Cennik
Integracje
Integracje dla Twojego sklepu internetowego
Płatności
Kurierzy
Hurtownie
Multichannel
Księgowość
Marketing
Moduły
Hurtownie
Ptak
Integracja umożliwia synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz usprawnia proces zamówień.
TIM
Integracja pozwala na automatyczne pobieranie danych o produktach, aktualizację cen i dostępności.
IVON
Integracja umożliwia aktualizowanie asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz sprawne składanie zamówień.
TextileDECO
Integracja automatyzuje aktualizację produktów, cen i dostępności, a także umożliwia sprawne składanie zamówień.
VMP
Integracja z hurtownią VMP automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych.
Zwegrodzki
Integracja z hurtownią Zwegrodzki automatyzuje synchronizację asortymentu, cen i stanów magazynowych oraz ułatwia składanie zamówień.
Więcej ->
Zobacz inne hurtownie, z którymi Selesto umożliwia integrację dla Twojego sklepu internetowego.
Multichannel
Ceneo
Integracja umożliwia automatyczne eksportowanie ofert ze sklepu internetowego, synchronizację cen i stanów magazynowych.
Zalando
Integracja z Zalando umożliwia automatyczne przesyłanie oferty, cen i stanów magazynowych ze sklepu internetowego do platformy
Baselinker
Integracja umożliwia centralne zarządzanie zamówieniami, ofertami i stanami magazynowymi z różnych platform sprzedażowych oraz automatyczną synchronizację danych.
Allegro
Integracja pozwala na automatyczną synchronizację ofert, cen, stanów magazynowych oraz zarządzanie zamówieniami bezpośrednio w sklepie internetowym.
Google Merchant Center
Integracja umożliwia automatyczną synchronizację ofert, cen i stanów magazynowych, zapewniając ich aktualność w kampaniach produktowych Google.
Domodi
Integracja z Domodi pozwala na automatyczne aktualizowanie oferty, cen i stanów magazynowych sklepu internetowego.
Księgowość
BSX Printer
Integracja umożliwia bezpośrednie przesyłanie danych z systemu do drukarki, automatyzując proces drukowania np. paragonów jako dokumentów sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Dotykacka
Integracja polega na synchronizacji danych pomiędzy oprogramowaniem POS a innymi systemami, umożliwiając automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży, magazynie, czy zamówieniach do zewnętrznych aplikacji.
IFIRMA
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o sprzedaży, fakturach i płatnościach z systemu do platformy iFirma, ułatwiając zarządzanie księgowością i raportowaniem finansowym.
Fakturownia
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie informacji o sprzedaży i wystawionych fakturach z systemu do Fakturowni, co przyspiesza i upraszcza proces wystawiania faktur oraz zarządzania dokumentacją.
Marketing
Google ADS
Integracja umożliwia synchronizację danych o produktach i sprzedaży, optymalizując kampanie reklamowe.
Google Analitycs
Integracja pozwala na automatyczne przesyłanie danych o ruchu i sprzedaży, umożliwiając analizę wyników strony.
Trustisto
Integracja umożliwia zbieranie i wyświetlanie ruchu klientów, poprawiając reputację sklepu online.
Rating Captain
Integracja pozwala na zbieranie i wyświetlanie opinii klientów, wspierając budowanie zaufania do sklepu.
Trusted Shops
Integracja pozwala na zbieranie opinii klientów i wyświetlanie certyfikatu zaufania, zwiększając wiarygodność sklepu.
Edrone
Integracja umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert i wiadomości do klientów na podstawie ich aktywności.
Facebook Pixel
Integracja umożliwia zbieranie danych o użytkownikach w celu precyzyjnego targetowania reklam na Facebooku i Instagramie.
Moduły
Strikemail (email automation)
Integracja pozwala na automatyzację wysyłki spersonalizowanych e-maili do klientów na podstawie ich zachowań i interakcji ze sklepem internetowym.
Notifero (social proof)
Integracja umożliwia wysyłanie powiadomień push, które pokazują aktywność innych użytkowników, zwiększając zaufanie do sklepu.
AutoInvoice (faktury)
Integracja automatycznie wystawia faktury na podstawie zamówień w sklepie internetowym, usprawniając proces księgowości.
TakeGift (karty podarunkowe)
Integracja pozwala na łatwe tworzenie, sprzedaż i zarządzanie kartami podarunkowymi w sklepie internetowym, umożliwiając klientom zakup prezentów w formie kart.
