową. Ten punkt jest również bardzo istotny. Zbyt wysoka zniżka może spowodować, że nic nie zarobisz na zamówieniu, a przecież nie o to tu chodzi.
Po uzupełnieniu wszystkich pól zapisz wprowadzone zmiany. Od teraz klienci, którzy posiadają konto na Twoim sklepie i podczas składania zamówienia będą na nie zalogowani, dostaną punkty lojalnościowe.
Bardzo ważne!
Jeśli nie masz pewności co do wprowadzony wartości, zrób symulację! Zamień się w klienta i złóż zamówienie. Zobacz ile punktów za nie dostaniesz.