/ Doświadczenia klientów

Prowadzenie sklepu z odzieżą - praca czy przyjemność? Wywiad z właścicielką Kasiabutik.pl

Na pytania odpowiada Katarzyna Pruss - ambitna, bardzo pozytywna kobieta z pasją do mody. Jej historia zaczęła się od zamiłowania do ubrań, co dostrzegli jej najbliżsi. Tak zrodził się pomysł założenia sklepu, a za jego realizację wzięła się pracując jeszcze na etacie. Nam opowiada jak to jest prowadzić sklep internetowy, jednocześnie pełniąc wysokie stanowisko w innej firmie.

Czym zajmowałaś się przed założeniem sklepu internetowego? Kiedy wpadłaś na ten pomysł?

Pomysł ze sprzedażą ubrań powstał dość spontanicznie ☺ Pracowałam jako animator dla dzieci, awansowałam na kierownika i prowadziłam mały zespół. Zawsze lubiłam „dobrze” i modnie wyglądać, co nawet słyszałam od dzieci. Często sprzedawałam ubrania używane koleżankom i cieszyły się one bardzo dużym powodzeniem. Wtedy powiedziałam sobie: „A może zająć się sprzedażą tak na poważnie?” I tak powstał butik. Obecnie (od 2016 roku) ciągnę dwa etaty: jestem Dyrektorem Oddziału Poznań/ Gniezno/Konin/Kalisz w Ogólnopolskiej Szkółce Tańca i Dobrych Manier, a z drugiej strony jest moja pasja: moda.

Butików z odzieżą damską powstaje dużo, co zrobić aby wybić się na rynku?

Być prawdziwym sobą. Ludzie Cię wyczują.

Skąd czerpiesz motywację, gdy przytrafiają się gorsze momenty jak np. niemiły Klient, czy gorsza sprzedaż?

Od tej grupy Klientek – życzliwych i miłych kobiet. ☺ Mam również wsparcie od partnera.

Co sprawia Ci największą satysfakcję?

Zadowolenie Klientki i miłe słowa.

Jak wygląda Twój typowy dzień pracy?

Wstaje o 6.00, jadę do Poznania. Wracam ok 17.00 i zaczynam butik. Tak do 21-22. Są momenty, że brakuje mi życia prywatnego, ale jakoś nie umiem zwolnić tempa.

Co robisz, aby zwiększyć zaufanie Klientów do sklepu?

Sama wykonuję zdjęcia.

Z jakimi największymi wyzwaniami zmagasz się, prowadząc sklep internetowy?

Silna konkurencja, która zajmuje się tylko sprzedażą. Ja dopóki ciągnę dwie sroki za ogon, nie mam na to tyle czasu.

Czym kierowałaś się przy wyborze oprogramowania dla swojego butiku?

Jeżeli chodzi o stronę internetową to tak jak większość kobiet jestem wzrokowcem.

O czym powinna pomyśleć osoba, która zamierza prowadzić własny sklep internetowy?

O tym czy to jej pasja czy tylko biznes. Na rynku, tak silnie obstawionym przez sklepy, sam biznesplan nic nie zdziała. Trzeba to kochać. ☺

Jakie masz plany na przyszłość dotyczące sklepu, jakie pomysły na jego rozwój?

Nie chce zapeszać ;) ale chyba największym marzeniem w najbliższym czasie jest butik stacjonarny i na razie to marzenie spróbuję spełnić.

Tego Ci życzymy i trzymamy kciuki :)

Przejdź do sklepu KasiaButik link.

Jeżeli tak jak Kasia marzysz o własnym biznesie, wypróbuj nasz sklep internetowy przez 14 dni za darmo link.


Kamila Wieczorek

Kamila Wieczorek

Marketing Manager w Selesto Ceni sobie dobry content marketing, umiejętności analizy i wyciągania wniosków. Poza branżą interesuje się marketingiem sportu i fotografią.

Przeczytaj więcej
Prowadzenie sklepu z odzieżą - praca czy przyjemność? Wywiad z właścicielką Kasiabutik.pl
Share this
MENU