Reet (szybkie zwroty)
Integracja umożliwia automatyzację procesu zwrotów w sklepie internetowym, umożliwiając klientom szybkie i łatwe składanie zwrotów produktów bezpośrednio przez panel Klienta.
SSLA (portal wsparcia)
Integracja pozwala na łatwe zarządzanie zgłoszeniami i obsługę klienta poprzez portal wsparcia, umożliwiając klientom zgłaszanie problemów i szybkie otrzymywanie pomocy.
Zobacz wszystkie integracje
Funkcje
Funkcje, które wspierają Twój biznes!
Wygląd
Konfiguracja
Asortyment
Zamówienia i magazyn
Użytkownicy i Klienci
Konfiguracja
Multisklep i multidomain
Jeden panel administracyjny sklepu połączony z wieloma magazynami i domenami. Napisz da nas a zbudujemy dla Ciebie dedykowaną architekturę sprzedaży
Progresive Web App (PWA)
Sklep internetowy dostępny jako apka na smartfonie Twoich Klientów? Spraw, aby Twoi Klienci mieli Twój sklep zawsze pod ręką.
Darmowy certyfikat SSL
Całkowicie bezpłatny i wbudowany w Twój sklep certyfikat SSL. Na Selesto Twoja strona jest szyfrowana i całkowicie bezpieczna.
Zarządzanie JavaScript
Jesteś programistą i chcesz zbudować coś samodzielnie? Na Selesto możesz dowolnie nadpisywać wbudowany kod JS własnym kodem.
Powiadomienia mailowe
Funkcja automatycznego wysyłania powiadomień mailowych umożliwia wysyłanie wiadomości o statusie zamówienia bez potrzeby ręcznej interwencji.
Backup danych
Funkcja umożliwia regularne tworzenie kopii zapasowych informacji przechowywanych w sklepie, zapewniając ich bezpieczeństwo i możliwość przywrócenia w razie awarii.
Asortyment
Zestawy produtkowe
Grupuj swoje produkty w dowolne kombinacje i sprzedawaj je jako zestawy np. w innej cenie.
Produkty powiązane
Łącz swoje produkty poprzez powiązania i wyświetlaj np. inne warianty kolorystyczne
Produkty polecane
Twórz wariacje zakupowe wyświetlając Swoim Klientom inne opcje do wyboru w ramach jednej karty produktowej
Produkty elektroniczne
Sprzedawaj e-booki, grafiki, zdjęcia, muzykę, filmy i dowolne inne produkty elektroniczne w zautomatyzowany sposób.
Sprzedaż w modelu "pre-order"
Badaj rynek wprowadzając nowe produkty i testując popyt poprzez ich udostępnienie z wyprzedzeniem.
Grupy produktów
Funkcja pozwala na organizowanie produktów w zbiory, ułatwiając klientom nawigację i wyszukiwanie podobnych artykułów.
Warianty
Warianty umożliwiają oferowanie produktów w różnych opcjach, takich jak rozmiar, kolor czy materiał.
Zamówienia i magazyn
Powiadomienia o dostępności produktu
Funkcja pozwala klientom na zapis do automatycznego maila wysyłanego, gdy niedostępny produkt pojawi się w sprzedaży.
Blokowanie produktów
Funkcja polega na zarezerwowaniu produktu w koszyku, co uniemożliwia jego zakup przez innych użytkowników w trakcie realizacji płatności.
Wyszukiwanie zamówień
System umożliwia skorzystanie z zaawansowanej wyszukiwarki zamówień na podstawie zdefiniowanych zapytań np. adres mailowy.
Raportowanie sprzedaży
Istnieje możliwość generowania wykresów sprzedaży wybranych produktów w przedziale dat oraz w podziale na warianty.
Raportowanie zamówień
Funkcja pozwala na generowanie raportów w postaci PDF lub XLS z listą zamówień w wybranym przedziale dat.
Zarządzanie stanami magazynowymi
System pilnuje bieżącej aktualności stanów magazynowych, co umożliwia sprzedaż rzeczywiście posiadanych produktów.
Zobacz wszystkie funkcje
BlogPomocWypróbuj za darmo
SelestoFAQ
Masz pytanie? My mamy odpowiedź!

