Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoBlogJak założyć internetowy sklep z usługami?
Jak założyć sklep?

Jak założyć internetowy sklep z usługami?

Rafał Słoma
Rafał Słoma
17.12.2024
internetowy sklep z usługami
Sprzedaż usług w Internecie nie jest zjawiskiem tak rzadkim, jak mogłoby się wydawać. Okazuje się bardzo wygodna zarówno dla klienta, jak i dla Ciebie – skraca czas realizacji, ułatwia rozliczenie płatności, a Tobie pomaga przekonać odwiedzającego Twoją stronę do zakupu. Brzmi nieźle? Sprawdź, jak założyć internetowy sklep z usługami, o czym trzeba pamiętać i jaki jest koszt takiej działalności.
Co jest potrzebne do sprzedaży usług w Internecie?
Sprzedażą usług w Internecie nie zajmują się wyłącznie duże firmy. Wręcz przeciwnie, takie rozwiązanie jest bardzo popularne wśród freelancerów. Istnieje bowiem mało ograniczeń w kwestii rodzaju sprzedawanych usług. Twoim „produktem” może stać się wszystko: udzielanie korepetycji, przeprowadzanie osobistych szkoleń internetowych, zaprojektowanie grafiki i wiele innych.

O czym pamiętać, zakładając sklep online z usługami? Najważniejszy jest pomysł i stworzenie atrakcyjnej oferty, ale nie zapominaj o jej właściwej prezentacji. To, jaki sklep internetowy do sprzedaży usług wybierzesz, ma ogromny wpływ na to, czy Twoi klienci skorzystają z Twojej oferty, czy wybiorą konkurencję.
usługi w sklepie internetowym
Jaki sklep do sprzedaży usług będzie najlepszy?
Jeśli chodzi o sklep internetowy z usługami, to jego kształt nie odbiega znacząco od tego znanego ze sklepów „tradycyjnych”. Wykorzystasz tu większość funkcji platformy sprzedażowej. Które z nich będą najprzydatniejsze i jak otworzyć sklep online z usługami, żeby jego obsługa była bezproblemowa?

Zwróć uwagę na:
Jakość działania – upewnij się, że sklep jest responsywny i odpowiednio szybko się ładuje.
wygląd sklepu – powinien być przejrzysty i czytelny, a także umożliwiać pogrupowanie usług w kategorie, przypisanie im atrybutów i wariantów oraz stworzenie wyszukiwarki. Korzystny jest również zaawansowany kreator graficzny
Marketing – istotne są integracja z social media i systemami reklamowymi (np. Google Ads) oraz narzędzia do zarządzania mailingiem czy do tworzenia kodów rabatowych.
Narzędzia administracyjne – np. programy księgowe.
Różne formy bezpiecznych płatności – przelewem, kartą, BLIK-iem czy za pomocą portfela internetowego.
W przypadku sprzedaży usług przez Internet ważne jest też opracowanie indywidualnych dokumentów prawnych, które dokładnie opiszą zakres Twojej współpracy z klientami. Możesz zlecić ich przygotowanie w Selesto, aby mieć pewność, że wszystkie aspekty Twojej pracy zostaną uregulowane.
Bezpieczne płatności
Koszt założenia sklepu z usługami online
Założenie sklepu z usługami jest nie tylko proste, ale i niezbyt kosztowne – nie musisz martwić się zatowarowaniem czy wykonaniem zdjęć sprzedawanych artykułów. Na koszt założenia sklepu z usługami online składają się opłaty za korzystanie z oprogramowania sklepu i wypełnienie go treścią.

Ceny abonamentu za prowadzenie sklepu na platformie sprzedażowej wahają się od kilkudziesięciu do kilkuset złotych – w Selesto za pierwszy miesiąc zapłacisz tylko 99 złotych netto. Co ważne, tak niska cena nie wpływa na funkcjonalność Twojej witryny. Wysokość opłat uzależniona jest tylko od Twoich dochodów – sprawdź stawki w cenniku Selesto.

Nasz sklep odpowiada Twoim potrzebom? Możesz wypróbować go przez 14 dni za darmo! Chętnie podpowiemy Ci, jak założyć sklep online z usługami dopasowany do Twojej pracy!
Zobacz też wybrane sklepy z usługami, które zdecydowały się na Selesto:
Spis treści
Następny wpis
Jak otworzyć internetowy sklep spożywczy?
Poprzedni wpis
Jak otworzyć sklep z elektroniką?
Element dekoracyjny strony
Nie odkładaj decyzji na jutro.
Podejmij ją już dziś!
Testuj 14 dni za darmo i bez zobowiązań
Dodaj komentarz
Odpowiadasz na komentarz  
Imię i nazwisko
Komentarz
Dodaj komentarz
Dziękujemy, komentarz zostanie dodany po zaakceptowaniu przez administratora.