Wysyłaj maile, do osób które wyraziły chęć pozostania w kontakcie z Twoją marką. Przypominaj im o nowościach, rabatach i akcjach promocyjnych. Zachęcaj do zakupu i nie daj o sobie zapomnieć.
Przekonaj do zakupu osoby, które dodały produkt do koszyka i wyszły ze sklepu. Wysłanie wiadomości spersonalizowanej z kodem rabatowym może przywrócić ich zainteresowanie i zadecydować o zwiększeniu Twojej sprzedaży.
Przypominaj się osobom, które kiedyś dokonały zakupu, ale dawno nie odwiedzały Twojego sklepu. Zamień jednorazowych klientów w stałych ambasadorów swojej marki. Buduj swoją społeczność, wykazując zainteresowanie również po zakupie.
Dane firmy: Selesto sp. z o.o. Grzebieniowa 16c 26-600 Radom NIP: 9482612159 KRS: 0000703231
Infolinia: +48 792 725 777
+48 793 702 333
Adres główny: kontakt@selesto.pl
Pomoc techniczna: pomoc@selesto.pl
Dział marketingu: marketing@selesto.pl