FAQ

Na czym polega okres testowy i czy muszę za niego płacić?
Okres testowy jest bezpłatny i wynosi 14 dni. W trakcie tych dwóch tygodni masz dostęp do wszystkich funkcji w sklepie. Dzięki temu możesz poznać pełnię możliwości naszego rozwiązania i zdecydować, czy jest ono dla Ciebie odpowiednie. Wersję testową sprawdzisz wybierając przycisk "Wypróbuj".
Czy muszę podpiąć kartę płatniczą na okres próbny?
Nie. Aby założyć konto testowe, musisz podać tylko swój e-mail i numer telefonu. Nic więcej.
Co się dzieje po okresie testowym?
Jeśli po 14 dniach nie zdecydujesz się aktywować sklepu, konto zostaje automatycznie usunięte razem z Twoimi danymi.
Jaki pakiet wybrać dla swojego sklepu?
W Selesto nie musisz martwić się wyborem pakietu. Każdy sklep posiada dostęp do wszystkich funkcji, a wysokość abonamentu uzależniona jest od wielkości sprzedaży, jaką w danym miesiącu wygeneruje Twój sklep. Oznacza to, że otrzymujesz pełnię możliwości platformy, a płacisz zgodnie ze swoimi zarobkami. Istnieją trzy progi cenowe:
  • 99 zł przy sprzedaży do 5 tys. zł,
  • 169 zł przy sprzedaży do 25 tys. zł,
  • 289 zł przy sprzedaży powyżej 25 tys. zł.
  • Jakie są formalności związane ze współpracą? Jakie umowy należy podpisać?
    Aby korzystać z naszej platformy, należy tylko zaakceptować jej regulamin. Według niego każdy klient może zrezygnować ze współpracy w wybranym momencie. Nic więc nie wiąże Cię z nami długoterminowo.
    Jak zrezygnować z dalszej współpracy?
    Zrezygnować z prowadzenia u nas sklepu możesz w każdej chwili. Wystarczy wysłać nam wiadomość z treścią jasno wskazującą na koniec współpracy. Zgodnie z polityką, płatność za kolejny miesiąc nie zostanie naliczona.
    Czy platforma pobiera prowizję od sprzedaży?
    Nie pobieramy prowizji od sprzedaży w sklepach naszych klientów.
    Jakie benefity wiążą się z wyborem Selesto?
    Wybierając Selesto, każdy sklep otrzymuje hosting i certyfikat SSL w pakiecie, a także wsparcie przez telefon, e-mail, Skype, Messenger i chat. Klient ma możliwość zintegrowania się z wieloma rozwiązaniami i narzędziami zewnętrznymi. Plusem naszego rozwiązania jest też nieograniczony dostęp do funkcji w sklepie bez względu na abonament. Ten natomiast uzależniony jest od wielkości sprzedaży w danym miesiącu. Więcej infomracji znajdziesz w naszym cenniku.
    Czy razem ze sklepem otrzymam domenę?
    Domenę należy wykupić samodzielnie. Jeśli klient tego potrzebuje, pomagamy w jej zakupie i podpięciu do sklepu.
    Czy możliwa jest pomoc lub szkolenie z obsługi panelu sklepu?
    Obsługa naszego sklepu jest bardzo intuicyjna. Dodatkowo stworzyliśmy liczne materiały mające na celu nauczenie nowych użytkowników obsługi platformy. Również w razie pytań nasi specjaliści są do Twojej dyspozycji pod telefonem, mailowo lub na chacie. Selesto jest jedną z najprostszych w obsłudze platform w modelu SaaS, a my cały czas pracujemy nad tym, aby ułatwić korzystanie z niej.
    Jakie są całkowite koszty prowadzenia sklepu na Selesto?
    Stałym kosztem jest abonament, który płacisz co miesiąc i tyle! Abonament dopasowuje się co miesiąc do wygenerowanego obrotu. W jego cenie otrzymujesz nasze wsparcie, certyfikat SSL, hosting i wiele przydatnych funkcji, które w zupełności wystarczą, abyś stał się królem sprzedaży.
    Jakie rzeczy są wymagane do uruchomienia sklepu internetowego?
  • Jeśli masz już pomysł i wiesz, co chcesz sprzedawać to załóż swój sklep załóż swój sklep, już dziś, a jeśli się nadal zastanawiasz to zobacz listę hurtowni. . Może z którąś z nich nawiążesz współpracę?
  • Miej pod ręką telefon. Podczas zakładania sklepu testowego otrzymasz na podany numer telefonu kod weryfikacyjny, który należy wprowadzić w systemie. Dzięki temu wiemy, że nikt nie zakłada sklepu za Ciebie.
  • Uzupełnij asortyment. Przecież każdy sklep musi coś sprzedawać 🙂
  • Domena. Twój sklep potrzebuje adresu www, żeby klienci wiedzieli, gdzie mogą robić zakupy. Jeżeli jeszcze nie wybrałeś dostawcy to polecamy OVH.
  • Nie zapomnij o dokumentach. Zgodnie z polskim prawem, Twój sklep powinien posiadać m.in. takie dokumenty jak regulamin czy polityka prywatności.
  • Zadbaj o to, aby Twoi klienci mogli sprawnie zapłacić za swoje zakupy i szybko otrzymali zamówienie. Wskaż jakie będą dostępne metody płatności oraz opcje dostawy na Twoim sklepie. Sprawdź Przelewy24, i skorzystaj z atrakcyjnych warunków prowizyjnych!
  • Witamy w gronie sprzedawców!
  • Jaki jest adres logowania do panelu sklepu Selesto?
    Do swojego sklepu możesz się zalogować bezpośrednio z maila, który otrzymujesz zaraz po założeniu sklepu testowego (zalecane przy pierwszym logowaniu) lub klikając na okienko logowania w górnym prawym rogu na stronie selesto.pl.
    Czy Selesto wymaga instalowania programów na komputerze?
    Nie. Nasze oprogramowanie jest udostępniane w modelu SaaS (ang. Software as a Service) to znaczy, że nie musisz instalować programów na swoim komputerze, bo wszystko jest dostępne on-line, za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Dzięki temu oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane, a Ty nie musisz się o nic martwić. Dostajesz gotowy produkt do użycia.
    Ile trwa okres próbny korzystania ze sklepu Selesto?
    Bezpłatny okres testowy trwa aż 14 dni. W tym czasie możesz rozpocząć konfigurację swojego sklepu. Jeśli po okresie testowym zdecydujesz się na jego aktywację to nie musisz zaczynać od zera. Wprowadzone wcześniej zmiany zostaną z Tobą!
    Gdzie w panelu Selesto ustawić rachunek bankowy mojej firmy?
    To bardzo proste. Dokonasz tego w ustawieniach głównych w zakładce płatności. Instrukcja krok po kroku jest dostępna tutaj.
    Jak zintegrować kasę fiskalną z Selesto?
    Dzięki dostępnym na naszej platformie integracjom możesz spokojnie podłączyć do swojego sklepu kasę fiskalną. Oferujemy Ci integrację bezpośrednio z modułem BSX Printer albo z programami dostępnymi w ramach modułu Baselinker (multichannel).
    Jak wystawić fakturę przez Selesto?
    Dla każdego zamówienia otrzymujesz możliwość wygenerowania dodatkowych dokumentów. Wystarczy, że wejdziesz w szczegóły wybranego zamówienia i w zakładce dokumenty wybierzesz przycisk „wygeneruj fakturę”. Zobacz tutaj jak to wygląda.
    Ile kosztuje roboczogodzina WebDevelopera Selesto?
    Jeśli interesują Cię dedykowane rozwiązania, których nie posiadam,y to napisz do nas. Wycena prac programisty odbywa się w oparciu o godziny, jakie musi on przeznaczyć na wdrożenie Twojego pomysłu. Każda taka godzina to koszt 175 zł netto. Warto tutaj dodać, że w niektórych przypadkach istnieje możliwość finansowania wdrożenia Twojego pomysłu.
    Jakie integracje zapewnia Selesto?
    W Selesto oferujemy integracje z szybkimi płatnościami,kurierami, hurtowniami czy narzędziami analitycznymi. Ale to nie wszystko! Zobacz pełną listę integracji tutaj.
    Czy Selesto oferuje gotowe formuły RODO?
    Tak. Możesz dodatkowo zamówić pakiet pięciu podstawowych dokumentów prawnych. W skład dokumentów wchodzą: regulamin sklepu, polityka prywatności, obowiązek informacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz zgoda na marketing bezpośredni. Wszystkie dokumenty zawierają niezbędne zapisy RODO. Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij tutaj.