Parę słów o początkach prowadzenia sklepu online z artykułami czystości.
Co było dla Ciebie najtrudniejsze na początku, gdy rozpoczynałeś sprzedaż środków czystości online?
D: Na początku wszystko było dla mnie trudne. Począwszy od nauki obrabiania zdjęć, kończąc na nauczeniu się odpowiedniego pakowania produktów, tak aby docierały do klienta w bardzo dobrym stanie. Wydawać by się mogło, prosta sprawa, ale trzeba było zorganizować dostawcę kartonów dopasowanych wymiarowo do produktów oraz do wymagań firm kurierskich. Podobnych sytuacji było naprawdę dużo. Sklep istnieje już 2 lata, a ja cały czas uczę się czegoś nowego.
Czy pamiętasz swoją reakcję na pierwszego klienta?
D: Pewnie, że pamiętam. To było takie trochę niedowierzanie, że ktoś gdzieś siedzący przed komputerem przekonał się, aby dokonać zakupu właśnie w moim sklepie. Do dnia dzisiejszego cieszę się z każdej nawet jednej sprzedanej butelki płynu. Czasami jest tak, że ktoś kupi jedną sztukę i zostaje stałym klientem robiąc cyklicznie duże zakupy. Taka moja rada, aby wszystkich klientów traktować jednakowo, tak żeby każdy z nich czuł, że jest priorytetem.
Jaki jest Twój największy sukces, który osiągnąłeś, zakładając sklep internetowy ze środkami czystości?
D: Myślę, że moim największym sukcesem jest samodzielne zbudowanie sklepu. Jest to też bardzo duża zasługa firmy Selesto, która w razie jakiegokolwiek problemu chętnie służyła pomocą. Ja jako klient czuję się tak, jakbym dla Selesto był najważniejszy. Sam staram się traktować w taki sposób wszystkich kupujących w moim sklepie, dlatego tak bardzo spodobała mi się obsługa tej platformy. Wyznajemy takie same wartości, co zaowocowało stałą współpracą.
Jaki był największy problem, na który napotkałeś, rozpoczynając prowadzenie sklepu ze środkami czystości i jak sobie z nim poradziłeś?
D: Tak jak już mówiłem, największym problemem było znalezienie platformy, która od podstaw poprowadziłaby mnie przez proces budowy sklepu internetowego. Po wielu próbach z innymi systemami, zadzwonił telefon i Pani Kamila z Selesto zaproponowała mi współpracę. Przekonała mnie do tego, że ta platforma jest bardzo prosta w obsłudze – i tak jest rzeczywiście. Następnie Pan Rafał poprowadził mnie krok po kroku, rozwiązując ze mną wszelkie trudności, jakie napotkałem na swojej drodze.