Pomysł na sklep jubilerski online - poznajmy sekret nowych kolekcji.
Skąd bierzecie pomysły na nowe kolekcje?
SL: Nieustannie śledzimy pojawiające się na rynku nowości i obserwujemy trendy w projektowaniu. Interesują nas nowe kolekcje znanych mistrzów mody jubilerskiej jak i młodych jubilerów. Dla nas ważne są najdrobniejsze szczegóły. Codziennie nad sobą pracujemy, wiedząc, że jest to jedyny sposób, aby opracować projekty, które mogą podbić świat.
Pewne produkty wyróżniają się lepszą sprzedażą od innych, skąd może to wynikać?
SL: Ciężko powiedzieć… Sprzedaż tych czy innych modeli od czasu do czasu się zmienia.
Dzięki opcjom dostępnym na platformie sprzedażowej Selesto prowadzenie sklepu internetowego z biżuterią staje się nieco łatwiejsze. Studiując raporty sprzedaży w sklepie, można trafniej określić zapotrzebowanie na rynku i lepiej planować zatowarowanie sklepu, podobnie jest z funkcją powiadomienia o dostępności produktu. Czy w swojej działalności korzystacie z tych opcji?
SL: Te opcje są rewelacyjnym rozwiązaniem dla naszego zaopatrzenia i utrzymania kontaktu z Klientami. Bardzo cenimy sobie możliwość powrotu do osób zainteresowanych w momencie kiedy na stan wracają produkty.
Czy trudno było wybić się na rynku, będąc początkującym sklepem w branży jubilerskiej? Uważacie, że ten segment jest już przesycony, czy nadal jest miejsce na nowych graczy szukających pomysłu na biznes i planujących sprzedaż biżuterii przez Internet?
SL: Na rynek zawsze jest łatwiej wybić się z dobrym i jakościowym produktem który, może nie szybko, ale zawsze znajdzie swojego Klienta! Po prostu trzeba walczyć o swoje miejsce i wtedy ono się znajdzie.
Jaka czynność według Was jest najcięższa przy prowadzeniu biznesu online?
SL: W każdym biznesie pierwszy krok jest najtrudniejszy…
W naszym przypadku było to znalezienie dobrej platformy, gdzie mogłybyśmy sprzedawać nasz produkt. Zależało nam, aby sklep odpowiednio eksponował asortyment i był intuicyjny dla klientów.
Czy było coś czego nie spodziewałyście się zakładając sklep online i rozpoczynając sprzedaż biżuterii przez Internet?
SL: Na pewno nie spodziewałyśmy się trafić na taką wspaniałą platformę, jak Selesto. Ludzie tam pracujący to tytani. Bez nich nie udałoby się nam tak szybko i prosto stworzyć wymarzonego sklepu.
Jakie metody działań marketingowych poradziłybyście osobom początkującym, planującym założyć sklep internetowy i chcących w najbliższym czasie uruchomić sprzedaż biżuterii online?
SL: Żeby marketing internetowy był skuteczny, powinien być zoptymalizowany pod kątem odbiorców. Zanim w ogóle rozpocznie się planowanie strategii marketingowej, należy dokładnie wyznaczyć grupę docelową. Odpowiednio określona demografia, zainteresowania, zarobki i wiele innych czynników pozwolą dotrzeć do osób, które będą rzeczywiście zainteresowane produktem czy usługą.
Jakie macie plany na przyszłość?
SL: Pragniemy nieustannie zachwycać naszych klientów ciekawymi kolekcjami. Mamy też w planach rozwój naszej marki i rozpoczęcie sprzedaży poza Polską.
To od siebie dodam tylko, że zakupione u Was kolczyki noszę non stop. Uwielbiam je i nie mogę się doczekać kolejnych kolekcji.
Dziękuję Wam za rozmowę.
Jeśli tak jak Założycielki Siz-Lux marzysz o własnym biznesie, w bliższej lub dalszej przyszłości planujesz
sprzedaż biżuterii online,
wypróbuj nasz sklep internetowy przez 14 dni za darmo.
Zaplanuj swój biznes e-commerce i czerp wiedzę od osób, które z sukcesem prowadzą taką działalność od dłuższego czasu. Poznaj ciekawe historie i praktyczne wskazówki. Dowiedz się więcej na temat sprzedaży przez Internet. Jeśli zastanawiasz się, jak otworzyć sklep jubilerski online i szukasz porad ułatwiających prowadzenie sklepu z biżuterią, to zajrzyj na naszego YouTube'a, żeby obejrzeć więcej wywiadów z właścicielami sklepów internetowych: